Projekt młodzieżowy jako poligon doświadczalny dla aspirujących liderów, czyli nauka zarządzania w kreatywnym działaniu

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this paper is to critically analyse the concept as well as the process of preparing a youth project, with emphasis on improving key management competencies, creative thinking skills and originative problem solving of aspiring leaders, such as students of Culture and Media Management in the Institute of Culture of Jagiellonian University. By using qualitative research methods such as content analysis, interviews and autoethnographic research the author discusses the potential of using non-formal learning methods in the teaching process for the studies in the field of management and quality.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest krytyczna analiza koncepcji, jak i procesu przygotowywania projektu młodzieżowego pod kątem podnoszenia kluczowych kompetencji kierowniczych aspirujących managerów z podkreśleniem umiejętności kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów u studentów Zarządzania kulturą i mediami w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Korzystając z jakościowych rozwiązań metodologicznych, takich jak analiza treści, przeprowadzanie wywiadów oraz badania autoetnograficzne autor prowadzi rozważania na temat skuteczności ewentualnego wykorzystania nieformalnych metod nauczania w nauce o zarządzaniu i jakości.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorMaterska-Samek, Marta - 160405 pl
dc.contributor.authorHałat, Błażej - USOS304923 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaterska-Samek, Marta - 160405 pl
dc.contributor.reviewerHapek, Monika - 124574 pl
dc.date.accessioned2024-07-14T23:26:57Z
dc.date.available2024-07-14T23:26:57Z
dc.date.submitted2024-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-172876-304923pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/378707
dc.languagepolpl
dc.subject.enyouth project, art-based learning, creative problem-solving, autoethnography, key competences, non-formal learning, culture and media management, Erasmus+pl
dc.subject.plprojekt młodzieżowy, art-based learning, twórcze rozwiązywanie problemów, autoetnografia, kompetencje kluczowe, nieformalne metody edukacji, zarządzanie kulturą i mediami, Erasmus+pl
dc.titleProjekt młodzieżowy jako poligon doświadczalny dla aspirujących liderów, czyli nauka zarządzania w kreatywnym działaniupl
dc.title.alternativeYouth project as a training ground for aspiring leaders - management training through creative actionpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this paper is to critically analyse the concept as well as the process of preparing a youth project, with emphasis on improving key management competencies, creative thinking skills and originative problem solving of aspiring leaders, such as students of Culture and Media Management in the Institute of Culture of Jagiellonian University. By using qualitative research methods such as content analysis, interviews and autoethnographic research the author discusses the potential of using non-formal learning methods in the teaching process for the studies in the field of management and quality.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest krytyczna analiza koncepcji, jak i procesu przygotowywania projektu młodzieżowego pod kątem podnoszenia kluczowych kompetencji kierowniczych aspirujących managerów z podkreśleniem umiejętności kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów u studentów Zarządzania kulturą i mediami w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Korzystając z jakościowych rozwiązań metodologicznych, takich jak analiza treści, przeprowadzanie wywiadów oraz badania autoetnograficzne autor prowadzi rozważania na temat skuteczności ewentualnego wykorzystania nieformalnych metod nauczania w nauce o zarządzaniu i jakości.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Materska-Samek, Marta - 160405
dc.contributor.authorpl
Hałat, Błażej - USOS304923
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Materska-Samek, Marta - 160405
dc.contributor.reviewerpl
Hapek, Monika - 124574
dc.date.accessioned
2024-07-14T23:26:57Z
dc.date.available
2024-07-14T23:26:57Z
dc.date.submittedpl
2024-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-172876-304923
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/378707
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
youth project, art-based learning, creative problem-solving, autoethnography, key competences, non-formal learning, culture and media management, Erasmus+
dc.subject.plpl
projekt młodzieżowy, art-based learning, twórcze rozwiązywanie problemów, autoetnografia, kompetencje kluczowe, nieformalne metody edukacji, zarządzanie kulturą i mediami, Erasmus+
dc.titlepl
Projekt młodzieżowy jako poligon doświadczalny dla aspirujących liderów, czyli nauka zarządzania w kreatywnym działaniu
dc.title.alternativepl
Youth project as a training ground for aspiring leaders - management training through creative action
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available