Zarządzanie komunikacją na przykładzie aplikacji społecznościowej Grindr

master
dc.abstract.enThe aim of this paper was to check how the Grindr brand communicates with its recipients and application users. Research questions: How does the Grindr brand communicate with its users? And supporting questions were asked: How is the Grindr app perceived by it’s users?, What functions does the application perform among users?, What are the emotions of the users who use the application?The research methods selected are a questionnaire survey and an analysis of the brand's social media and the messages contained therein. The research shows that the application evokes a neutral feeling as a brand among users, however, the environment on the application is unpleasant and toxic. The result of the research is also the lack of knowledge of the brand's activities outside the dating application. Users do not know about the brand's campaigns, despite the extensive social media that Grindr offers to the recipients.pl
dc.abstract.plCelem pracy było sprawdzenie w jaki sposób marka Grindr komunikuje się ze swoimi odbiorcami oraz użytkownikami aplikacji. Zadano pytanie badawcze: W jaki sposób marka Grindr komunikuje się ze swoimi użytkownikami? oraz pytania pomocnicze: W jaki sposób aplikacja Grindr jest postrzegana przez użytkowników serwisu?, Jakie funkcje spełnia aplikacja wśród użytkowników?, Jakie emocje towarzyszą użytkownikom, którzy korzystają z aplikacji?Metody badawcze jakie wybrano to badanie ankietowe oraz analiza mediów społecznościowych marki oraz zawartych w nich komunikatów.Z badań wynika, iż aplikacja budzi u użytkowników neutralne odczucia jako marka, jednakże środowisko na aplikacji jest nieprzyjemne i toksyczne. Wynikiem przeprowadzonych badań jest również brak znajomości działań marki poza aplikacją randkową. Użytkownicy nie wiedzą o kampaniach marki mimo tak rozbudowanych mediów społecznościowych jakie Grindr proponuje odbiorcom.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorWójciak, Michałpl
dc.contributor.authorDzwonek, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWójciak, Michałpl
dc.contributor.reviewerNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.date.accessioned2022-10-27T21:47:38Z
dc.date.available2022-10-27T21:47:38Z
dc.date.submitted2022-10-26pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą współczesnąpl
dc.identifier.apddiploma-157947-265038pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302932
dc.languagepolpl
dc.subject.enCommunication, management, Grindr, social mediapl
dc.subject.plKomunikacja, zarządzanie, Grindr, media społecznościowepl
dc.titleZarządzanie komunikacją na przykładzie aplikacji społecznościowej Grindrpl
dc.title.alternativeCommunication management on the example of the Grindr social applicationpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this paper was to check how the Grindr brand communicates with its recipients and application users. Research questions: How does the Grindr brand communicate with its users? And supporting questions were asked: How is the Grindr app perceived by it’s users?, What functions does the application perform among users?, What are the emotions of the users who use the application?The research methods selected are a questionnaire survey and an analysis of the brand's social media and the messages contained therein. The research shows that the application evokes a neutral feeling as a brand among users, however, the environment on the application is unpleasant and toxic. The result of the research is also the lack of knowledge of the brand's activities outside the dating application. Users do not know about the brand's campaigns, despite the extensive social media that Grindr offers to the recipients.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było sprawdzenie w jaki sposób marka Grindr komunikuje się ze swoimi odbiorcami oraz użytkownikami aplikacji. Zadano pytanie badawcze: W jaki sposób marka Grindr komunikuje się ze swoimi użytkownikami? oraz pytania pomocnicze: W jaki sposób aplikacja Grindr jest postrzegana przez użytkowników serwisu?, Jakie funkcje spełnia aplikacja wśród użytkowników?, Jakie emocje towarzyszą użytkownikom, którzy korzystają z aplikacji?Metody badawcze jakie wybrano to badanie ankietowe oraz analiza mediów społecznościowych marki oraz zawartych w nich komunikatów.Z badań wynika, iż aplikacja budzi u użytkowników neutralne odczucia jako marka, jednakże środowisko na aplikacji jest nieprzyjemne i toksyczne. Wynikiem przeprowadzonych badań jest również brak znajomości działań marki poza aplikacją randkową. Użytkownicy nie wiedzą o kampaniach marki mimo tak rozbudowanych mediów społecznościowych jakie Grindr proponuje odbiorcom.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Wójciak, Michał
dc.contributor.authorpl
Dzwonek, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Wójciak, Michał
dc.contributor.reviewerpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.date.accessioned
2022-10-27T21:47:38Z
dc.date.available
2022-10-27T21:47:38Z
dc.date.submittedpl
2022-10-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą współczesną
dc.identifier.apdpl
diploma-157947-265038
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302932
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Communication, management, Grindr, social media
dc.subject.plpl
Komunikacja, zarządzanie, Grindr, media społecznościowe
dc.titlepl
Zarządzanie komunikacją na przykładzie aplikacji społecznościowej Grindr
dc.title.alternativepl
Communication management on the example of the Grindr social application
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
15
Views per month
Views per city
Czluchow
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Dębica
1
Jastrzębie Zdrój
1
Katowice
1
Poznan
1

No access

No Thumbnail Available
Collections