Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Systemy motywacyjne w firmie BAĆ-POL S.A. w dobie kryzysu w branży FMCG
Incentive systems at Bać-Pol SA in the current crisis in the FMCG industry.
Słowa kluczowe: kryzys – motywacja –pracownik- systemy motywacyjne - zarzą-dzanie
Keywords: crisis – motivation – employee - incentive systems - management
Celem pracy jest wskazanie celu i znaczenia systemu motywacyjnegow zarządzaniu podmiotem gospodarczym oraz ocena firmy Bać-Pol S.A Oddział Niepołomice pod względem skuteczności omawianych systemów. Rozdział pierwszy charakteryzuje zagadnienia dotyczące definicji motywacji. Przedstawione zostały przykładowe modele motywacji i przegląd podstawowych teorii motywacji. Rozdział pierwszy zawiera także informacja na temat kadry me-nadżerskiej jak autora prowadzonej polityki motywacyjne w firmie.Rozdział drugi zawiera podstawowe informacje na temat sposobów moty-wowania w przedsiębiorstwie. Ukazuje za pomocą jakich instrumentów motywowa-nia można wpływać na zaangażowanie pracowników do pracy i jakich menadżerowie mogą stosować systemów motywowania. W rozdziale drugim omówione zostały również najważniejsze stosowane system w przedsiębiorstwach takie jak: system nagradzania i karania, a także używane motywatory (materialne , materialne poza-płacowe i niematerialne) Podsumowując rozdział drugi przedstawiłam możliwość motywowania pracowników za pomocą zespołowych technik, które cieszą się coraz większym uznanie wśród zarządzających, być może poprzez swoją skuteczność.Rozdział trzeci mieści informacje o firmie Bać-Pol S.A. Zawiera streszczenie głównych elementów polityki motywacyjnej omawianego przedsiębiorstwa. Wskazuję na istotę znaczenia systemów motywacyjnych w procesie kształtowania efektywności pracowników firmy do pracy.Rozdział czwarty zawiera wyniki przeprowadzonego przeze mnie ankiety w Bać-Pol S.A oddział Niepołomice. W ostatnim rozdziale opisałam:•charakterystykę respondentów,•opis struktury ankiety,•omówienie wyników ankiety,•wnioski i przemyślenia.
Aim of this study is to identify the purpose and importance of the incentive system in the management of a subject of economic development and evaluation of Bać-Pol SA Branch Niepołomice in terms of the effectiveness of these systems.The first section has questions concerning the definition of motivation. Presented are exemplary models of motivation and an overview of the basic theory of motivation. The first chapter also includes information on the author's managerial staff and carried out a policy motivation in the company.The second chapter provides basic information on how to motivate in an enterprise. Distributed by what instruments can affect the motivation behind-engaging employees to work and what managers can use the system motivates wowania. The second chapter discusses the main system used in businesses such as a system of rewards and punishment, and used motivators (material, tangible and intangible non-wage) summarize chapter two repre-Wilam ability to motivate staff through collaborative techniques that are becoming more and more recognition among managers, perhaps by its effectiveness.The third chapter is about us Bać-Pol SA Contains a summary of the main elements of this undertaking incentive policy. Pointing out the importance of the nature of incentive systems in shaping the effectiveness of the company's employees to work.Chapter Four presents the results of a poll in my Bać-Pol SA branch Niepołomice. In the last chapter describe:• characteristics of the respondents,• a description of the structure of the survey,• discussion of the survey results,• conclusions and reflections.
dc.abstract.en | Aim of this study is to identify the purpose and importance of the incentive system in the management of a subject of economic development and evaluation of Bać-Pol SA Branch Niepołomice in terms of the effectiveness of these systems.The first section has questions concerning the definition of motivation. Presented are exemplary models of motivation and an overview of the basic theory of motivation. The first chapter also includes information on the author's managerial staff and carried out a policy motivation in the company.The second chapter provides basic information on how to motivate in an enterprise. Distributed by what instruments can affect the motivation behind-engaging employees to work and what managers can use the system motivates wowania. The second chapter discusses the main system used in businesses such as a system of rewards and punishment, and used motivators (material, tangible and intangible non-wage) summarize chapter two repre-Wilam ability to motivate staff through collaborative techniques that are becoming more and more recognition among managers, perhaps by its effectiveness.The third chapter is about us Bać-Pol SA Contains a summary of the main elements of this undertaking incentive policy. Pointing out the importance of the nature of incentive systems in shaping the effectiveness of the company's employees to work.Chapter Four presents the results of a poll in my Bać-Pol SA branch Niepołomice. In the last chapter describe:• characteristics of the respondents,• a description of the structure of the survey,• discussion of the survey results,• conclusions and reflections. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy jest wskazanie celu i znaczenia systemu motywacyjnegow zarządzaniu podmiotem gospodarczym oraz ocena firmy Bać-Pol S.A Oddział Niepołomice pod względem skuteczności omawianych systemów. Rozdział pierwszy charakteryzuje zagadnienia dotyczące definicji motywacji. Przedstawione zostały przykładowe modele motywacji i przegląd podstawowych teorii motywacji. Rozdział pierwszy zawiera także informacja na temat kadry me-nadżerskiej jak autora prowadzonej polityki motywacyjne w firmie.Rozdział drugi zawiera podstawowe informacje na temat sposobów moty-wowania w przedsiębiorstwie. Ukazuje za pomocą jakich instrumentów motywowa-nia można wpływać na zaangażowanie pracowników do pracy i jakich menadżerowie mogą stosować systemów motywowania. W rozdziale drugim omówione zostały również najważniejsze stosowane system w przedsiębiorstwach takie jak: system nagradzania i karania, a także używane motywatory (materialne , materialne poza-płacowe i niematerialne) Podsumowując rozdział drugi przedstawiłam możliwość motywowania pracowników za pomocą zespołowych technik, które cieszą się coraz większym uznanie wśród zarządzających, być może poprzez swoją skuteczność.Rozdział trzeci mieści informacje o firmie Bać-Pol S.A. Zawiera streszczenie głównych elementów polityki motywacyjnej omawianego przedsiębiorstwa. Wskazuję na istotę znaczenia systemów motywacyjnych w procesie kształtowania efektywności pracowników firmy do pracy.Rozdział czwarty zawiera wyniki przeprowadzonego przeze mnie ankiety w Bać-Pol S.A oddział Niepołomice. W ostatnim rozdziale opisałam:•charakterystykę respondentów,•opis struktury ankiety,•omówienie wyników ankiety,•wnioski i przemyślenia. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.contributor.author | Burliga, Karolina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T15:38:04Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T15:38:04Z | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-74297-99640 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187136 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Keywords: crisis – motivation – employee - incentive systems - management | pl |
dc.subject.pl | Słowa kluczowe: kryzys – motywacja –pracownik- systemy motywacyjne - zarzą-dzanie | pl |
dc.title | Systemy motywacyjne w firmie BAĆ-POL S.A. w dobie kryzysu w branży FMCG | pl |
dc.title.alternative | Incentive systems at Bać-Pol SA in the current crisis in the FMCG industry. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |