Analiza strategiczna możliwości wejścia na rynek na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa

master
dc.abstract.enThe essay introduces theoretical aspects of market analysis and methods used for this purpose. It also defines the determinants of beauty industry in Poland and provides a description of selected company.Furthermore, the essay presents an overview of results of consumers’ preferences and requirements studies and analysis of internal and external factors affecting company performance. The researches have been carried out to study a new entry company’s possibility to achieve a competitive advantage on the market. On the one hand, the results of study point out the factors of effective market entry and on the other hand, they show issues impeding this action.pl
dc.abstract.plPraca przedstawia teoretyczne aspekty analizy rynku oraz metod wykorzystywanych do tego celu. Scharakteryzowano w niej także uwarunkowania branży fryzjersko-kosmetycznej w Polsce oraz właściwości badanego przedsiębiorstwa.Zaprezentowane zostały wyniki badań preferencji i wymagań konsumentów oraz analiza wewnętrznych i zewnętrznych czynników, mających wpływ na funkcjonowanie organizacji. Badania te miały na celu odpowiedź na pytanie, czy wchodzące na rynek przedsiębiorstwo ma szansę osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Rezultaty przeprowadzonych analiz wskazują determinanty możliwości skutecznego zaistnienia na rynku, a także eksponują czynniki utrudniające to przedsięwzięcie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKonarska, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:35:44Z
dc.date.available2020-07-26T23:35:44Z
dc.date.submitted2016-07-08pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-106840-113963pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213152
dc.languagepolpl
dc.subject.enbeauty industry - competitive advantage - market entry - market research - strategic analysispl
dc.subject.planaliza strategiczna – badania rynku – branża fryzjersko-kosmetyczna – przewaga konkurencyjna – wejście na rynekpl
dc.titleAnaliza strategiczna możliwości wejścia na rynek na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwapl
dc.title.alternativeStrategic analysis of market entry opportunities for newly created companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The essay introduces theoretical aspects of market analysis and methods used for this purpose. It also defines the determinants of beauty industry in Poland and provides a description of selected company.Furthermore, the essay presents an overview of results of consumers’ preferences and requirements studies and analysis of internal and external factors affecting company performance. The researches have been carried out to study a new entry company’s possibility to achieve a competitive advantage on the market. On the one hand, the results of study point out the factors of effective market entry and on the other hand, they show issues impeding this action.
dc.abstract.plpl
Praca przedstawia teoretyczne aspekty analizy rynku oraz metod wykorzystywanych do tego celu. Scharakteryzowano w niej także uwarunkowania branży fryzjersko-kosmetycznej w Polsce oraz właściwości badanego przedsiębiorstwa.Zaprezentowane zostały wyniki badań preferencji i wymagań konsumentów oraz analiza wewnętrznych i zewnętrznych czynników, mających wpływ na funkcjonowanie organizacji. Badania te miały na celu odpowiedź na pytanie, czy wchodzące na rynek przedsiębiorstwo ma szansę osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Rezultaty przeprowadzonych analiz wskazują determinanty możliwości skutecznego zaistnienia na rynku, a także eksponują czynniki utrudniające to przedsięwzięcie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Konarska, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:35:44Z
dc.date.available
2020-07-26T23:35:44Z
dc.date.submittedpl
2016-07-08
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-106840-113963
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213152
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
beauty industry - competitive advantage - market entry - market research - strategic analysis
dc.subject.plpl
analiza strategiczna – badania rynku – branża fryzjersko-kosmetyczna – przewaga konkurencyjna – wejście na rynek
dc.titlepl
Analiza strategiczna możliwości wejścia na rynek na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa
dc.title.alternativepl
Strategic analysis of market entry opportunities for newly created company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
41
Views per month
Views per city
Szczecin
7
Warsaw
5
Wroclaw
5
Rotherham
4
Lubawka
3
Poznan
3
Proszowice
3
Krakow
2
Dublin
1
Goczałkowice Zdrój
1

No access

No Thumbnail Available