Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Projekt młodzieżowy jako poligon doświadczalny dla aspirujących liderów, czyli nauka zarządzania w kreatywnym działaniu
Youth project as a training ground for aspiring leaders - management training through creative action
projekt młodzieżowy, art-based learning, twórcze rozwiązywanie problemów, autoetnografia, kompetencje kluczowe, nieformalne metody edukacji, zarządzanie kulturą i mediami, Erasmus+
youth project, art-based learning, creative problem-solving, autoethnography, key competences, non-formal learning, culture and media management, Erasmus+
Celem pracy jest krytyczna analiza koncepcji, jak i procesu przygotowywania projektu młodzieżowego pod kątem podnoszenia kluczowych kompetencji kierowniczych aspirujących managerów z podkreśleniem umiejętności kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów u studentów Zarządzania kulturą i mediami w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Korzystając z jakościowych rozwiązań metodologicznych, takich jak analiza treści, przeprowadzanie wywiadów oraz badania autoetnograficzne autor prowadzi rozważania na temat skuteczności ewentualnego wykorzystania nieformalnych metod nauczania w nauce o zarządzaniu i jakości.
The aim of this paper is to critically analyse the concept as well as the process of preparing a youth project, with emphasis on improving key management competencies, creative thinking skills and originative problem solving of aspiring leaders, such as students of Culture and Media Management in the Institute of Culture of Jagiellonian University. By using qualitative research methods such as content analysis, interviews and autoethnographic research the author discusses the potential of using non-formal learning methods in the teaching process for the studies in the field of management and quality.
dc.abstract.en | The aim of this paper is to critically analyse the concept as well as the process of preparing a youth project, with emphasis on improving key management competencies, creative thinking skills and originative problem solving of aspiring leaders, such as students of Culture and Media Management in the Institute of Culture of Jagiellonian University. By using qualitative research methods such as content analysis, interviews and autoethnographic research the author discusses the potential of using non-formal learning methods in the teaching process for the studies in the field of management and quality. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy jest krytyczna analiza koncepcji, jak i procesu przygotowywania projektu młodzieżowego pod kątem podnoszenia kluczowych kompetencji kierowniczych aspirujących managerów z podkreśleniem umiejętności kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów u studentów Zarządzania kulturą i mediami w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Korzystając z jakościowych rozwiązań metodologicznych, takich jak analiza treści, przeprowadzanie wywiadów oraz badania autoetnograficzne autor prowadzi rozważania na temat skuteczności ewentualnego wykorzystania nieformalnych metod nauczania w nauce o zarządzaniu i jakości. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Materska-Samek, Marta - 160405 | pl |
dc.contributor.author | Hałat, Błażej - USOS304923 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Materska-Samek, Marta - 160405 | pl |
dc.contributor.reviewer | Hapek, Monika - 124574 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-14T23:26:57Z | |
dc.date.available | 2024-07-14T23:26:57Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-12 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-172876-304923 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/378707 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | youth project, art-based learning, creative problem-solving, autoethnography, key competences, non-formal learning, culture and media management, Erasmus+ | pl |
dc.subject.pl | projekt młodzieżowy, art-based learning, twórcze rozwiązywanie problemów, autoetnografia, kompetencje kluczowe, nieformalne metody edukacji, zarządzanie kulturą i mediami, Erasmus+ | pl |
dc.title | Projekt młodzieżowy jako poligon doświadczalny dla aspirujących liderów, czyli nauka zarządzania w kreatywnym działaniu | pl |
dc.title.alternative | Youth project as a training ground for aspiring leaders - management training through creative action | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |