Kreowanie wizerunku piłkarzy Ekstraklasy w mediach społecznościowych

master
dc.abstract.enIt is extremely hard to imagine living without the Internet nowadays which is a source of any information and the best way to communicate. There is no doubt social media is a big part of these two processes. Its popularity becomes bigger and stronger every single day. Users of social media can create their own images. Many famous people such as politicians, actors and actress, singers and sportsmen are doing so. Football players of Polish “Ekstraklasa” League are using social media to build their fame and connection with their fans.The author of this essay is trying to estimate how many football players in Polish Football League are using social media to create their image.pl
dc.abstract.plW dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez Internetu, który daje możliwość szybkiego pozyskiwania informacji i komunikowania się z innymi. Niewątpliwie w obydwu tych procesach ważną rolę pełnią media społecznościowe. Cieszą się one dużą, stale rosnącą, popularnością. Każdy użytkownik mediów społecznościowych kreuje w nich swój wizerunek. Bardzo często robią to także osoby znane – politycy, aktorzy, piosenkarze, sportowcy. Piłkarze Ekstraklasy również wykorzystują media społecznościowe do budowania marki osobistej i komunikowania się z fanami. Celem niniejszej pracy jest ustalenie, ilu graczy, występujących w polskiej lidze, wykorzystuje media społecznościowe w kreowaniu wizerunku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorKaproń, Karinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:16:32Z
dc.date.available2020-07-27T09:16:32Z
dc.date.submitted2017-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-116727-164886pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221988
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand - image - social media - football players - Ekstraklasa - Facebook - Instagram - Twitterpl
dc.subject.plmarka - wizerunek - media społecznościowe - piłkarze - Ekstraklasa - Facebook - Instagram - Twitterpl
dc.titleKreowanie wizerunku piłkarzy Ekstraklasy w mediach społecznościowychpl
dc.title.alternativeImage creation of Ekstraklasa football players in social mediapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
It is extremely hard to imagine living without the Internet nowadays which is a source of any information and the best way to communicate. There is no doubt social media is a big part of these two processes. Its popularity becomes bigger and stronger every single day. Users of social media can create their own images. Many famous people such as politicians, actors and actress, singers and sportsmen are doing so. Football players of Polish “Ekstraklasa” League are using social media to build their fame and connection with their fans.The author of this essay is trying to estimate how many football players in Polish Football League are using social media to create their image.
dc.abstract.plpl
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez Internetu, który daje możliwość szybkiego pozyskiwania informacji i komunikowania się z innymi. Niewątpliwie w obydwu tych procesach ważną rolę pełnią media społecznościowe. Cieszą się one dużą, stale rosnącą, popularnością. Każdy użytkownik mediów społecznościowych kreuje w nich swój wizerunek. Bardzo często robią to także osoby znane – politycy, aktorzy, piosenkarze, sportowcy. Piłkarze Ekstraklasy również wykorzystują media społecznościowe do budowania marki osobistej i komunikowania się z fanami. Celem niniejszej pracy jest ustalenie, ilu graczy, występujących w polskiej lidze, wykorzystuje media społecznościowe w kreowaniu wizerunku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Kaproń, Karina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:16:32Z
dc.date.available
2020-07-27T09:16:32Z
dc.date.submittedpl
2017-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-116727-164886
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221988
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand - image - social media - football players - Ekstraklasa - Facebook - Instagram - Twitter
dc.subject.plpl
marka - wizerunek - media społecznościowe - piłkarze - Ekstraklasa - Facebook - Instagram - Twitter
dc.titlepl
Kreowanie wizerunku piłkarzy Ekstraklasy w mediach społecznościowych
dc.title.alternativepl
Image creation of Ekstraklasa football players in social media
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available