Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of the study is the discussion of topics related to marketing communication instruments. Product placement is one of a specific marketing tool. 66 publications were used to prepare the thesis, including Polish-language and English-language: books, science articles, reports and advertising offers. The paper consists of four chapters diversified in nature. First part uses structuring methodology, however third and fourth chapter is empirical. The last part is crucial for the aim of the study and survey hypothesis. Quantitative and qualitative tests were used to analyse the sources. The test results indicate that there are some relations between: sex, age, degree, having children and visibility declaration of product placement. That part represents the conclusion and summary of the substance. The only constrain in survey was relatively little sample size and small diversity of sample unit. The sample in not representative of the population and that prevent from generalizing the results.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest omówienie tematyki związanej z instrumentami komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem lokowania produktu. Do przygotowania pracy wykorzystano 66 pozycji bibliograficznych, zarówno polskojęzycznych jak i angielskojęzycznych, w tym druki zwarte, artykuły naukowe, raporty instytucji oraz oferty reklamowe. Praca składa się z 4 rozdziałów zróżnicowanych pod względem charakteru. Pierwsza część ma charakter systematyzujący, natomiast trzeci i czwarty-badawczy. Ostatnia część jest najważniejszą z punktu widzenia celu pracy i postawionych hipotez badawczych. Do analizy źródeł wykorzystano badania ilościowe oraz jakościowe. Wyniki badań własnych wskazywały na zależności między wybranymi cechami jednostek, takimi jak: płeć, wiek, wykształcenie oraz fakt posiadania dzieci a deklaracją zauważalności lokowania produktu. Ta część stanowi zakończenie i praktyczne podsumowanie treści prezentowanych we wcześniejszych rozdziałach dysertacji. Ograniczeniami w badaniu były: stosunkowo niewielka liczebność próby oraz małe zróżnicowanie jednostek populacji badanej, co uniemożliwiło generalizację wniosków.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorKrzyworzeka, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:39:33Z
dc.date.available2020-07-27T09:39:33Z
dc.date.submitted2017-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-117095-195616pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222334
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising - brand placement - marketing communication - product placement – product promotionpl
dc.subject.plkomunikacja marketingowa - lokowanie marki - lokowanie produktu - product placement - reklamapl
dc.titleProduct placement jako narzędzie komunikacji marketingowejpl
dc.title.alternativeProduct placement as a marketing communication tool.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the study is the discussion of topics related to marketing communication instruments. Product placement is one of a specific marketing tool. 66 publications were used to prepare the thesis, including Polish-language and English-language: books, science articles, reports and advertising offers. The paper consists of four chapters diversified in nature. First part uses structuring methodology, however third and fourth chapter is empirical. The last part is crucial for the aim of the study and survey hypothesis. Quantitative and qualitative tests were used to analyse the sources. The test results indicate that there are some relations between: sex, age, degree, having children and visibility declaration of product placement. That part represents the conclusion and summary of the substance. The only constrain in survey was relatively little sample size and small diversity of sample unit. The sample in not representative of the population and that prevent from generalizing the results.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest omówienie tematyki związanej z instrumentami komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem lokowania produktu. Do przygotowania pracy wykorzystano 66 pozycji bibliograficznych, zarówno polskojęzycznych jak i angielskojęzycznych, w tym druki zwarte, artykuły naukowe, raporty instytucji oraz oferty reklamowe. Praca składa się z 4 rozdziałów zróżnicowanych pod względem charakteru. Pierwsza część ma charakter systematyzujący, natomiast trzeci i czwarty-badawczy. Ostatnia część jest najważniejszą z punktu widzenia celu pracy i postawionych hipotez badawczych. Do analizy źródeł wykorzystano badania ilościowe oraz jakościowe. Wyniki badań własnych wskazywały na zależności między wybranymi cechami jednostek, takimi jak: płeć, wiek, wykształcenie oraz fakt posiadania dzieci a deklaracją zauważalności lokowania produktu. Ta część stanowi zakończenie i praktyczne podsumowanie treści prezentowanych we wcześniejszych rozdziałach dysertacji. Ograniczeniami w badaniu były: stosunkowo niewielka liczebność próby oraz małe zróżnicowanie jednostek populacji badanej, co uniemożliwiło generalizację wniosków.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Krzyworzeka, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:39:33Z
dc.date.available
2020-07-27T09:39:33Z
dc.date.submittedpl
2017-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-117095-195616
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222334
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising - brand placement - marketing communication - product placement – product promotion
dc.subject.plpl
komunikacja marketingowa - lokowanie marki - lokowanie produktu - product placement - reklama
dc.titlepl
Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej
dc.title.alternativepl
Product placement as a marketing communication tool.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
96
Views per month
Views per city
Warsaw
16
Krakow
11
Gdansk
9
Szczecin
8
Mysłowice
7
Wroclaw
6
Poznan
5
New Albany
4
Rzeszów
3
Chodzież
2

No access

No Thumbnail Available