DRESS CODE JAKO ELEMENT KULTURY ORGANIZACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU.

master
dc.abstract.enThe aim of the master's thesis is to discuss issues related to dress code and its location in the organizational culture of the company as well as its impact on the company’s image as a whole and to show the relationship between outfit at work and the perception of the employee by the client and employer. The thesis presents the answer to questions regarding the perception of the business outfit both from the point of view of the clients and the employee himself. The leading research problems were: "What is the perception of the obligation to obey dress code rules by the employees depending on the company's industry?", "What is the customers’ perception of the dress code in the company in a given industry?". The participants of the survey were 112 people working in various industries, in various positions. The survey was conducted using a questionnaire.pl
dc.abstract.plCelem pracy magisterskiej jest omówienie problematyki związanej z dress codem i jego umiejscowienia w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz jego wpływu na wizerunek organizacji jako całości oraz ukazanie związku między ubiorem w miejscu pracy, a postrzeganiem pracownika przez klienta oraz pracodawcę. W pracy ukazano odpowiedź na pytania dotyczące postrzegania ubiory służbowego zarówno z punktu widzenia klientów jak i samego pracownika. Wiodącymi problemami badawczymi były: "Jaki jest odbiór przez pracowników obowiązku zachowania dress code'u w zależności od branży przedsiębiorstwa?", "Jaki jest odbiór przez klientów obowiązującego dress code'u w przedsiębiorstwie w danej branży?". Uczestnikami przeprowadzonych badań było 112 osób pracujących w różnych branżach, na różnych stanowiskach. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą kwestionariusza ankiety.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.authorSzmajkowska, Joannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:14:19Z
dc.date.available2020-07-27T20:14:19Z
dc.date.submitted2018-10-17pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-127816-231346pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231653
dc.languagepolpl
dc.subject.encommunication - dress code - etiquette - image - organizational culturepl
dc.subject.pldress code - etykieta - komunikacja - kultura organizacyjna - wizerunekpl
dc.titleDRESS CODE JAKO ELEMENT KULTURY ORGANIZACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU.pl
dc.title.alternativeDress code as an element of the company's organizational culture and creation of imagepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the master's thesis is to discuss issues related to dress code and its location in the organizational culture of the company as well as its impact on the company’s image as a whole and to show the relationship between outfit at work and the perception of the employee by the client and employer. The thesis presents the answer to questions regarding the perception of the business outfit both from the point of view of the clients and the employee himself. The leading research problems were: "What is the perception of the obligation to obey dress code rules by the employees depending on the company's industry?", "What is the customers’ perception of the dress code in the company in a given industry?". The participants of the survey were 112 people working in various industries, in various positions. The survey was conducted using a questionnaire.
dc.abstract.plpl
Celem pracy magisterskiej jest omówienie problematyki związanej z dress codem i jego umiejscowienia w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz jego wpływu na wizerunek organizacji jako całości oraz ukazanie związku między ubiorem w miejscu pracy, a postrzeganiem pracownika przez klienta oraz pracodawcę. W pracy ukazano odpowiedź na pytania dotyczące postrzegania ubiory służbowego zarówno z punktu widzenia klientów jak i samego pracownika. Wiodącymi problemami badawczymi były: "Jaki jest odbiór przez pracowników obowiązku zachowania dress code'u w zależności od branży przedsiębiorstwa?", "Jaki jest odbiór przez klientów obowiązującego dress code'u w przedsiębiorstwie w danej branży?". Uczestnikami przeprowadzonych badań było 112 osób pracujących w różnych branżach, na różnych stanowiskach. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą kwestionariusza ankiety.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.authorpl
Szmajkowska, Joanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:14:19Z
dc.date.available
2020-07-27T20:14:19Z
dc.date.submittedpl
2018-10-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-127816-231346
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231653
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
communication - dress code - etiquette - image - organizational culture
dc.subject.plpl
dress code - etykieta - komunikacja - kultura organizacyjna - wizerunek
dc.titlepl
DRESS CODE JAKO ELEMENT KULTURY ORGANIZACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU.
dc.title.alternativepl
Dress code as an element of the company's organizational culture and creation of image
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
152
Views per month
Views per city
Warsaw
33
Wroclaw
21
Gorzów Wielkopolski
9
Madrid
8
Krakow
7
Konstantynów Łódzki
5
Bialystok
4
Lodz
4
Nowogrodziec
3
Poznan
3

No access

No Thumbnail Available