Silnik graficzny 3D oparty na technologii DirectX 11

master
dc.abstract.enThe aim of this thesis is to present the possibilities of my 3D graphics engine. The first chapter of the thesis presents an analysis of similar applications which already exists. The second chapter describes the tools that were used to create my graphics engine. The third chapter disputes the functional and non-functional requirements of the application. The fourth chapter presents the diagram of classes this application. The next chapter describes the most important features in the graphics engine. Chapter Six describes the application's operation. The last chapter contains a summary of this thesis and suggestions for further development of the application.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma na celu przedstawienie możliwości mojego silnika graficznego 3D. Pierwszy rozdział stanowi analizę podobnych aplikacji, które istnieją już na rynku. Rozdział drugi opisuje narzędzia, jakich użyto do stworzenia silnika graficznego. W rozdziale trzecim zostały opisane wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne aplikacji. Rozdział czwarty przedstawia diagram klas. Następny rozdział to opis najważniejszych funkcji w silniku graficznym. Rozdział szósty przedstawia opis działania aplikacji. Ostatni rozdział zawiera podsumowanie pracy oraz dalsze propozycje jej rozwoju.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.contributor.authorLeniart, Kamilpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.contributor.reviewerBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:15:44Z
dc.date.available2020-07-27T09:15:44Z
dc.date.submitted2017-07-07pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-116714-164626pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221976
dc.languagepolpl
dc.subject.enDirectX 11, three-dimensional graphics, graphics engine, computer science, 3Dpl
dc.subject.plDirectX 11, grafika trójwymiarowa, silnik graficzny, informatyka, 3Dpl
dc.titleSilnik graficzny 3D oparty na technologii DirectX 11pl
dc.title.alternative3D graphics engine based on the DirectX 11 technologypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis is to present the possibilities of my 3D graphics engine. The first chapter of the thesis presents an analysis of similar applications which already exists. The second chapter describes the tools that were used to create my graphics engine. The third chapter disputes the functional and non-functional requirements of the application. The fourth chapter presents the diagram of classes this application. The next chapter describes the most important features in the graphics engine. Chapter Six describes the application's operation. The last chapter contains a summary of this thesis and suggestions for further development of the application.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie możliwości mojego silnika graficznego 3D. Pierwszy rozdział stanowi analizę podobnych aplikacji, które istnieją już na rynku. Rozdział drugi opisuje narzędzia, jakich użyto do stworzenia silnika graficznego. W rozdziale trzecim zostały opisane wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne aplikacji. Rozdział czwarty przedstawia diagram klas. Następny rozdział to opis najważniejszych funkcji w silniku graficznym. Rozdział szósty przedstawia opis działania aplikacji. Ostatni rozdział zawiera podsumowanie pracy oraz dalsze propozycje jej rozwoju.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Białas, Piotr - 127296
dc.contributor.authorpl
Leniart, Kamil
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.contributor.reviewerpl
Białas, Piotr - 127296
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:15:44Z
dc.date.available
2020-07-27T09:15:44Z
dc.date.submittedpl
2017-07-07
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-116714-164626
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221976
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
DirectX 11, three-dimensional graphics, graphics engine, computer science, 3D
dc.subject.plpl
DirectX 11, grafika trójwymiarowa, silnik graficzny, informatyka, 3D
dc.titlepl
Silnik graficzny 3D oparty na technologii DirectX 11
dc.title.alternativepl
3D graphics engine based on the DirectX 11 technology
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available