Rola narzędzi marketingu internetowego w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm

master
dc.abstract.enThe thesis titled: "The role of online marketing tools in Social Media using selected companies as examples" consists of three chapters that detail and describe online marketing tools and calculate audience engagement, which is an important role in modern social media. Due to the dynamics of the issues covered, the author relied on marketing agency blogs, which are currently the most reliable source of information for marketers, academic literature and own knowledge and expertise. The aim of the thesis was to present the role of online marketing tools on the example of selected companies and to measure audience engagement, which represents the effectiveness of the chosen method in a real way. The thesis contains a theoretical part, in which the author explained the issues of online marketing, which were used in the following part of the work, referring to the history and beginnings of the Internet. The next part presents selected online marketing tools, which, according to the author, are most commonly used nowadays. In the research section, sample campaigns of selected companies were examined, and Engagement Rate was measured. Each of the companies had a different product/service, target audience and marketing strategy. Next, the author made an interpretation of the research results and a technical analysis based on the author's knowledge and professional experience. The final part of the thesis summarizing the results of the research with recommendations to improve the effectiveness of advertising campaigns and audience engagement. The entire thesis can be considered as a handbook for entrepreneurs and marketers whose previous social media efforts have been ineffective.pl
dc.abstract.plPraca pod tytułem "Rola narzędzi marketingu internetowego w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm" składa się z trzech rozdziałów, w których wyszczególniono i opisano narzędzia marketingu internetowego oraz obliczono zaangażowanie odbiorców, które stanowi istotną rolę we współczesnych mediach społecznościowych. W związku z dynamiką poruszanych zagadnień autor bazował na blogach agencji marketingowych, które są obecnie najbardziej rzetelnym źródłem informacji dla marketerów, na literaturze naukowej oraz własnej wiedzy i doświadczeniu. Celem pracy było przedstawienie roli narzędzi marketingu internetowego na przykładzie wybranych firm oraz zmierzenie zaangażowania odbiorców, które w realny sposób przedstawia skuteczność wybranej metody. Praca zawiera część teoretyczną, w której autor wyjaśnił zagadnienia marketingu internetowego, którymi posłużono się w dalszej części pracy, nawiązując do historii i początków internetu. W kolejnej części przedstawiono wybrane narzędzia marketingu internetowego, które według autora są obecnie najczęściej wykorzystywane. W części badawczej sprawdzone zostały przykładowe kampanie wybranych firm oraz zmierzono zaangażowanie odbiorców. Każda z przedstawionych firm posiadała inny produkt/usługę oraz odmienną grupę docelową i strategię marketingową. Następnie zinterpretowano wyniki badań oraz stworzono analizę techniczną wynikającą z wiedzy i doświadczenia zawodowego autora. W podsumowującej części pracy przedstawiono wyniki badań wraz ze wskazaniem zaleceń mających na celu poprawę efektywności kampanii reklamowych i zaangażowania odbiorców. Cała praca może stanowić podręcznik dla początkujących przedsiębiorców i marketerów, aby zwiększyć skuteczność działań w mediach społecznościowych.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorWeder-Grygielewicz, Dagmarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2022-10-31T22:42:15Z
dc.date.available2022-10-31T22:42:15Z
dc.date.submitted2022-10-25pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-158088-287544pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303082
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media, online marketing, audience engagement, role of social mediapl
dc.subject.plmedia społecznościowe, marketing internetowy, zaangażowanie odbiorców, rola mediów społecznościowychpl
dc.titleRola narzędzi marketingu internetowego w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firmpl
dc.title.alternativeThe role of online marketing tools in Social Media using selected companies as examplespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis titled: "The role of online marketing tools in Social Media using selected companies as examples" consists of three chapters that detail and describe online marketing tools and calculate audience engagement, which is an important role in modern social media. Due to the dynamics of the issues covered, the author relied on marketing agency blogs, which are currently the most reliable source of information for marketers, academic literature and own knowledge and expertise. The aim of the thesis was to present the role of online marketing tools on the example of selected companies and to measure audience engagement, which represents the effectiveness of the chosen method in a real way. The thesis contains a theoretical part, in which the author explained the issues of online marketing, which were used in the following part of the work, referring to the history and beginnings of the Internet. The next part presents selected online marketing tools, which, according to the author, are most commonly used nowadays. In the research section, sample campaigns of selected companies were examined, and Engagement Rate was measured. Each of the companies had a different product/service, target audience and marketing strategy. Next, the author made an interpretation of the research results and a technical analysis based on the author's knowledge and professional experience. The final part of the thesis summarizing the results of the research with recommendations to improve the effectiveness of advertising campaigns and audience engagement. The entire thesis can be considered as a handbook for entrepreneurs and marketers whose previous social media efforts have been ineffective.
dc.abstract.plpl
Praca pod tytułem "Rola narzędzi marketingu internetowego w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm" składa się z trzech rozdziałów, w których wyszczególniono i opisano narzędzia marketingu internetowego oraz obliczono zaangażowanie odbiorców, które stanowi istotną rolę we współczesnych mediach społecznościowych. W związku z dynamiką poruszanych zagadnień autor bazował na blogach agencji marketingowych, które są obecnie najbardziej rzetelnym źródłem informacji dla marketerów, na literaturze naukowej oraz własnej wiedzy i doświadczeniu. Celem pracy było przedstawienie roli narzędzi marketingu internetowego na przykładzie wybranych firm oraz zmierzenie zaangażowania odbiorców, które w realny sposób przedstawia skuteczność wybranej metody. Praca zawiera część teoretyczną, w której autor wyjaśnił zagadnienia marketingu internetowego, którymi posłużono się w dalszej części pracy, nawiązując do historii i początków internetu. W kolejnej części przedstawiono wybrane narzędzia marketingu internetowego, które według autora są obecnie najczęściej wykorzystywane. W części badawczej sprawdzone zostały przykładowe kampanie wybranych firm oraz zmierzono zaangażowanie odbiorców. Każda z przedstawionych firm posiadała inny produkt/usługę oraz odmienną grupę docelową i strategię marketingową. Następnie zinterpretowano wyniki badań oraz stworzono analizę techniczną wynikającą z wiedzy i doświadczenia zawodowego autora. W podsumowującej części pracy przedstawiono wyniki badań wraz ze wskazaniem zaleceń mających na celu poprawę efektywności kampanii reklamowych i zaangażowania odbiorców. Cała praca może stanowić podręcznik dla początkujących przedsiębiorców i marketerów, aby zwiększyć skuteczność działań w mediach społecznościowych.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Weder-Grygielewicz, Dagmara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2022-10-31T22:42:15Z
dc.date.available
2022-10-31T22:42:15Z
dc.date.submittedpl
2022-10-25
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-158088-287544
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303082
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media, online marketing, audience engagement, role of social media
dc.subject.plpl
media społecznościowe, marketing internetowy, zaangażowanie odbiorców, rola mediów społecznościowych
dc.titlepl
Rola narzędzi marketingu internetowego w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych firm
dc.title.alternativepl
The role of online marketing tools in Social Media using selected companies as examples
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
18
Views per month
Views per city
Różyny
3
Poznan
2
Warsaw
2
Drwinia
1
Fabianki
1
Lublin
1
Mszana Dolna
1
Shanghai
1
Sosnowiec
1
Tarnowskie Gory
1

No access

No Thumbnail Available
Collections