Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Facebook jako narzędzie komunikacji na przykładzie sklepu internetowego Morele.net
Facebook as a communication tool on the example of the Morele.net online shop
MARKETING, SKLEP INTERNETOWY, FACEBOOK, PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE, Mass media, nowe media, narzędzia komunikacji
MARKETING, ONLINE STORE, FACEBOOK, SOCIAL PORTALS Mass media, new media, communication tools
Niniejsza praca pozwala dokładniej poznać zjawisko komunikacji sklepów internetowych z klientem poprzez mowe media oraz daje możliwość przyjrzenia się sposobom i rodzajom komunikowania się tych podmiotów. Pozwala zidentyfikować Facebook jako narzędzie skutecznej komunikacji z klientem.W celu udowodnienia założonej tezy odpowiada na pytania badawcze dotyczące praktyk komunikacyjnych sklepów internetowych: czy istnieje możliwość skutecznej komunikacji z klientem dzięki portalowi facebook? czy media społecznościowe mają wpływ na wzrost obrotów lub ilości klientów? A także: czy wykorzystanie nowych sposobów dostosowania swoich ofert dopotrzeb igustów konsumentów, daje szanse tworzenia trwałych partnerskich relacji?Temat opracowania nie był wcześniej poruszony w ujęciu komunikacji porównawczej i jejmarketingu, a literatura czy źródła internetowe niedostatecznie to ujęcie opisują. Tematpodjęto także ze względu na jego aktualność oraz coraz większą popularność wykorzystywania portali społecznościowych w celach marketingowych. W pracy postawiono następującą hipotezę badawczą: Sklep internetowy morele.net wykorzystuje facebook jako narzędzie komunikacji marketingowej.Na podstawie wniosków zawartych w źródłach internetowych oraz literaturze przedmiotu dokonano analizy grupy konsumentów sklepu internetowego. Wykorzystane w opracowaniu metody badawcze polegały na zebraniu informacji dotyczących pracowników i konsumentów sklepu internetowego, rzetelnie opisanych w literaturze przedmiotu i zestawieniu z wynikami przeprowadzonych badań jakimi były obserwacja oraz ankieta.
This work allows you to learn more about the phenomenon of communication between online stores and the client through the media and gives you the opportunity to look at the ways and types of communication of these entities. It allows you to identify Facebook as a tool for effective communication with the clientIn order to prove the assumed thesis, he answers research questions concerning the communication practices of online stores: is there a possibility of effective communication with the customer thanks to facebook? does social media influence the increase in turnover or the number of customers? And also: Does the use of new ways of adapting their offers to the needs of consumers' needles, give you the chance to create lasting partnership relations?The subject of the study was not previously discussed in terms of comparative communication and itsmarketing, and literature or internet sources do not adequately describe this approach. Topicwas also taken due to its timeliness and the growing popularity of using social networks for marketing purposes. The following research hypothesis was put forward: The online store, morele.net, uses facebook as a marketing communication tool.However, does the use of new ways of adapting their offers to the needs of consumers' needles, give you the chance to create lasting partner relations?On the basis of the conclusions contained in internet sources and literature on the subject, the group of consumers of the online store was analyzed. The research methods used in the study consisted in gathering information on the employees and consumers of the online store, reliably described in the literature on the subject and a comparison with the results of the conducted research, which were the observation and questionnaire.
dc.abstract.en | This work allows you to learn more about the phenomenon of communication between online stores and the client through the media and gives you the opportunity to look at the ways and types of communication of these entities. It allows you to identify Facebook as a tool for effective communication with the clientIn order to prove the assumed thesis, he answers research questions concerning the communication practices of online stores: is there a possibility of effective communication with the customer thanks to facebook? does social media influence the increase in turnover or the number of customers? And also: Does the use of new ways of adapting their offers to the needs of consumers' needles, give you the chance to create lasting partnership relations?The subject of the study was not previously discussed in terms of comparative communication and itsmarketing, and literature or internet sources do not adequately describe this approach. Topicwas also taken due to its timeliness and the growing popularity of using social networks for marketing purposes. The following research hypothesis was put forward: The online store, morele.net, uses facebook as a marketing communication tool.However, does the use of new ways of adapting their offers to the needs of consumers' needles, give you the chance to create lasting partner relations?On the basis of the conclusions contained in internet sources and literature on the subject, the group of consumers of the online store was analyzed. The research methods used in the study consisted in gathering information on the employees and consumers of the online store, reliably described in the literature on the subject and a comparison with the results of the conducted research, which were the observation and questionnaire. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca pozwala dokładniej poznać zjawisko komunikacji sklepów internetowych z klientem poprzez mowe media oraz daje możliwość przyjrzenia się sposobom i rodzajom komunikowania się tych podmiotów. Pozwala zidentyfikować Facebook jako narzędzie skutecznej komunikacji z klientem.W celu udowodnienia założonej tezy odpowiada na pytania badawcze dotyczące praktyk komunikacyjnych sklepów internetowych: czy istnieje możliwość skutecznej komunikacji z klientem dzięki portalowi facebook? czy media społecznościowe mają wpływ na wzrost obrotów lub ilości klientów? A także: czy wykorzystanie nowych sposobów dostosowania swoich ofert dopotrzeb igustów konsumentów, daje szanse tworzenia trwałych partnerskich relacji?Temat opracowania nie był wcześniej poruszony w ujęciu komunikacji porównawczej i jejmarketingu, a literatura czy źródła internetowe niedostatecznie to ujęcie opisują. Tematpodjęto także ze względu na jego aktualność oraz coraz większą popularność wykorzystywania portali społecznościowych w celach marketingowych. W pracy postawiono następującą hipotezę badawczą: Sklep internetowy morele.net wykorzystuje facebook jako narzędzie komunikacji marketingowej.Na podstawie wniosków zawartych w źródłach internetowych oraz literaturze przedmiotu dokonano analizy grupy konsumentów sklepu internetowego. Wykorzystane w opracowaniu metody badawcze polegały na zebraniu informacji dotyczących pracowników i konsumentów sklepu internetowego, rzetelnie opisanych w literaturze przedmiotu i zestawieniu z wynikami przeprowadzonych badań jakimi były obserwacja oraz ankieta. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.author | Szczudło, Ewa | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.reviewer | Handzel, Zbigniew - 128282 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T19:57:23Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T19:57:23Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-17 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-127520-163214 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231395 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | MARKETING, ONLINE STORE, FACEBOOK, SOCIAL PORTALS Mass media, new media, communication tools | pl |
dc.subject.pl | MARKETING, SKLEP INTERNETOWY, FACEBOOK, PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE, Mass media, nowe media, narzędzia komunikacji | pl |
dc.title | Facebook jako narzędzie komunikacji na przykładzie sklepu internetowego Morele.net | pl |
dc.title.alternative | Facebook as a communication tool on the example of the Morele.net online shop | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |