Zarządzanie informacją wizualną w mediach społecznościowych na przykładzie marek modowych premium

licenciate
dc.abstract.enPossession of luxury products can be often associated with the desire to marked one’s social position. To keep the customer, brands must carefully plan every detail of customers’ shopping process, to give them positive emotions connected with the brand. In the era of digitization, delivering messages to potential customers is becoming more and more difficult. The aim of the thesis is to identify, and present tools used by the sector of premium brands to disseminate visual information. Within the thesis there were presented specific forms of indirect and direct communication between brands and consumer. An increasing interest in the trend of corporate social responsibility was noted. It is the sign of innovation in the sector of premium brands. Consumer’s concerns related to online shopping have been shown. It is important to build good brand image because it has real impact on the customer’s purchasing decision. On the basis of literature, factors influencing the customer during selecting items of specific brand were shown. However, it should be noted that strategies chosen by corporations will not affect every customer.pl
dc.abstract.plPosiadanie produktów luksusowych może być niejednokrotnie powiązane z chęcią zaznaczenia przez posiadającego swojej pozycji społecznej. Aby zatrzymać klienta marki muszą starannie zaplanować każdy szczegół procesu zakupowego klienta, aby dostarczyć mu pozytywnych wrażeń związanych z marką. W dobie cyfryzacji, dostarczanie wiadomości do potencjalnych konsumentów staje się coraz trudniejsze. Celem pracy jest zidentyfikowanie i przedstawienie narzędzi którymi, posługują się marki sektora premium, do rozpowszechniania informacji wizualnych. W pracy zaprezentowano konkretne formy komunikacji pośredniej i bezpośredniej marek z konsumentami. Zauważono wzrost zainteresowania nurtem społecznej odpowiedzialności biznesem. Jest to wyraz innowacyjności marek sektora premium. Ukazane zostały obawy konsumentów związane z zakupami przez internet. Istotne jest budowanie dobrego wizerunku marki, ponieważ posiada on realny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Na podstawie studiów literatury zostały przedstawione czynniki oddziałowujące na konsumenta podczas wyboru produktu konkretnej marki. Należy jednak zaznaczyć, że wybierane przez koncerny strategie nie będą oddziaływać na wszystkich odbiorców.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorRak, Dorotapl
dc.contributor.authorPrzybyła, Sarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerRak, Dorotapl
dc.contributor.reviewerBabik, Wiesław - 127154 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:49:16Z
dc.date.available2020-07-27T22:49:16Z
dc.date.submitted2019-06-28pl
dc.fieldofstudyzarządzanie informacjąpl
dc.identifier.apddiploma-131206-230367pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234030
dc.languagepolpl
dc.subject.envisual information, consumer, luxury, premium brand, social mediapl
dc.subject.plinformacja wizualna, konsument, luksus, marka premium, media społecznościowepl
dc.titleZarządzanie informacją wizualną w mediach społecznościowych na przykładzie marek modowych premiumpl
dc.title.alternativeManagement of visual information in social media on the example of premium fashion brands.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Possession of luxury products can be often associated with the desire to marked one’s social position. To keep the customer, brands must carefully plan every detail of customers’ shopping process, to give them positive emotions connected with the brand. In the era of digitization, delivering messages to potential customers is becoming more and more difficult. The aim of the thesis is to identify, and present tools used by the sector of premium brands to disseminate visual information. Within the thesis there were presented specific forms of indirect and direct communication between brands and consumer. An increasing interest in the trend of corporate social responsibility was noted. It is the sign of innovation in the sector of premium brands. Consumer’s concerns related to online shopping have been shown. It is important to build good brand image because it has real impact on the customer’s purchasing decision. On the basis of literature, factors influencing the customer during selecting items of specific brand were shown. However, it should be noted that strategies chosen by corporations will not affect every customer.
dc.abstract.plpl
Posiadanie produktów luksusowych może być niejednokrotnie powiązane z chęcią zaznaczenia przez posiadającego swojej pozycji społecznej. Aby zatrzymać klienta marki muszą starannie zaplanować każdy szczegół procesu zakupowego klienta, aby dostarczyć mu pozytywnych wrażeń związanych z marką. W dobie cyfryzacji, dostarczanie wiadomości do potencjalnych konsumentów staje się coraz trudniejsze. Celem pracy jest zidentyfikowanie i przedstawienie narzędzi którymi, posługują się marki sektora premium, do rozpowszechniania informacji wizualnych. W pracy zaprezentowano konkretne formy komunikacji pośredniej i bezpośredniej marek z konsumentami. Zauważono wzrost zainteresowania nurtem społecznej odpowiedzialności biznesem. Jest to wyraz innowacyjności marek sektora premium. Ukazane zostały obawy konsumentów związane z zakupami przez internet. Istotne jest budowanie dobrego wizerunku marki, ponieważ posiada on realny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Na podstawie studiów literatury zostały przedstawione czynniki oddziałowujące na konsumenta podczas wyboru produktu konkretnej marki. Należy jednak zaznaczyć, że wybierane przez koncerny strategie nie będą oddziaływać na wszystkich odbiorców.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Rak, Dorota
dc.contributor.authorpl
Przybyła, Sara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Rak, Dorota
dc.contributor.reviewerpl
Babik, Wiesław - 127154
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:49:16Z
dc.date.available
2020-07-27T22:49:16Z
dc.date.submittedpl
2019-06-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie informacją
dc.identifier.apdpl
diploma-131206-230367
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234030
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
visual information, consumer, luxury, premium brand, social media
dc.subject.plpl
informacja wizualna, konsument, luksus, marka premium, media społecznościowe
dc.titlepl
Zarządzanie informacją wizualną w mediach społecznościowych na przykładzie marek modowych premium
dc.title.alternativepl
Management of visual information in social media on the example of premium fashion brands.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available