Komunikacja marketingowa online z seniorami na rynku usług bankowych

master
dc.abstract.enThe ageing of the population is a trend that occurs almost all over the world. The elderly people are not only a large group but also a very diverse group of people. Therefore, older people should not be underestimated as buyers and offers should be consistently adapted to their abilities and expectations. Nowadays more and more offers and advertisements for the elderly people can be found on the Internet. The aim of the work is to check the attitude of older people towards online marketing communication on undertaken by banks. Moreover, the survey is to provide basic information on the level od interest in banking services among seniors and what affects the choice od a bank.pl
dc.abstract.plStarzenie się społeczeństwa jest trendem, który występuje prawie na całym świecie. Seniorzy to nie tylko liczna, ale też bardzo zróżnicowana grupa osób. Dlatego też nie należy lekceważyć osób starszych jako nabywców, a konsekwentnie dostosowywać oferty do ich możliwości i oczekiwań. Coraz częściej można spotkać oferty i reklamy dla seniorów w Internecie.W pracy postanowiono sprawdzić stosunek seniorów do komunikacji marketingowej online podejmowanej przez banki. Ponadto przeprowadzone badania mają dostarczyć podstawowych informacji o poziomie zainteresowania usługami bankowymi wśród seniorów oraz co wpływa na wybór bankupl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorGłowacka, Klaudiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:40:49Z
dc.date.available2020-07-27T20:40:49Z
dc.date.submitted2018-10-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-128280-176840pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/232059
dc.languagepolpl
dc.subject.enbanking sector – online marketing communication – the elderly peoplepl
dc.subject.plkomunikacja marketingowa online – sektor bankowy – seniorzypl
dc.titleKomunikacja marketingowa online z seniorami na rynku usług bankowychpl
dc.title.alternativeOnline marketing communication with the elderly people at the market for banking servicespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The ageing of the population is a trend that occurs almost all over the world. The elderly people are not only a large group but also a very diverse group of people. Therefore, older people should not be underestimated as buyers and offers should be consistently adapted to their abilities and expectations. Nowadays more and more offers and advertisements for the elderly people can be found on the Internet. The aim of the work is to check the attitude of older people towards online marketing communication on undertaken by banks. Moreover, the survey is to provide basic information on the level od interest in banking services among seniors and what affects the choice od a bank.
dc.abstract.plpl
Starzenie się społeczeństwa jest trendem, który występuje prawie na całym świecie. Seniorzy to nie tylko liczna, ale też bardzo zróżnicowana grupa osób. Dlatego też nie należy lekceważyć osób starszych jako nabywców, a konsekwentnie dostosowywać oferty do ich możliwości i oczekiwań. Coraz częściej można spotkać oferty i reklamy dla seniorów w Internecie.W pracy postanowiono sprawdzić stosunek seniorów do komunikacji marketingowej online podejmowanej przez banki. Ponadto przeprowadzone badania mają dostarczyć podstawowych informacji o poziomie zainteresowania usługami bankowymi wśród seniorów oraz co wpływa na wybór banku
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Głowacka, Klaudia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:40:49Z
dc.date.available
2020-07-27T20:40:49Z
dc.date.submittedpl
2018-10-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-128280-176840
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/232059
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
banking sector – online marketing communication – the elderly people
dc.subject.plpl
komunikacja marketingowa online – sektor bankowy – seniorzy
dc.titlepl
Komunikacja marketingowa online z seniorami na rynku usług bankowych
dc.title.alternativepl
Online marketing communication with the elderly people at the market for banking services
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
21
Views per month
Views per city
Krakow
8
Warsaw
4
Poznan
2
Biała Podlaska
1
Dublin
1
Gdansk
1
Opole
1
Tarnowskie Gory
1
Wroclaw
1

No access

No Thumbnail Available