Wpływ uzależnienia od mediów społecznościowych na relacje międzyrówieśnicze

licenciate
dc.abstract.enThis study is devoted to social media addiction. The aim of the study is to investigate the phenomenon and reasons for the attractiveness of social media, as well as the impact of addiction to social networks on interpersonal relations in all age groups. Research in the form of an internet questionnaire was conducted in order to examine the attitude of respondents towards social networks, as well as the impact of frequent use of them on their relations. Research shows that for the majority of respondents, using social media is not so much an addiction as it is an everyday habit, what in their opinion, does not have a significant influence on their relations.pl
dc.abstract.plPraca poświęcona jest uzależnieniu od mediów społecznościowych. Celem niniejszej pracy jest zbadanie fenomenu i powodów atrakcyjności mediów społecznościowych, a także wpływu uzależnienia od portali społecznościowych na relacje międzyrówieśnicze we wszystkich grupach wiekowych. Zostały przeprowadzone badania własne w formie internetowej ankiety, w celu zbadania stosunku osób ankietowanych do tego typu portali, a także wpływu częstego korzystania z nich na ich relacje. Badania wskazują, że sięganie do mediów społecznościowych jest dla większości respondentów nie tyle uzależnieniem, co codziennym obyczajem, co według nich nie ma znaczącego wpływu na ich relacje.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorZweiffel, Maciejpl
dc.contributor.authorAdamczyk, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerZweiffel, Maciejpl
dc.contributor.reviewerHodalska, Magdalena - 199974 pl
dc.date.accessioned2022-07-04T21:44:10Z
dc.date.available2022-07-04T21:44:10Z
dc.date.submitted2022-07-04pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-156449-274298pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294334
dc.languagepolpl
dc.subject.enSocial media, addiction, interpersonal relationspl
dc.subject.plMedia społecznościowe, uzależnienie, relacje międzyrówieśniczepl
dc.titleWpływ uzależnienia od mediów społecznościowych na relacje międzyrówieśniczepl
dc.title.alternativeThe Influence of Social Media Addiction on Interpersonal Relationspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study is devoted to social media addiction. The aim of the study is to investigate the phenomenon and reasons for the attractiveness of social media, as well as the impact of addiction to social networks on interpersonal relations in all age groups. Research in the form of an internet questionnaire was conducted in order to examine the attitude of respondents towards social networks, as well as the impact of frequent use of them on their relations. Research shows that for the majority of respondents, using social media is not so much an addiction as it is an everyday habit, what in their opinion, does not have a significant influence on their relations.
dc.abstract.plpl
Praca poświęcona jest uzależnieniu od mediów społecznościowych. Celem niniejszej pracy jest zbadanie fenomenu i powodów atrakcyjności mediów społecznościowych, a także wpływu uzależnienia od portali społecznościowych na relacje międzyrówieśnicze we wszystkich grupach wiekowych. Zostały przeprowadzone badania własne w formie internetowej ankiety, w celu zbadania stosunku osób ankietowanych do tego typu portali, a także wpływu częstego korzystania z nich na ich relacje. Badania wskazują, że sięganie do mediów społecznościowych jest dla większości respondentów nie tyle uzależnieniem, co codziennym obyczajem, co według nich nie ma znaczącego wpływu na ich relacje.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Zweiffel, Maciej
dc.contributor.authorpl
Adamczyk, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Zweiffel, Maciej
dc.contributor.reviewerpl
Hodalska, Magdalena - 199974
dc.date.accessioned
2022-07-04T21:44:10Z
dc.date.available
2022-07-04T21:44:10Z
dc.date.submittedpl
2022-07-04
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-156449-274298
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294334
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Social media, addiction, interpersonal relations
dc.subject.plpl
Media społecznościowe, uzależnienie, relacje międzyrówieśnicze
dc.titlepl
Wpływ uzależnienia od mediów społecznościowych na relacje międzyrówieśnicze
dc.title.alternativepl
The Influence of Social Media Addiction on Interpersonal Relations
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
349
Views per month
Views per city
Warsaw
92
Krakow
31
Poznan
22
Wroclaw
17
Lodz
12
Lublin
9
Bialystok
8
Rzeszów
8
Gdansk
7
Olsztyn
6

No access

No Thumbnail Available