Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rebranding jako narzędzie zarządzania wizerunkiem marki na przykładzie polskiej branży odzieżowej
Rebranding as a tool for brand image management on the example of the Polish fashion industry.
marka, rebranding, zarządzanie wizerunkiem, polska branża odzieżowa
brand, rebranding, image management, Polish fashion industry
Praca koncertuje się na analizie sposobu wykorzystania rebrandingu jako narzędzia zarządzania wizerunkiem na przykładzie polskiej branży odzieżowej. Celem przeprowadzonych badań było poznanie opinii konsumentów na temat wizerunku wybranych marek: Tatuum, Simple Creative Products oraz Paprocki Brzozowski, które przeszły rebranding. Zebrany poprzez analizę treści komentarzy i badanie ankietowe materiał pozwolił odpowiedzieć na pytanie: dlaczego o rebrandingu można mówić jako o narzędziu służącemu zarządzaniu wizerunkiem marki? Badania pokazały, że rebranding można postrzegać jako narzędzie służące do zarządzania wizerunkiem. Odbiorcy zauważają zmiany w wizerunku, co zmienia sposób ich odbioru marki. Nie zawsze jednak wizerunek wytworzony w świadomości odbiorców jest wizerunkiem pożądanym przez przedsiębiorstwo.
The work concentrates on the analysis of the use of rebranding as an image management tool on the example of the Polish fashion industry. The aim of the research was to find out consumers' opinions on the image of selected brands: Tatuum, Simple Creative Products and Paprocki Brzozowski, which underwent rebranding. The material collected by analyzing the content of comments and surveying allowed to answer the question: why can we talk about rebranding as a tool for managing brand image? The research showed that rebranding can be seen as an image management tool. Recipients notice changes in the image, which changes the way they perceive brand. However, the image created in the minds of the audience is not always the image desired by the company.
dc.abstract.en | The work concentrates on the analysis of the use of rebranding as an image management tool on the example of the Polish fashion industry. The aim of the research was to find out consumers' opinions on the image of selected brands: Tatuum, Simple Creative Products and Paprocki Brzozowski, which underwent rebranding. The material collected by analyzing the content of comments and surveying allowed to answer the question: why can we talk about rebranding as a tool for managing brand image? The research showed that rebranding can be seen as an image management tool. Recipients notice changes in the image, which changes the way they perceive brand. However, the image created in the minds of the audience is not always the image desired by the company. | pl |
dc.abstract.pl | Praca koncertuje się na analizie sposobu wykorzystania rebrandingu jako narzędzia zarządzania wizerunkiem na przykładzie polskiej branży odzieżowej. Celem przeprowadzonych badań było poznanie opinii konsumentów na temat wizerunku wybranych marek: Tatuum, Simple Creative Products oraz Paprocki Brzozowski, które przeszły rebranding. Zebrany poprzez analizę treści komentarzy i badanie ankietowe materiał pozwolił odpowiedzieć na pytanie: dlaczego o rebrandingu można mówić jako o narzędziu służącemu zarządzaniu wizerunkiem marki? Badania pokazały, że rebranding można postrzegać jako narzędzie służące do zarządzania wizerunkiem. Odbiorcy zauważają zmiany w wizerunku, co zmienia sposób ich odbioru marki. Nie zawsze jednak wizerunek wytworzony w świadomości odbiorców jest wizerunkiem pożądanym przez przedsiębiorstwo. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Laberschek, Marcin | pl |
dc.contributor.author | Patkaniowska, Aleksandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.reviewer | Laberschek, Marcin | pl |
dc.date.accessioned | 2023-10-25T21:40:48Z | |
dc.date.available | 2023-10-25T21:40:48Z | |
dc.date.submitted | 2023-10-25 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami i reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164901-308127 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322053 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | brand, rebranding, image management, Polish fashion industry | pl |
dc.subject.pl | marka, rebranding, zarządzanie wizerunkiem, polska branża odzieżowa | pl |
dc.title | Rebranding jako narzędzie zarządzania wizerunkiem marki na przykładzie polskiej branży odzieżowej | pl |
dc.title.alternative | Rebranding as a tool for brand image management on the example of the Polish fashion industry. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |