Stworzenie gry z wykorzystaniem Unity 3D i Oculus Rift

master
dc.abstract.enThis work deals with the process of creating a video game using the Unity engine and virtual reality glasses Oculus Rift. In the theoretical part the analysis was carried out on the game engines available on the market and a description of the Oculus Rift device. Then the Game Design Document was written - a document describing and planning the whole process of creating this game. The next chapter concerns the description of the design and building the level assets using appropriate software. Then there is a description of the implementation of scripts and artificial intelligence in the game engine and the integration process of Oculus Rift glasses with the project. The last section of this work is a summary, which is a confirmation of earlier assumptions.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca dotyczy procesu stworzenia gry wideo przy wykorzystaniu silnika Unity i okularów wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift. W części teoretycznej przeprowadzona została analiza dostępnych na rynku silników przeznaczonych do tworzenia gier oraz opis urządzenia Oculus Rift. Następnie napisany został Game Design Document - dokument opisujący i planujący powstawanie tworzonej gry. Kolejny rozdział dotyczy opisu tworzenia assetów i budowy poziomu z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania. Następnie opisana została implementacja skryptów i sztucznej inteligencji w silniku gry oraz proces integracji projektu z okularami Oculus Rift. Praca zakończona jest podsumowaniem, w którym potwierdzone są wcześniej przyjęte założenia.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.contributor.authorRatusznik, Radosławpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerArgasiński, Jan - 105948 pl
dc.contributor.reviewerWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T18:58:30Z
dc.date.available2020-07-26T18:58:30Z
dc.date.submitted2015-10-28pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-101879-166450pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208847
dc.languagepolpl
dc.subject.enUNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - ARTIFICIAL INTELLIGENCE - 3D ASSETSpl
dc.subject.plUNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - SZTUCZNA INTELIGENCJA - GRAFIKA 3Dpl
dc.titleStworzenie gry z wykorzystaniem Unity 3D i Oculus Riftpl
dc.title.alternativeCreating a game using Unity 3D and Oculus Riftpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work deals with the process of creating a video game using the Unity engine and virtual reality glasses Oculus Rift. In the theoretical part the analysis was carried out on the game engines available on the market and a description of the Oculus Rift device. Then the Game Design Document was written - a document describing and planning the whole process of creating this game. The next chapter concerns the description of the design and building the level assets using appropriate software. Then there is a description of the implementation of scripts and artificial intelligence in the game engine and the integration process of Oculus Rift glasses with the project. The last section of this work is a summary, which is a confirmation of earlier assumptions.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca dotyczy procesu stworzenia gry wideo przy wykorzystaniu silnika Unity i okularów wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift. W części teoretycznej przeprowadzona została analiza dostępnych na rynku silników przeznaczonych do tworzenia gier oraz opis urządzenia Oculus Rift. Następnie napisany został Game Design Document - dokument opisujący i planujący powstawanie tworzonej gry. Kolejny rozdział dotyczy opisu tworzenia assetów i budowy poziomu z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania. Następnie opisana została implementacja skryptów i sztucznej inteligencji w silniku gry oraz proces integracji projektu z okularami Oculus Rift. Praca zakończona jest podsumowaniem, w którym potwierdzone są wcześniej przyjęte założenia.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.contributor.authorpl
Ratusznik, Radosław
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Argasiński, Jan - 105948
dc.contributor.reviewerpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.date.accessioned
2020-07-26T18:58:30Z
dc.date.available
2020-07-26T18:58:30Z
dc.date.submittedpl
2015-10-28
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-101879-166450
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208847
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
UNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - ARTIFICIAL INTELLIGENCE - 3D ASSETS
dc.subject.plpl
UNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - SZTUCZNA INTELIGENCJA - GRAFIKA 3D
dc.titlepl
Stworzenie gry z wykorzystaniem Unity 3D i Oculus Rift
dc.title.alternativepl
Creating a game using Unity 3D and Oculus Rift
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
27
Views per month
Views per city
Gdansk
3
Chandler
2
Dublin
2
Krakow
2
Rzeszów
2
Warsaw
2
Katowice
1
Koniecpol
1
Kórnik
1
Lodz
1

No access

No Thumbnail Available