Budowanie wizerunku firmy w i za pomocą mediów społecznościowych na przykładzie marki Good Lood

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of the publication is to analyze the technique of building positive image in and by social media based on Good Lood brand. Discussed concerns involve profile of the brand (picking the dominant color, using unique vocabulary), engaging recipients in life of a brand and picking proper content. By analyzing the activity of Good Lood brand in their communication channels in social media (Instagram, TikTok and Facebook) we are able to exemplify components of rightly managing social media marketing in order to advertise the Good Lood brand.pl
dc.abstract.plCelem publikacji jest analiza sposobu budowania wizerunku w i za pomocą mediów społecznościowych na przykładzie marki Good Lood. Omówione kwestie dotyczą charakterystyki marki (dobór koloru dominującego, stosowanie unikatowego słownictwa), angażowania odbiorców w życie marki oraz dobór odpowiedniego contentu. Analiza działalności firmy Good Lood w kanałach komunikacji mediów społecznościowych (platforma Instagram, TikTok oraz Facebook) pozwoli na zilustrowanie komponentów prawidłowo zarządzanego social media marketingu w celu promocji firmy Good Lood.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWalecka-Rynduch, Agnieszkapl
dc.contributor.authorBajorek, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWalecka-Rynduch, Agnieszkapl
dc.contributor.reviewerCałek, Agnieszkapl
dc.date.accessioned2023-06-29T21:31:58Z
dc.date.available2023-06-29T21:31:58Z
dc.date.submitted2023-06-29pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-165595-296566pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313183
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage, social media, marketing, public relations, Good Lood, Instagram, TikTok, Facebook, engagement, real-time marketingpl
dc.subject.plwizerunek, media społecznościowe, marketing, public relations, Good Lood, Instagram, TikTok, Facebook, zaangażowanie, real-time marketingpl
dc.titleBudowanie wizerunku firmy w i za pomocą mediów społecznościowych na przykładzie marki Good Loodpl
dc.title.alternativeBuilding brand image in and through social media: the case of Good Loodpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the publication is to analyze the technique of building positive image in and by social media based on Good Lood brand. Discussed concerns involve profile of the brand (picking the dominant color, using unique vocabulary), engaging recipients in life of a brand and picking proper content. By analyzing the activity of Good Lood brand in their communication channels in social media (Instagram, TikTok and Facebook) we are able to exemplify components of rightly managing social media marketing in order to advertise the Good Lood brand.
dc.abstract.plpl
Celem publikacji jest analiza sposobu budowania wizerunku w i za pomocą mediów społecznościowych na przykładzie marki Good Lood. Omówione kwestie dotyczą charakterystyki marki (dobór koloru dominującego, stosowanie unikatowego słownictwa), angażowania odbiorców w życie marki oraz dobór odpowiedniego contentu. Analiza działalności firmy Good Lood w kanałach komunikacji mediów społecznościowych (platforma Instagram, TikTok oraz Facebook) pozwoli na zilustrowanie komponentów prawidłowo zarządzanego social media marketingu w celu promocji firmy Good Lood.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Walecka-Rynduch, Agnieszka
dc.contributor.authorpl
Bajorek, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Walecka-Rynduch, Agnieszka
dc.contributor.reviewerpl
Całek, Agnieszka
dc.date.accessioned
2023-06-29T21:31:58Z
dc.date.available
2023-06-29T21:31:58Z
dc.date.submittedpl
2023-06-29
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-165595-296566
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313183
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image, social media, marketing, public relations, Good Lood, Instagram, TikTok, Facebook, engagement, real-time marketing
dc.subject.plpl
wizerunek, media społecznościowe, marketing, public relations, Good Lood, Instagram, TikTok, Facebook, zaangażowanie, real-time marketing
dc.titlepl
Budowanie wizerunku firmy w i za pomocą mediów społecznościowych na przykładzie marki Good Lood
dc.title.alternativepl
Building brand image in and through social media: the case of Good Lood
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
61
Views per month
Views per city
Krakow
23
Warsaw
7
Poraj
4
Poznan
4
Tarnów
3
Wroclaw
3
Mogilany
2
Bielsko-Biala
1
Gdansk
1
Gmina Zabierzów
1

No access

No Thumbnail Available