Warunki skutecznych działań promocyjnych organizacji pożytku publicznego w pozyskiwaniu finansowania z odpisu 1% podatku dochodowego od osób fizycznych

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of this study is to explore the problem of effectivity of promotional activi-ties used by Public Benefit Organization to raise funding from 1% tax write-down. This study raise the theoretical aspect which is definition of third section, concept of marketing and 1% mechanism. Those definitions was used in experimental surveys and on the basis of it the analysis of organisation movements was carried out. In surveys was used an quantitative and qualitative method in the form of questionnaire and individual interview. In this research was involved 57 people. Collected results was displayed on graphs and in the basis of them the conclusions were drawn. After carrying out of analysis, results of this research show that the universal techniques which gives expected results, in other words, high impacts, not exist. However, it is possible to no-tice specific regularities.pl
dc.abstract.plPraca ma na celu zgłębienie problemu skuteczności działań promocyjnych podejmowanych przez organizacje pożytku publicznego w pozyskiwaniu finansowania z odpisu 1% podatku. Praca porusza aspekt teoretyczny, którym jest zdefiniowanie trzeciego sektora, pojęcia marketingu i mechanizmu 1% . Zostały one wykorzystane w za-wartych w pracy badaniach empirycznych i na ich podstawie została przeprowadzona analiza podejmowanych przez organizacje działań.W badaniach wykorzystana została metoda ilościowa i jakościowa w postaci ankiety oraz wywiadu indywidualnego. W badaniu udział wzięło 57 osób. Zebrane wyniki zo-stały przedstawione w formie wykresów, a na ich podstawie wyciągnięto wnioski. Po przeprowadzonej analizie wyniki badań wskazują na to, że nie ma uniwersalnych technik, które dadzą oczekiwany skutek czyli wysokie wpływy, jednak można zauważyć konkretne prawidłowościpl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.contributor.authorSzlósarczyk, Sylwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.contributor.reviewerPeter-Bombik, Katarzyna - 131339 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T12:22:11Z
dc.date.available2020-07-27T12:22:11Z
dc.date.submitted2017-10-26pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-119813-165424pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224784
dc.languagepolpl
dc.subject.enconditions, promotion, third sector, marketing, financingpl
dc.subject.plwarunki, promocja, trzeci sektor, marketing, finansowaniepl
dc.titleWarunki skutecznych działań promocyjnych organizacji pożytku publicznego w pozyskiwaniu finansowania z odpisu 1% podatku dochodowego od osób fizycznychpl
dc.title.alternativeThe conditions of effective promotional activities of Public Benefit Organization in obtain funding of 1% tax write-offpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this study is to explore the problem of effectivity of promotional activi-ties used by Public Benefit Organization to raise funding from 1% tax write-down. This study raise the theoretical aspect which is definition of third section, concept of marketing and 1% mechanism. Those definitions was used in experimental surveys and on the basis of it the analysis of organisation movements was carried out. In surveys was used an quantitative and qualitative method in the form of questionnaire and individual interview. In this research was involved 57 people. Collected results was displayed on graphs and in the basis of them the conclusions were drawn. After carrying out of analysis, results of this research show that the universal techniques which gives expected results, in other words, high impacts, not exist. However, it is possible to no-tice specific regularities.
dc.abstract.plpl
Praca ma na celu zgłębienie problemu skuteczności działań promocyjnych podejmowanych przez organizacje pożytku publicznego w pozyskiwaniu finansowania z odpisu 1% podatku. Praca porusza aspekt teoretyczny, którym jest zdefiniowanie trzeciego sektora, pojęcia marketingu i mechanizmu 1% . Zostały one wykorzystane w za-wartych w pracy badaniach empirycznych i na ich podstawie została przeprowadzona analiza podejmowanych przez organizacje działań.W badaniach wykorzystana została metoda ilościowa i jakościowa w postaci ankiety oraz wywiadu indywidualnego. W badaniu udział wzięło 57 osób. Zebrane wyniki zo-stały przedstawione w formie wykresów, a na ich podstawie wyciągnięto wnioski. Po przeprowadzonej analizie wyniki badań wskazują na to, że nie ma uniwersalnych technik, które dadzą oczekiwany skutek czyli wysokie wpływy, jednak można zauważyć konkretne prawidłowości
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.contributor.authorpl
Szlósarczyk, Sylwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.contributor.reviewerpl
Peter-Bombik, Katarzyna - 131339
dc.date.accessioned
2020-07-27T12:22:11Z
dc.date.available
2020-07-27T12:22:11Z
dc.date.submittedpl
2017-10-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-119813-165424
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224784
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
conditions, promotion, third sector, marketing, financing
dc.subject.plpl
warunki, promocja, trzeci sektor, marketing, finansowanie
dc.titlepl
Warunki skutecznych działań promocyjnych organizacji pożytku publicznego w pozyskiwaniu finansowania z odpisu 1% podatku dochodowego od osób fizycznych
dc.title.alternativepl
The conditions of effective promotional activities of Public Benefit Organization in obtain funding of 1% tax write-off
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
3
Views per month
Views per city
Wroclaw
2
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available