Rozpoznawalność wizerunku firmy na przykładzie linii lotniczej Wizz Air

master
dc.abstract.enThe creating of the company image consist one of the inseparable elements of the marketing strategy. It allows not only to acquire consciousness in the recipients memory but also to realise the missions and tasks. The goal of this work is to show the image of Wizz Air airlines in social media. The study is based on the activity of the websites: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linked. The answer for the main research question is: the airline Wizz Air is creating its image in social media.pl
dc.abstract.plBudowanie wizerunku firmy jest nierozłącznym elementem strategii marketingowej. Pozwala nie tylko zdobyć świadomość w pamięci odbiorców, ale również realizować jej misje i zadania. Celem pracy jest przedstawienie rozpoznawalności wizerunku linii lotniczej Wizz Air w mediach społecznościowych. Przeprowadzone badanie jest oparte o działania w serwisach internetowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linkedin. Odpowiedzią na główne pytanie badawcze jest: Linia lotnicza Wizz Air kreuje swój wizerunek w mediach społecznościowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorProszowska, Sylwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T12:50:27Z
dc.date.available2020-07-27T12:50:27Z
dc.date.submitted2017-10-18pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-120081-217324pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225038
dc.languagepolpl
dc.subject.enairline, brand, image, social mediapl
dc.subject.pllinia lotnicza, media społecznościowe, marka, wizerunekpl
dc.titleRozpoznawalność wizerunku firmy na przykładzie linii lotniczej Wizz Airpl
dc.title.alternativeThe recognition of the company on the example of Wizz Air airlinespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The creating of the company image consist one of the inseparable elements of the marketing strategy. It allows not only to acquire consciousness in the recipients memory but also to realise the missions and tasks. The goal of this work is to show the image of Wizz Air airlines in social media. The study is based on the activity of the websites: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linked. The answer for the main research question is: the airline Wizz Air is creating its image in social media.
dc.abstract.plpl
Budowanie wizerunku firmy jest nierozłącznym elementem strategii marketingowej. Pozwala nie tylko zdobyć świadomość w pamięci odbiorców, ale również realizować jej misje i zadania. Celem pracy jest przedstawienie rozpoznawalności wizerunku linii lotniczej Wizz Air w mediach społecznościowych. Przeprowadzone badanie jest oparte o działania w serwisach internetowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linkedin. Odpowiedzią na główne pytanie badawcze jest: Linia lotnicza Wizz Air kreuje swój wizerunek w mediach społecznościowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Proszowska, Sylwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.date.accessioned
2020-07-27T12:50:27Z
dc.date.available
2020-07-27T12:50:27Z
dc.date.submittedpl
2017-10-18
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-120081-217324
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225038
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
airline, brand, image, social media
dc.subject.plpl
linia lotnicza, media społecznościowe, marka, wizerunek
dc.titlepl
Rozpoznawalność wizerunku firmy na przykładzie linii lotniczej Wizz Air
dc.title.alternativepl
The recognition of the company on the example of Wizz Air airlines
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
80
Views per month
Views per city
Rybnik
9
Warsaw
9
Rzeszów
6
Torun
6
Wroclaw
5
Krakow
4
Poznan
3
Gdansk
2
Istanbul
2
Katowice
2

No access

No Thumbnail Available