Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja
Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja.
Reklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku.
Reklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku.
Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety.
Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety.
dc.abstract.en | Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca magisterska podejmuje problematykę stereotypu współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej oraz jego percepcję. Wybór tematu pracy jest uwarunkowany w dużej mierze osobistymi zainteresowaniami autorki.Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie i zaprezentowanie stereotypu współczesnej kobiety w reklamach telewizyjnych oraz jego odbiór przez potencjalnych klientów. Zadanie to zostało wykonane zarówno w oparciu o dostępne informacje, jak i poprzez stworzenie ankiety audytoryjnej i przeprowadzenie za jej pomocą badań empirycznych. Praca magisterska złożona jest z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze, to rozdziały merytoryczne, prezentujące zgromadzoną przez autorkę wiedzę, dotyczącą takich zagadnień, jak: reklama telewizyjna, stereotyp, wizerunek. W rozdziale pierwszym dla lepszego zobrazowania dalszej części pracy, zaprezentowane i opisane zostało zagadnienie dotyczące historii i pojęcia reklamy telewizyjnej. W części drugiej niniejszej pracy przybliżone zostały takie pojęcia, jak: stereotyp, jego rodzaje oraz kreowanie wizerunku w mediach. Natomiast dwa kolejne rozdziały, to części badawcze, w których przedstawione zostało zagadnienie, dotyczące percepcji stereotypu współczesnej kobiety, pokazywanego w reklamie telewizyjnej. Ostatni rozdział to analiza przeprowadzonych za pomocą ankiety audytoryjnej badań empirycznych na temat odbioru wykreowanego przez media wizerunku kobiety. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Sasińska-Klas, Teresa - 131806 | pl |
dc.contributor.author | Włodarczyk, Monika | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Słupek, Lucyna - 131939 | pl |
dc.contributor.reviewer | Sasińska-Klas, Teresa - 131806 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T17:01:29Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T17:01:29Z | |
dc.date.submitted | 2013-07-02 | pl |
dc.fieldofstudy | dziennikarstwo i komunikacja społeczna | pl |
dc.identifier.apd | diploma-75669-138332 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188428 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Reklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku. | pl |
dc.subject.pl | Reklama, Stereotyp, Kreowanie Wizerunku. | pl |
dc.title | Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja | pl |
dc.title.alternative | Stereotyp współczesnej kobiety w reklamie telewizyjnej i jego percepcja. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |