Product placement - znaczenie i wpływ na konsumenta.

master
dc.abstract.enAccording to rapid development of advertising and lots of new solutions in brand promotion marketing managers should more closely and carefully analyzed their activities. Traditional advertising is becoming less noticeable to the consumer, and by incompetent use it can also result in total discouragement to buy the product. Creating a marketing strategy enforces the need to choose unique methods of getting closer to the consumer and to determine how to differentiate the product from competing brands at the same time. In addition to the distinguishing features of the product important are also its original values. Such intangible qualities can build a strong and long-term relationship with consumers and be most important in purchasing decisions. Product placement is a solution that thanks to the natural environment of used media gives an advantage over conventional advertising. The consumer comes into contact with this form of promotion while watching movies, reading books, listening to music, so product placement exists in situations which consumer finds as rest and relaxation.pl
dc.abstract.plW obliczu szybkiego rozwoju reklamy i powstawania kolejnych rozwiązań promocyjnych marek i produktów coraz uważniej i staranniej analizowane są każdorazowe działania marketingowe. Tradycyjna reklama staje się coraz mniej zauważalna dla konsumenta, a przez nieumiejętne jej zastosowanie może również spowodować całkowite zniechęcenie do zakupu produktu. Tworzenie strategii marketingowej zmusza dziś do szukania unikalnych metod dotarcia do konsumenta, a jednocześnie do określenia sposobu odróżnienia produktu od konkurencyjnych marek. Oprócz cech wyróżniających produkt istotne są wartości, które mu towarzyszą. Takie niematerialne cechy mogą budować silną i długofalową relacje z konsumentem oraz okazać się kluczowe przy decyzjach zakupowych. Product placement to rozwiązanie, które dzięki naturalnemu środowisku wykorzystanych nośników daje przewagę w skuteczności nad standardowymi reklamami. Konsument styka się z taką formą promocji w czasie oglądania filmów, czytania książek, słuchania muzyki, czyli podczas lokowania produktu w otoczeniu ulubionych aktorów podczas chwil kojarzonych z relaksem i odpoczynkiem.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorBoczek, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-25T03:30:27Z
dc.date.available2020-07-25T03:30:27Z
dc.date.submitted2014-09-03pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-89811-120576pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198129
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand – consumer – commercial – marketing – product placementpl
dc.subject.plkonsument – lokowanie produktu – marketing – product placement – reklamapl
dc.titleProduct placement - znaczenie i wpływ na konsumenta.pl
dc.title.alternativeImportance and effect on the consumer of product placement.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
According to rapid development of advertising and lots of new solutions in brand promotion marketing managers should more closely and carefully analyzed their activities. Traditional advertising is becoming less noticeable to the consumer, and by incompetent use it can also result in total discouragement to buy the product. Creating a marketing strategy enforces the need to choose unique methods of getting closer to the consumer and to determine how to differentiate the product from competing brands at the same time. In addition to the distinguishing features of the product important are also its original values. Such intangible qualities can build a strong and long-term relationship with consumers and be most important in purchasing decisions. Product placement is a solution that thanks to the natural environment of used media gives an advantage over conventional advertising. The consumer comes into contact with this form of promotion while watching movies, reading books, listening to music, so product placement exists in situations which consumer finds as rest and relaxation.
dc.abstract.plpl
W obliczu szybkiego rozwoju reklamy i powstawania kolejnych rozwiązań promocyjnych marek i produktów coraz uważniej i staranniej analizowane są każdorazowe działania marketingowe. Tradycyjna reklama staje się coraz mniej zauważalna dla konsumenta, a przez nieumiejętne jej zastosowanie może również spowodować całkowite zniechęcenie do zakupu produktu. Tworzenie strategii marketingowej zmusza dziś do szukania unikalnych metod dotarcia do konsumenta, a jednocześnie do określenia sposobu odróżnienia produktu od konkurencyjnych marek. Oprócz cech wyróżniających produkt istotne są wartości, które mu towarzyszą. Takie niematerialne cechy mogą budować silną i długofalową relacje z konsumentem oraz okazać się kluczowe przy decyzjach zakupowych. Product placement to rozwiązanie, które dzięki naturalnemu środowisku wykorzystanych nośników daje przewagę w skuteczności nad standardowymi reklamami. Konsument styka się z taką formą promocji w czasie oglądania filmów, czytania książek, słuchania muzyki, czyli podczas lokowania produktu w otoczeniu ulubionych aktorów podczas chwil kojarzonych z relaksem i odpoczynkiem.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Boczek, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-25T03:30:27Z
dc.date.available
2020-07-25T03:30:27Z
dc.date.submittedpl
2014-09-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-89811-120576
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198129
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand – consumer – commercial – marketing – product placement
dc.subject.plpl
konsument – lokowanie produktu – marketing – product placement – reklama
dc.titlepl
Product placement - znaczenie i wpływ na konsumenta.
dc.title.alternativepl
Importance and effect on the consumer of product placement.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
34
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Krakow
3
Kielce
2
Poznan
2
Trzebnica
2
Wroclaw
2
Zielona Góra
2
Boardman
1
Chandler
1
Częstochowa
1

No access

No Thumbnail Available