Zarządzanie wizerunkiem we vlogosferze. Studium przypadku: Alicja Kryger i Zoe Sugg

licenciate
dc.abstract.enNowadays the Internet access is commonly available. The Web is an environment where we can run our own activity. Sharing our thoughts online is becoming more and more popular. This given brith to blogs evolved into vlogs, which are published in YouTube. The aim of this thesis is to study the way of manage vloggers image and create their personal brands on selected examples. The study was conducted on the exaples of two vloggers: Polish Alicja Kryger - author of YouTube channel Alissvlogchannel and British Zoe Sugg who is an another author of: Zoella and MoreZoella. Running own lifestyle’s, beauty and fashion channel commbined with daily vloggs. Subscribers of this vloggers are formed into communities around their channels, beeing base to build strong relation between author and consumer. The research methodology of this thesis was based on qualitative research and it is mainly focusing on case study.pl
dc.abstract.plŻyjemy w czasach powszechnego dostępu do Internetu. Jest on środowiskiem, w którym możemy prowadzić własną, aktywną działalność. Coraz popularniejsze staje się dzielenie własnymi przeżyciami na łamach Internetu. Dało to początek internetowym pamiętnikom, czyli blogom, które z biegiem czasu ewoluowały w wideo pamiętniki - vlogi publikowane w serwisie YouTube. Celem niniejszej pracy jest zbadanie na wybranych przykładach sposobu zarządzania wizerunkiem i kreowania własnej marki we vlogosferze. Badania zostaną przeprowadzone w oparciu o internetową działalność dwóch youtuberek - polskiej Alicji Kryger autorki: Alissvlogchannel oraz brytyjskiej Zoe Sugg prowadzącej kanały Zoella i MoreZoella. Wspomniane vlogerki zajmują się głównie tematyką mody i urody oraz są autorkami daily vlogów, czyli filmów relacjonujących ich codzienne życie. W ramach ich kanałów tworzą się społeczności, które dają podstawy do budowania wirtualnych relacji pomiędzy twórcą a odbiorcą. Metodologia badawcza pracy oparta została na badaniach jakościowych, skupiających się głównie na studium przypadku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorDrosik, Adampl
dc.contributor.authorBambynek, Juliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDrosik, Adampl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.date.accessioned2020-07-27T07:45:38Z
dc.date.available2020-07-27T07:45:38Z
dc.date.submitted2017-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-115285-193979pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220640
dc.languagepolpl
dc.subject.enVLOGOSPHERE – VLOGGER – YOUTUBE – BRAND – IMAGEpl
dc.subject.plVLOGOSFERA – VLOGER – YOUTUBE – MARKA – WIZERUNEKpl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem we vlogosferze. Studium przypadku: Alicja Kryger i Zoe Suggpl
dc.title.alternativeImage management in the vlogosphere. Case study: Alicja Kryger and Zoe Suggpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Nowadays the Internet access is commonly available. The Web is an environment where we can run our own activity. Sharing our thoughts online is becoming more and more popular. This given brith to blogs evolved into vlogs, which are published in YouTube. The aim of this thesis is to study the way of manage vloggers image and create their personal brands on selected examples. The study was conducted on the exaples of two vloggers: Polish Alicja Kryger - author of YouTube channel Alissvlogchannel and British Zoe Sugg who is an another author of: Zoella and MoreZoella. Running own lifestyle’s, beauty and fashion channel commbined with daily vloggs. Subscribers of this vloggers are formed into communities around their channels, beeing base to build strong relation between author and consumer. The research methodology of this thesis was based on qualitative research and it is mainly focusing on case study.
dc.abstract.plpl
Żyjemy w czasach powszechnego dostępu do Internetu. Jest on środowiskiem, w którym możemy prowadzić własną, aktywną działalność. Coraz popularniejsze staje się dzielenie własnymi przeżyciami na łamach Internetu. Dało to początek internetowym pamiętnikom, czyli blogom, które z biegiem czasu ewoluowały w wideo pamiętniki - vlogi publikowane w serwisie YouTube. Celem niniejszej pracy jest zbadanie na wybranych przykładach sposobu zarządzania wizerunkiem i kreowania własnej marki we vlogosferze. Badania zostaną przeprowadzone w oparciu o internetową działalność dwóch youtuberek - polskiej Alicji Kryger autorki: Alissvlogchannel oraz brytyjskiej Zoe Sugg prowadzącej kanały Zoella i MoreZoella. Wspomniane vlogerki zajmują się głównie tematyką mody i urody oraz są autorkami daily vlogów, czyli filmów relacjonujących ich codzienne życie. W ramach ich kanałów tworzą się społeczności, które dają podstawy do budowania wirtualnych relacji pomiędzy twórcą a odbiorcą. Metodologia badawcza pracy oparta została na badaniach jakościowych, skupiających się głównie na studium przypadku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Drosik, Adam
dc.contributor.authorpl
Bambynek, Julia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Drosik, Adam
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.date.accessioned
2020-07-27T07:45:38Z
dc.date.available
2020-07-27T07:45:38Z
dc.date.submittedpl
2017-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-115285-193979
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220640
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
VLOGOSPHERE – VLOGGER – YOUTUBE – BRAND – IMAGE
dc.subject.plpl
VLOGOSFERA – VLOGER – YOUTUBE – MARKA – WIZERUNEK
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem we vlogosferze. Studium przypadku: Alicja Kryger i Zoe Sugg
dc.title.alternativepl
Image management in the vlogosphere. Case study: Alicja Kryger and Zoe Sugg
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
337
Views per month
Views per city
Warsaw
60
Wroclaw
19
Poznan
18
Krakow
17
Gdansk
13
Lublin
9
Bytom
7
Ostrów Wielkopolski
7
Katowice
6
Bialystok
5

No access

No Thumbnail Available