Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Funkcjonowanie wychowawcy w zakładzie karnym typu zamkniętego
The functioning of the educators in a penal institution closed type
zakład karny, wychowanie , wychowawca
prison, education, eductor
Poniższa praca obejmuje zagadnienia dotyczące funkcjonowania wychowawcy w zakładzie karnym typu zamkniętego oraz proces resocjalizacji osadzonych. Zawiera w sobie objaśnienie kluczowych definicji jakimi są: zakład karny typu zamkniętego, wychowanie resocjalizujące i wychowawca w zakładzie karnym. Przedstawione zostały regulacje, cele, zasady, istota i struktura organizacyjna zakładów penitencjarnych. Ukazane zostały też funkcje personelu więziennego, kwalifikacje, metody, obowiązki oraz etykę zawodową wychowawcy w zakładzie karnym. Wyszczególniono także temat sytuacji trudnych: stresu oraz wypalenia zawodowego.
This assignment touches the issues of functioning by an educator in a penitentiary of a closed type that includes the process of resocialization. The essay describes the key definitions like what is closed penitentiary, education resocialization and penitentiary educator. The work has shown the regulations, goals, rules as well as the structure of the penitentiary.
dc.abstract.en | This assignment touches the issues of functioning by an educator in a penitentiary of a closed type that includes the process of resocialization. The essay describes the key definitions like what is closed penitentiary, education resocialization and penitentiary educator. The work has shown the regulations, goals, rules as well as the structure of the penitentiary. | pl |
dc.abstract.pl | Poniższa praca obejmuje zagadnienia dotyczące funkcjonowania wychowawcy w zakładzie karnym typu zamkniętego oraz proces resocjalizacji osadzonych. Zawiera w sobie objaśnienie kluczowych definicji jakimi są: zakład karny typu zamkniętego, wychowanie resocjalizujące i wychowawca w zakładzie karnym. Przedstawione zostały regulacje, cele, zasady, istota i struktura organizacyjna zakładów penitencjarnych. Ukazane zostały też funkcje personelu więziennego, kwalifikacje, metody, obowiązki oraz etykę zawodową wychowawcy w zakładzie karnym. Wyszczególniono także temat sytuacji trudnych: stresu oraz wypalenia zawodowego. | pl |
dc.affiliation | Wydział Filozoficzny | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Sigva, Renata - 128072 | pl |
dc.contributor.author | Pabijańczyk, Gabriela | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WF5 | pl |
dc.contributor.reviewer | Sigva, Renata - 128072 | pl |
dc.contributor.reviewer | Ozga, Elżbieta - 131223 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T21:38:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T21:38:16Z | |
dc.date.submitted | 2016-06-29 | pl |
dc.fieldofstudy | pedagogika społeczno-opiekuńcza | pl |
dc.identifier.apd | diploma-104929-163854 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/211331 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | prison, education, eductor | pl |
dc.subject.pl | zakład karny, wychowanie , wychowawca | pl |
dc.title | Funkcjonowanie wychowawcy w zakładzie karnym typu zamkniętego | pl |
dc.title.alternative | The functioning of the educators in a penal institution closed type | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |