Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja

master
dc.abstract.enNiniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.contributor.authorWłodarczyk, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.reviewerSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T17:01:29Z
dc.date.available2020-07-24T17:01:29Z
dc.date.submitted2013-07-02pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-75669-138332pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188428
dc.languagepolpl
dc.subject.enReklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku.pl
dc.subject.plReklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku.pl
dc.titleStereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcjapl
dc.title.alternativeStereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.contributor.authorpl
Włodarczyk, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.reviewerpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.date.accessioned
2020-07-24T17:01:29Z
dc.date.available
2020-07-24T17:01:29Z
dc.date.submittedpl
2013-07-02
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-75669-138332
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188428
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Reklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku.
dc.subject.plpl
Reklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku.
dc.titlepl
Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja
dc.title.alternativepl
Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
228
Views per month
Views per city
Warsaw
51
Krakow
28
Poznan
15
Wroclaw
13
Bucharest
11
Zabrze
5
Częstochowa
4
Katowice
4
Lublin
4
Szczecin
4

No access

No Thumbnail Available