MARKETING W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM

master
dc.abstract.enMaking marketing actions now one of the most important stages in the enterprise's conduct regardless of its size. Marketing is very important, every one of us even unknowingly meets with the plans and marketing strategies of enterprises with different market segments. This thesis shows the types of activities and marketing strategies, and methods of using the example of the marketing strategy of the Society of Insurance and Reinsurance Warta SA. Aim of this thesis is to analyze the marketing strategy and strategic objectives, and based on these data show the impact of these factors on the financial performance of the insurer. The result of this analysis is profits and market position WARTA SA in 2012-2013. Given after analyzing so aptly defined marketing objectives was to reduce operating costs and increase premiums for insurance.pl
dc.abstract.plPodejmowanie działań marketingowych to obecnie jeden z najważnieszych etapów w prowadzeniu przedsiębiostwa niezależnie od jego wielkości. Tematyka marketingu jest niezwykle istotna, każdy z nas nawet nieświadomie spotyka się z planami oraz strategiami marketingowymi przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku. Niniejsza praca ukazuje rodzaje działań oraz strategii marketingowych oraz metody ich stosowania na przykładzie strategii marketingowej Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA. Celem pracy jest analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa oraz celów strategicznych, a na podstawie powyższych danych przedstawienie wpływu tych czynników na wyniki finansowe ubezpieczyciela. Wynikiem tej analizy są porówania zysków oraz pozycji na rynku TUiR WARTA SA w latach 2012-2013. Wnioskując po przeprowadzonej analizie, dzięki trafnie określonym celom marketingowym doszło do redukcji kosztów działalności oraz zwiększenia przypisu ze składek za ubezpieczenia.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.authorPietryka, Maciejpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T20:22:24Z
dc.date.available2020-07-24T20:22:24Z
dc.date.submitted2013-10-30pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-81988-150132pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191558
dc.languagepolpl
dc.subject.enactions - marketing - strategies - the companypl
dc.subject.pldziałania - marketing - przedsiębiorstwo - strategiepl
dc.titleMARKETING W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEMpl
dc.title.alternativeMarketing managementpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Making marketing actions now one of the most important stages in the enterprise's conduct regardless of its size. Marketing is very important, every one of us even unknowingly meets with the plans and marketing strategies of enterprises with different market segments. This thesis shows the types of activities and marketing strategies, and methods of using the example of the marketing strategy of the Society of Insurance and Reinsurance Warta SA. Aim of this thesis is to analyze the marketing strategy and strategic objectives, and based on these data show the impact of these factors on the financial performance of the insurer. The result of this analysis is profits and market position WARTA SA in 2012-2013. Given after analyzing so aptly defined marketing objectives was to reduce operating costs and increase premiums for insurance.
dc.abstract.plpl
Podejmowanie działań marketingowych to obecnie jeden z najważnieszych etapów w prowadzeniu przedsiębiostwa niezależnie od jego wielkości. Tematyka marketingu jest niezwykle istotna, każdy z nas nawet nieświadomie spotyka się z planami oraz strategiami marketingowymi przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku. Niniejsza praca ukazuje rodzaje działań oraz strategii marketingowych oraz metody ich stosowania na przykładzie strategii marketingowej Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA. Celem pracy jest analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa oraz celów strategicznych, a na podstawie powyższych danych przedstawienie wpływu tych czynników na wyniki finansowe ubezpieczyciela. Wynikiem tej analizy są porówania zysków oraz pozycji na rynku TUiR WARTA SA w latach 2012-2013. Wnioskując po przeprowadzonej analizie, dzięki trafnie określonym celom marketingowym doszło do redukcji kosztów działalności oraz zwiększenia przypisu ze składek za ubezpieczenia.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.authorpl
Pietryka, Maciej
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-24T20:22:24Z
dc.date.available
2020-07-24T20:22:24Z
dc.date.submittedpl
2013-10-30
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-81988-150132
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191558
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
actions - marketing - strategies - the company
dc.subject.plpl
działania - marketing - przedsiębiorstwo - strategie
dc.titlepl
MARKETING W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
dc.title.alternativepl
Marketing management
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
35
Views per month
Views per city
Warsaw
7
Dzierzoniow
4
Lublin
3
Wroclaw
3
Chandler
2
Daleszyce
2
Des Moines
2
Dublin
2
Brzesko
1
Gdansk
1

No access

No Thumbnail Available