Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie informacją wizualną w mediach społecznościowych na przykładzie marek modowych premium
Management of visual information in social media on the example of premium fashion brands.
informacja wizualna, konsument, luksus, marka premium, media społecznościowe
visual information, consumer, luxury, premium brand, social media
Posiadanie produktów luksusowych może być niejednokrotnie powiązane z chęcią zaznaczenia przez posiadającego swojej pozycji społecznej. Aby zatrzymać klienta marki muszą starannie zaplanować każdy szczegół procesu zakupowego klienta, aby dostarczyć mu pozytywnych wrażeń związanych z marką. W dobie cyfryzacji, dostarczanie wiadomości do potencjalnych konsumentów staje się coraz trudniejsze. Celem pracy jest zidentyfikowanie i przedstawienie narzędzi którymi, posługują się marki sektora premium, do rozpowszechniania informacji wizualnych. W pracy zaprezentowano konkretne formy komunikacji pośredniej i bezpośredniej marek z konsumentami. Zauważono wzrost zainteresowania nurtem społecznej odpowiedzialności biznesem. Jest to wyraz innowacyjności marek sektora premium. Ukazane zostały obawy konsumentów związane z zakupami przez internet. Istotne jest budowanie dobrego wizerunku marki, ponieważ posiada on realny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Na podstawie studiów literatury zostały przedstawione czynniki oddziałowujące na konsumenta podczas wyboru produktu konkretnej marki. Należy jednak zaznaczyć, że wybierane przez koncerny strategie nie będą oddziaływać na wszystkich odbiorców.
Possession of luxury products can be often associated with the desire to marked one’s social position. To keep the customer, brands must carefully plan every detail of customers’ shopping process, to give them positive emotions connected with the brand. In the era of digitization, delivering messages to potential customers is becoming more and more difficult. The aim of the thesis is to identify, and present tools used by the sector of premium brands to disseminate visual information. Within the thesis there were presented specific forms of indirect and direct communication between brands and consumer. An increasing interest in the trend of corporate social responsibility was noted. It is the sign of innovation in the sector of premium brands. Consumer’s concerns related to online shopping have been shown. It is important to build good brand image because it has real impact on the customer’s purchasing decision. On the basis of literature, factors influencing the customer during selecting items of specific brand were shown. However, it should be noted that strategies chosen by corporations will not affect every customer.
dc.abstract.en | Possession of luxury products can be often associated with the desire to marked one’s social position. To keep the customer, brands must carefully plan every detail of customers’ shopping process, to give them positive emotions connected with the brand. In the era of digitization, delivering messages to potential customers is becoming more and more difficult. The aim of the thesis is to identify, and present tools used by the sector of premium brands to disseminate visual information. Within the thesis there were presented specific forms of indirect and direct communication between brands and consumer. An increasing interest in the trend of corporate social responsibility was noted. It is the sign of innovation in the sector of premium brands. Consumer’s concerns related to online shopping have been shown. It is important to build good brand image because it has real impact on the customer’s purchasing decision. On the basis of literature, factors influencing the customer during selecting items of specific brand were shown. However, it should be noted that strategies chosen by corporations will not affect every customer. | pl |
dc.abstract.pl | Posiadanie produktów luksusowych może być niejednokrotnie powiązane z chęcią zaznaczenia przez posiadającego swojej pozycji społecznej. Aby zatrzymać klienta marki muszą starannie zaplanować każdy szczegół procesu zakupowego klienta, aby dostarczyć mu pozytywnych wrażeń związanych z marką. W dobie cyfryzacji, dostarczanie wiadomości do potencjalnych konsumentów staje się coraz trudniejsze. Celem pracy jest zidentyfikowanie i przedstawienie narzędzi którymi, posługują się marki sektora premium, do rozpowszechniania informacji wizualnych. W pracy zaprezentowano konkretne formy komunikacji pośredniej i bezpośredniej marek z konsumentami. Zauważono wzrost zainteresowania nurtem społecznej odpowiedzialności biznesem. Jest to wyraz innowacyjności marek sektora premium. Ukazane zostały obawy konsumentów związane z zakupami przez internet. Istotne jest budowanie dobrego wizerunku marki, ponieważ posiada on realny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Na podstawie studiów literatury zostały przedstawione czynniki oddziałowujące na konsumenta podczas wyboru produktu konkretnej marki. Należy jednak zaznaczyć, że wybierane przez koncerny strategie nie będą oddziaływać na wszystkich odbiorców. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Rak, Dorota | pl |
dc.contributor.author | Przybyła, Sara | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Rak, Dorota | pl |
dc.contributor.reviewer | Babik, Wiesław - 127154 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T22:49:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T22:49:16Z | |
dc.date.submitted | 2019-06-28 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie informacją | pl |
dc.identifier.apd | diploma-131206-230367 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234030 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | visual information, consumer, luxury, premium brand, social media | pl |
dc.subject.pl | informacja wizualna, konsument, luksus, marka premium, media społecznościowe | pl |
dc.title | Zarządzanie informacją wizualną w mediach społecznościowych na przykładzie marek modowych premium | pl |
dc.title.alternative | Management of visual information in social media on the example of premium fashion brands. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |