Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych

master
dc.abstract.enCrisis management is broadly defined while there is a threat or threat that affects your consequences. This problem can be implemented and controlled in virtual reality or social media. Thinking strategically and creating an action plan is the result of preventing or averting the consequences to come. It is an element of the existence of a legal entity and an enterprise.The application is controlled by crisis management in social communities, creates a crisis management process that is supported by social media devices and its development over the years. Basic research problem - an attempt to answer the questions: What is crisis management? What does the crisis management process look like? How to incorporate social media? How did virtual reality develop? What techniques are used to turn off social media emergencies? Does strategic planning help mitigate the device? How to cause a crisis on social media? The choice of the topic of the work was determined by the author's discussion of issues related to management in crisis situations in social media, strengthening the knowledge related to these issues and the need to reveal crisis systems in social media in order to undertake greater management in crisis situations in the author's place. The application was applicable to the crisis management process in social communities, in the case of social media applications, and also in post-crisis situations. Application of functional research, preparation of analysis and results.As part of the work, additional research and follow-up studies were carried out. The first one was issued on a legal basis. An electronic survey technique was used to conduct a supplementary study. The research researcher used in this study was a survey researcher.pl
dc.abstract.plZarządzanie w sytuacjach kryzysowych jest szeroko pojętym procesem, podczas którego organizacja lub podmioty starają się chronić swoje dotychczasowe dobra. Ten problem może dotknąć każdą jednostkę, organizację, podmioty w wirtualnej rzeczywistości lub media społecznościowe. Myślenie strategiczne i stworzenie planu działania jest kluczowym rozwiązaniem, aby zapobiec lub złagodzić skutki nadchodzącego kryzysu. Jest to nieodłączny element istnienia podmiotów i przedsiębiorstw.Niniejsza praca obejmuje głównie zagadnienia związane z zarządzaniem kryzysowym w mediach społecznościowych, przedstawia proces zarządzania kryzysowego, skupia się na ogólnym działaniu mediów społecznościowych oraz jego rozwoju na przestrzeni lat. Dlatego też podstawowy problem badawczy - to próba odpowiedzi na następujące pytania: Co to jest zarządzanie kryzysowe? Jak wygląda proces zarządzania kryzysowego? Jak działają media społecznościowe? Jak rozwinęła się wirtualna rzeczywistość? Jakie techniki są stosowane w celu zapobiegania sytuacjom kryzysowym w mediach społecznościowych? Czy planowanie strategiczne pomaga w złagodzeniu kryzysu? Jak sytuacja kryzysowa wpłynęła na media społecznościowe? Wybór tematu pracy determinowały następujące czynniki: zainteresowanie autorki tematyką zarządzania w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych, chęć pogłębienia wiedzy związanej z tą problematyką oraz konieczność poznania systemów kryzysowych w mediach społecznościowych w celu efektywniejszego zarządzania w sytuacjach kryzysowych w miejscu pracy autorki. Jednym z celów było przedstawienie procesu zarządzania kryzysowego w mediach społecznościowych, chęć przedstawienia kryzysu w mediach społecznościowych, a wpływ na rzeczywistość oraz przedstawienie sytuacji po kryzysie. Ponadto przeprowadzenie badań pierwotnych, opracowanie analizy i interpretacji wyników.W ramach pracy zostały przeprowadzone badania pierwotne oraz badania uzupełniające. Pierwsze z nich zostały opracowane na podstawie studium przypadku. Do przeprowadzenia badania uzupełniającego wykorzystano technikę - ankietę internetową. Narzędziem badawczym wykorzystanym w tym badaniu był kwestionariusz ankiety.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorTańcula, Karolina - USOS309551 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniew - USOS220977 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2024-07-08T23:09:23Z
dc.date.available2024-07-08T23:09:23Z
dc.date.submitted2024-07-08pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-166960-309551pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/373177
dc.languagepolpl
dc.subject.encrisis - crisis management - crisis management process - management in crisis - social mediapl
dc.subject.plkryzys - media społecznościowe - proces zarządzania kryzysowego - zarządzanie kryzysowe - zarządzanie w sytuacjach kryzysowychpl
dc.titleZarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowychpl
dc.title.alternativeManagement in crisis situations in social mediapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Crisis management is broadly defined while there is a threat or threat that affects your consequences. This problem can be implemented and controlled in virtual reality or social media. Thinking strategically and creating an action plan is the result of preventing or averting the consequences to come. It is an element of the existence of a legal entity and an enterprise.The application is controlled by crisis management in social communities, creates a crisis management process that is supported by social media devices and its development over the years. Basic research problem - an attempt to answer the questions: What is crisis management? What does the crisis management process look like? How to incorporate social media? How did virtual reality develop? What techniques are used to turn off social media emergencies? Does strategic planning help mitigate the device? How to cause a crisis on social media? The choice of the topic of the work was determined by the author's discussion of issues related to management in crisis situations in social media, strengthening the knowledge related to these issues and the need to reveal crisis systems in social media in order to undertake greater management in crisis situations in the author's place. The application was applicable to the crisis management process in social communities, in the case of social media applications, and also in post-crisis situations. Application of functional research, preparation of analysis and results.As part of the work, additional research and follow-up studies were carried out. The first one was issued on a legal basis. An electronic survey technique was used to conduct a supplementary study. The research researcher used in this study was a survey researcher.
dc.abstract.plpl
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych jest szeroko pojętym procesem, podczas którego organizacja lub podmioty starają się chronić swoje dotychczasowe dobra. Ten problem może dotknąć każdą jednostkę, organizację, podmioty w wirtualnej rzeczywistości lub media społecznościowe. Myślenie strategiczne i stworzenie planu działania jest kluczowym rozwiązaniem, aby zapobiec lub złagodzić skutki nadchodzącego kryzysu. Jest to nieodłączny element istnienia podmiotów i przedsiębiorstw.Niniejsza praca obejmuje głównie zagadnienia związane z zarządzaniem kryzysowym w mediach społecznościowych, przedstawia proces zarządzania kryzysowego, skupia się na ogólnym działaniu mediów społecznościowych oraz jego rozwoju na przestrzeni lat. Dlatego też podstawowy problem badawczy - to próba odpowiedzi na następujące pytania: Co to jest zarządzanie kryzysowe? Jak wygląda proces zarządzania kryzysowego? Jak działają media społecznościowe? Jak rozwinęła się wirtualna rzeczywistość? Jakie techniki są stosowane w celu zapobiegania sytuacjom kryzysowym w mediach społecznościowych? Czy planowanie strategiczne pomaga w złagodzeniu kryzysu? Jak sytuacja kryzysowa wpłynęła na media społecznościowe? Wybór tematu pracy determinowały następujące czynniki: zainteresowanie autorki tematyką zarządzania w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych, chęć pogłębienia wiedzy związanej z tą problematyką oraz konieczność poznania systemów kryzysowych w mediach społecznościowych w celu efektywniejszego zarządzania w sytuacjach kryzysowych w miejscu pracy autorki. Jednym z celów było przedstawienie procesu zarządzania kryzysowego w mediach społecznościowych, chęć przedstawienia kryzysu w mediach społecznościowych, a wpływ na rzeczywistość oraz przedstawienie sytuacji po kryzysie. Ponadto przeprowadzenie badań pierwotnych, opracowanie analizy i interpretacji wyników.W ramach pracy zostały przeprowadzone badania pierwotne oraz badania uzupełniające. Pierwsze z nich zostały opracowane na podstawie studium przypadku. Do przeprowadzenia badania uzupełniającego wykorzystano technikę - ankietę internetową. Narzędziem badawczym wykorzystanym w tym badaniu był kwestionariusz ankiety.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Tańcula, Karolina - USOS309551
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew - USOS220977
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2024-07-08T23:09:23Z
dc.date.available
2024-07-08T23:09:23Z
dc.date.submittedpl
2024-07-08
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-166960-309551
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/373177
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
crisis - crisis management - crisis management process - management in crisis - social media
dc.subject.plpl
kryzys - media społecznościowe - proces zarządzania kryzysowego - zarządzanie kryzysowe - zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
dc.titlepl
Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych
dc.title.alternativepl
Management in crisis situations in social media
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
51
Views per month
Views per city
Krakow
9
Warsaw
9
Wroclaw
7
Poznan
6
Szczawnica
3
Szczecin
3
Niepołomice
2
Piotrkow Trybunalski
2
Zbrosławice
2
Barlinek
1

No access

No Thumbnail Available
Collections