Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wiejski marketing online czyli promocja organizacji wiejskich w mediach społecznościowych na przykładzie Gminy Siepraw
Rural marketing online regarding the promotion of rural organizations in social media following the example of the Siepraw municipality.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ORGANIZACJE WIEJSKIE- ZARZĄDZANIE - INFORMACJA - PROMOCJA
SOCIAL MEDIA - RURAL ORGANIZATIONS - MANAGEMENT -INFORMATION - PROMOTION
Wieś cechuje sielanka i cisza, jednak w dobie Internetu i szybkiego życia zarówno mieszkańcy jak i organizacje działające na terenach wiejskich rozwijają się i szukają nowoczesnych rozwiązań, by łatwiej im się żyło. Celem niniejszej pracy było wyodrębnienie celów dla jakich przedstawiciele małych wiejskich organizacji założyli konta na portalach w mediach społecznościowych oraz analiza procesu zarządzania nimi. W tym celu autorka wykonała badania, które polegały na analizie opublikowanych w social mediach treści oraz przeprowadziła serię wywiadów z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie stron.Wyniki badań wykazały, że nie istnieje jeden uniwersalny cel posiadania przez organizacje wiejskie mediów społecznościowych ale istnieje kilka mniejszych celów, które łączą się ze sobą. Najważniejszymi celami były informacja oraz promocja.
The Village is commonly known for its idyll and calmness. However, during the Internet era and fast life, both citizens and organizations must evolve and look for modern ways to make their life easier. The aim of hereby thesis is to abstract objectives for creating social media accounts for rural organizations as well as analyzing the management process involved in the making. With this end in view, the author conducted research that was founded on the analysis of social media accounts as well as a series of interviews with people responsible for running social media accounts.The results of research demonstrated that there is not a single universal goal for rural organizations but there are a few objective that collocate. The most quintessential objectives were information and promotion.
dc.abstract.en | The Village is commonly known for its idyll and calmness. However, during the Internet era and fast life, both citizens and organizations must evolve and look for modern ways to make their life easier. The aim of hereby thesis is to abstract objectives for creating social media accounts for rural organizations as well as analyzing the management process involved in the making. With this end in view, the author conducted research that was founded on the analysis of social media accounts as well as a series of interviews with people responsible for running social media accounts.The results of research demonstrated that there is not a single universal goal for rural organizations but there are a few objective that collocate. The most quintessential objectives were information and promotion. | pl |
dc.abstract.pl | Wieś cechuje sielanka i cisza, jednak w dobie Internetu i szybkiego życia zarówno mieszkańcy jak i organizacje działające na terenach wiejskich rozwijają się i szukają nowoczesnych rozwiązań, by łatwiej im się żyło. Celem niniejszej pracy było wyodrębnienie celów dla jakich przedstawiciele małych wiejskich organizacji założyli konta na portalach w mediach społecznościowych oraz analiza procesu zarządzania nimi. W tym celu autorka wykonała badania, które polegały na analizie opublikowanych w social mediach treści oraz przeprowadziła serię wywiadów z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie stron.Wyniki badań wykazały, że nie istnieje jeden uniwersalny cel posiadania przez organizacje wiejskie mediów społecznościowych ale istnieje kilka mniejszych celów, które łączą się ze sobą. Najważniejszymi celami były informacja oraz promocja. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Popiołek, Malwina | pl |
dc.contributor.author | Oramus, Aleksandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Popiołek, Malwina | pl |
dc.contributor.reviewer | Modzelewska, Anna | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T23:59:17Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T23:59:17Z | |
dc.date.submitted | 2019-10-30 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-132715-225101 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235113 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | SOCIAL MEDIA - RURAL ORGANIZATIONS - MANAGEMENT -INFORMATION - PROMOTION | pl |
dc.subject.pl | MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ORGANIZACJE WIEJSKIE- ZARZĄDZANIE - INFORMACJA - PROMOCJA | pl |
dc.title | Wiejski marketing online czyli promocja organizacji wiejskich w mediach społecznościowych na przykładzie Gminy Siepraw | pl |
dc.title.alternative | Rural marketing online regarding the promotion of rural organizations in social media following the example of the Siepraw municipality. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |