Ocena coachingu jako metody wsparcia pracowników SKOK Piast

master
dc.abstract.enThe following work is to explain what a coaching is, how preparing for a coaching sessions looks like, and to present accrediting bodies and polish and british coaches certification. A work is based on seventy books and also on eleven web pages about coaching. Second part of a work illustrates on the basis of researches, how workers of a financial istitution SKOK Piast rate coaching efficiency in their work place. Research was made on a test group consists of sixty persons. According to research report, 81% of respondents demonstrate the for taking part in sessions like this. 50% persons don't know on what scale coaching is carried out in their company, what means, they don't feel themselves be trained at all. Only 7% of respondents mark disadvantages of coaching sessions,whose are not fully comply with definition of coaching. In conclusion, can be said employees at Skok Piast give very different note for coaching efficiency.pl
dc.abstract.plPoniższa praca wyjaśnia, co to jest coaching, jak wygląda przygotowanie sesji cochingowych i jak wyglądają instytucje akredytujące oraz polska i brytyjska certyfikacja trenerów. Praca opiera się na 50. pozycjach książkowych oraz 11. stronach internetowych dotyczących coachingu. Druga część pracy pokazuje na podstawie badań, jak pracownicy instytucji finansowej SKOK Piast, oceniają efektywność coachingu w swoim miejscu pracy. Badania zostały wykonane na próbie badawczej – 60 osób. Zgodnie z wynikami badań, 81% ankietowanych, wykazuje potrzebę uczestniczenia w takich sesjach. 50% natomiast nie wie na jaką skalę przeprowadzany jest coaching w ich pracy, co oznacza, że nie czują się w ogóle coachowani. Tylko 7% badanych wymienia wady prowadzenia coachingu, które nie do końca zgodne są z samą definicją coachingu. Reasumując, można stwierdzić, że pracownicy SKOK Piast oceniają efektywność coachingu w swojej pracy bardzo różnie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.authorZajas, Nataliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T05:56:28Z
dc.date.available2020-07-24T05:56:28Z
dc.date.submitted2012-06-28pl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-65442-133773pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178958
dc.languagepolpl
dc.subject.enanalysis, certificate, coaching, competence, supportpl
dc.subject.planaliza, certyfikat, coaching, kompetencje, wsparciepl
dc.titleOcena coachingu jako metody wsparcia pracowników SKOK Piastpl
dc.title.alternativeEvaluation of coaching as a methods of support SKOK Piast staffpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following work is to explain what a coaching is, how preparing for a coaching sessions looks like, and to present accrediting bodies and polish and british coaches certification. A work is based on seventy books and also on eleven web pages about coaching. Second part of a work illustrates on the basis of researches, how workers of a financial istitution SKOK Piast rate coaching efficiency in their work place. Research was made on a test group consists of sixty persons. According to research report, 81% of respondents demonstrate the for taking part in sessions like this. 50% persons don't know on what scale coaching is carried out in their company, what means, they don't feel themselves be trained at all. Only 7% of respondents mark disadvantages of coaching sessions,whose are not fully comply with definition of coaching. In conclusion, can be said employees at Skok Piast give very different note for coaching efficiency.
dc.abstract.plpl
Poniższa praca wyjaśnia, co to jest coaching, jak wygląda przygotowanie sesji cochingowych i jak wyglądają instytucje akredytujące oraz polska i brytyjska certyfikacja trenerów. Praca opiera się na 50. pozycjach książkowych oraz 11. stronach internetowych dotyczących coachingu. Druga część pracy pokazuje na podstawie badań, jak pracownicy instytucji finansowej SKOK Piast, oceniają efektywność coachingu w swoim miejscu pracy. Badania zostały wykonane na próbie badawczej – 60 osób. Zgodnie z wynikami badań, 81% ankietowanych, wykazuje potrzebę uczestniczenia w takich sesjach. 50% natomiast nie wie na jaką skalę przeprowadzany jest coaching w ich pracy, co oznacza, że nie czują się w ogóle coachowani. Tylko 7% badanych wymienia wady prowadzenia coachingu, które nie do końca zgodne są z samą definicją coachingu. Reasumując, można stwierdzić, że pracownicy SKOK Piast oceniają efektywność coachingu w swojej pracy bardzo różnie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.authorpl
Zajas, Natalia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.date.accessioned
2020-07-24T05:56:28Z
dc.date.available
2020-07-24T05:56:28Z
dc.date.submittedpl
2012-06-28
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-65442-133773
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178958
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
analysis, certificate, coaching, competence, support
dc.subject.plpl
analiza, certyfikat, coaching, kompetencje, wsparcie
dc.titlepl
Ocena coachingu jako metody wsparcia pracowników SKOK Piast
dc.title.alternativepl
Evaluation of coaching as a methods of support SKOK Piast staff
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
14
Views per month
Views per city
Wroclaw
3
Krakow
2
Szczecin
2
Chojna
1
Dublin
1
Katowice
1
Lozina
1
Poznan
1

No access

No Thumbnail Available