Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie kreowania wizerunku firmy na przykładzie Microsoft

licenciate
dc.abstract.enThe work comprehensively treats issues related to the concept of corporate social responsibility and branding. The work included a literature analysis that provided the theoretical background on CSR, corporate image and consumer behavior. A survey was also conducted to investigate the role of CSR in the perception of Microsoft’s corporate image. The analysis of the collected information made it possible to draw conclusions of practical significance for companies that seek to implement CSR strategies. This paper contributes to the scientific literature by developing an understanding of the role of corporate social responsibility in creating a company’s image and encourages further research into the relationship between CSR and consumer behavior.pl
dc.abstract.plPraca w kompleksowy sposób traktuje o zagadnieniach związanych z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu oraz kreowaniem wizerunku marki. W ramach pracy przeprowadzono analizę literatury, która dostarczyła podstaw teoretycznych dotyczących CSR, wizerunku firmy oraz zachowań konsumenckich. Przeprowadzono również badanie, którego celem było zbadanie roli CSR w postrzeganiu wizerunku firmy Microsoft. Analiza zebranych informacji pozwoliła na wyciągnięcie wniosków mających znaczenie praktyczne dla firm, które dążą do wdrażania strategii CSR. Niniejsza praca stanowi wkład w literaturę naukową, rozwijając zrozumienie roli społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunku firmy, a także zachęca do dalszych badań nad relacją między CSR a zachowaniami konsumenckimi.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorTeczke, Maciejpl
dc.contributor.authorZaród, Alicjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerTeczke, Maciejpl
dc.date.accessioned2023-07-11T21:50:15Z
dc.date.available2023-07-11T21:50:15Z
dc.date.submitted2023-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-165647-292833pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315618
dc.languagepolpl
dc.subject.encorporate social responsibility, CSR, corporate image, Microsoftpl
dc.subject.plspołeczna odpowiedzialność biznesu, CSR, wizerunek firmy, Microsoftpl
dc.titleSpołeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie kreowania wizerunku firmy na przykładzie Microsoftpl
dc.title.alternativeCorporate social responsibility as a tool for creating the image of the company on the example of Microsoftpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work comprehensively treats issues related to the concept of corporate social responsibility and branding. The work included a literature analysis that provided the theoretical background on CSR, corporate image and consumer behavior. A survey was also conducted to investigate the role of CSR in the perception of Microsoft’s corporate image. The analysis of the collected information made it possible to draw conclusions of practical significance for companies that seek to implement CSR strategies. This paper contributes to the scientific literature by developing an understanding of the role of corporate social responsibility in creating a company’s image and encourages further research into the relationship between CSR and consumer behavior.
dc.abstract.plpl
Praca w kompleksowy sposób traktuje o zagadnieniach związanych z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu oraz kreowaniem wizerunku marki. W ramach pracy przeprowadzono analizę literatury, która dostarczyła podstaw teoretycznych dotyczących CSR, wizerunku firmy oraz zachowań konsumenckich. Przeprowadzono również badanie, którego celem było zbadanie roli CSR w postrzeganiu wizerunku firmy Microsoft. Analiza zebranych informacji pozwoliła na wyciągnięcie wniosków mających znaczenie praktyczne dla firm, które dążą do wdrażania strategii CSR. Niniejsza praca stanowi wkład w literaturę naukową, rozwijając zrozumienie roli społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunku firmy, a także zachęca do dalszych badań nad relacją między CSR a zachowaniami konsumenckimi.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Teczke, Maciej
dc.contributor.authorpl
Zaród, Alicja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Teczke, Maciej
dc.date.accessioned
2023-07-11T21:50:15Z
dc.date.available
2023-07-11T21:50:15Z
dc.date.submittedpl
2023-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-165647-292833
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315618
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
corporate social responsibility, CSR, corporate image, Microsoft
dc.subject.plpl
społeczna odpowiedzialność biznesu, CSR, wizerunek firmy, Microsoft
dc.titlepl
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie kreowania wizerunku firmy na przykładzie Microsoft
dc.title.alternativepl
Corporate social responsibility as a tool for creating the image of the company on the example of Microsoft
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available