Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Informacja zwrotna w pracy nauczyciela z uczniami w szkołach ponadgimnazjalnych
Feedback in the teacher’s work with students in upper secondary schools
Informacja zwrotna, praca nauczyciela, uczniowie, szkoły ponadgimnazjalne, nauczyciel, ocenianie w szkole, proces motywacji.
Feedback, the teacher's work, students, upper secondary schools, a teacher, evaluation process at schools, motivation process.
Praca „Informacja zwrotna w pracy nauczyciela z uczniami w szkołach ponadgimnazjalnych” dotyczy komunikacji pomiędzy gronem pedagogicznym a uczniami. Jej celem jest zbadanie procesu udzielania informacji zwrotnej uczniom w szkole. Aby móc zbadać ten proces, przeanalizowałam literaturę przedmiotu dotyczącą informacji zwrotnej, oceniania w szkole oraz literaturę związaną z procesem motywacji. Ponadto przeprowadziłam również badania metodą sondażu, dzięki którym miałam możliwość zbadania grupy badawczej składającej się z uczniów oraz nauczycieli. Terenem moich badań były dwa licea ogólnokształcące w Krakowie. W wyniku przeprowadzonych badań otrzymałam odpowiedź na postawione pytanie badawcze. Dowiedziałam się, jak wygląda proces udzielana informacji zwrotnej przez nauczycieli w szkołach ponadgimnazjalnych. Uzyskane wyniki są zaprezentowane w niniejszej pracy.
The essay „Feedback in the teacher’s work with students in upper secondary schools” concernes communication between teaching staff and students. The aim of the essay is investigating feedback process for students in upper secondary schools. To investigate this process, I analyze subject literature related to feedback, evaluation process at schools and motivation process. In addition, I conducted my research using the diagnostic survey method. Thanks to that I was able to investigate a research group consisting of students and teachers. The area of my research were two high schools in Krakow. As a result of the research I have received an answer to the research question. I got to know, how the feedback process by teachers in upper secondary schools look like. The results of my research are presented in this essay.
dc.abstract.en | The essay „Feedback in the teacher’s work with students in upper secondary schools” concernes communication between teaching staff and students. The aim of the essay is investigating feedback process for students in upper secondary schools. To investigate this process, I analyze subject literature related to feedback, evaluation process at schools and motivation process. In addition, I conducted my research using the diagnostic survey method. Thanks to that I was able to investigate a research group consisting of students and teachers. The area of my research were two high schools in Krakow. As a result of the research I have received an answer to the research question. I got to know, how the feedback process by teachers in upper secondary schools look like. The results of my research are presented in this essay. | pl |
dc.abstract.pl | Praca „Informacja zwrotna w pracy nauczyciela z uczniami w szkołach ponadgimnazjalnych” dotyczy komunikacji pomiędzy gronem pedagogicznym a uczniami. Jej celem jest zbadanie procesu udzielania informacji zwrotnej uczniom w szkole. Aby móc zbadać ten proces, przeanalizowałam literaturę przedmiotu dotyczącą informacji zwrotnej, oceniania w szkole oraz literaturę związaną z procesem motywacji. Ponadto przeprowadziłam również badania metodą sondażu, dzięki którym miałam możliwość zbadania grupy badawczej składającej się z uczniów oraz nauczycieli. Terenem moich badań były dwa licea ogólnokształcące w Krakowie. W wyniku przeprowadzonych badań otrzymałam odpowiedź na postawione pytanie badawcze. Dowiedziałam się, jak wygląda proces udzielana informacji zwrotnej przez nauczycieli w szkołach ponadgimnazjalnych. Uzyskane wyniki są zaprezentowane w niniejszej pracy. | pl |
dc.affiliation | Wydział Filozoficzny | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Sajdak-Burska, Anna - 131781 | pl |
dc.contributor.author | Mazur, Karolina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WF5 | pl |
dc.contributor.reviewer | Sajdak-Burska, Anna - 131781 | pl |
dc.contributor.reviewer | Turczyk, Małgorzata | pl |
dc.contributor.reviewer | Turczyk, Małgorzta | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T06:14:49Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T06:14:49Z | |
dc.date.submitted | 2017-06-28 | pl |
dc.fieldofstudy | pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną | pl |
dc.identifier.apd | diploma-113820-160562 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219243 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Feedback, the teacher's work, students, upper secondary schools, a teacher, evaluation process at schools, motivation process. | pl |
dc.subject.pl | Informacja zwrotna, praca nauczyciela, uczniowie, szkoły ponadgimnazjalne, nauczyciel, ocenianie w szkole, proces motywacji. | pl |
dc.title | Informacja zwrotna w pracy nauczyciela z uczniami w szkołach ponadgimnazjalnych | pl |
dc.title.alternative | Feedback in the teacher’s work with students in upper secondary schools | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |