Uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów na rynku żywności ekologicznej w Polsce

master
dc.abstract.enThe subject of the work is the determinants of consumers' purchasing behavior on the organic food market in Poland. Its purpose was to analyze and evaluate the factors influencing decisions made by consumers in the organic food market. The obtained research results allow for the conclusion that, according to the majority of respondents, social and economic conditions they significantly influence the behavior of buyers on the analyzed market. Consumers' decisions are directly dependent on, inter alia, on gender, age, lifestyle and material situation of society.pl
dc.abstract.plTematem pracy są uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów na rynku żywności ekologicznej w Polsce. Jej celem było dokonanie analizy i oceny czynników wpływających na decyzje podejmowanych przez konsumentów na rynku żywności ekologicznej. Uzyskane wyniki badań pozwalają na stwierdzenie, że zdaniem przeważającej części respondentów uwarunkowania społeczne i ekonomiczne w znacznym stopniu oddziałują na zachowania nabywców na analizowanym rynku. Decyzje konsumentów są w ich opiniach uzależnione m.in. od płci, wieku, stylu życia oraz sytuacji materialnej społeczeństwa.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorBajek, Łukaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2022-10-21T21:37:47Z
dc.date.available2022-10-21T21:37:47Z
dc.date.submitted2022-10-21pl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-156947-287569pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302311
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumer, eating habits, food, food products, organic food marketpl
dc.subject.plkonsument, nawyki żywieniowe, rynek żywności ekologicznej, produkty spożywcze, żywnośćpl
dc.titleUwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów na rynku żywności ekologicznej w Polscepl
dc.title.alternativeDeterminants of purchasing behavior. Information infrastructure on the ecological market in Polandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the work is the determinants of consumers' purchasing behavior on the organic food market in Poland. Its purpose was to analyze and evaluate the factors influencing decisions made by consumers in the organic food market. The obtained research results allow for the conclusion that, according to the majority of respondents, social and economic conditions they significantly influence the behavior of buyers on the analyzed market. Consumers' decisions are directly dependent on, inter alia, on gender, age, lifestyle and material situation of society.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy są uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów na rynku żywności ekologicznej w Polsce. Jej celem było dokonanie analizy i oceny czynników wpływających na decyzje podejmowanych przez konsumentów na rynku żywności ekologicznej. Uzyskane wyniki badań pozwalają na stwierdzenie, że zdaniem przeważającej części respondentów uwarunkowania społeczne i ekonomiczne w znacznym stopniu oddziałują na zachowania nabywców na analizowanym rynku. Decyzje konsumentów są w ich opiniach uzależnione m.in. od płci, wieku, stylu życia oraz sytuacji materialnej społeczeństwa.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Bajek, Łukasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2022-10-21T21:37:47Z
dc.date.available
2022-10-21T21:37:47Z
dc.date.submittedpl
2022-10-21
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-156947-287569
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302311
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumer, eating habits, food, food products, organic food market
dc.subject.plpl
konsument, nawyki żywieniowe, rynek żywności ekologicznej, produkty spożywcze, żywność
dc.titlepl
Uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów na rynku żywności ekologicznej w Polsce
dc.title.alternativepl
Determinants of purchasing behavior. Information infrastructure on the ecological market in Poland
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
30
Views per month
Views per city
Warsaw
10
Koninko
4
Rzeszów
3
Bialystok
2
Poznan
2
Gdansk
1
Katowice
1
Krakow
1
Legnica
1
Olsztyn
1

No access

No Thumbnail Available
Collections