Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Stworzenie gry z wykorzystaniem Unity 3D i Oculus Rift
Creating a game using Unity 3D and Oculus Rift
UNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - SZTUCZNA INTELIGENCJA - GRAFIKA 3D
UNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - ARTIFICIAL INTELLIGENCE - 3D ASSETS
Niniejsza praca dotyczy procesu stworzenia gry wideo przy wykorzystaniu silnika Unity i okularów wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift. W części teoretycznej przeprowadzona została analiza dostępnych na rynku silników przeznaczonych do tworzenia gier oraz opis urządzenia Oculus Rift. Następnie napisany został Game Design Document - dokument opisujący i planujący powstawanie tworzonej gry. Kolejny rozdział dotyczy opisu tworzenia assetów i budowy poziomu z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania. Następnie opisana została implementacja skryptów i sztucznej inteligencji w silniku gry oraz proces integracji projektu z okularami Oculus Rift. Praca zakończona jest podsumowaniem, w którym potwierdzone są wcześniej przyjęte założenia.
This work deals with the process of creating a video game using the Unity engine and virtual reality glasses Oculus Rift. In the theoretical part the analysis was carried out on the game engines available on the market and a description of the Oculus Rift device. Then the Game Design Document was written - a document describing and planning the whole process of creating this game. The next chapter concerns the description of the design and building the level assets using appropriate software. Then there is a description of the implementation of scripts and artificial intelligence in the game engine and the integration process of Oculus Rift glasses with the project. The last section of this work is a summary, which is a confirmation of earlier assumptions.
dc.abstract.en | This work deals with the process of creating a video game using the Unity engine and virtual reality glasses Oculus Rift. In the theoretical part the analysis was carried out on the game engines available on the market and a description of the Oculus Rift device. Then the Game Design Document was written - a document describing and planning the whole process of creating this game. The next chapter concerns the description of the design and building the level assets using appropriate software. Then there is a description of the implementation of scripts and artificial intelligence in the game engine and the integration process of Oculus Rift glasses with the project. The last section of this work is a summary, which is a confirmation of earlier assumptions. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca dotyczy procesu stworzenia gry wideo przy wykorzystaniu silnika Unity i okularów wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift. W części teoretycznej przeprowadzona została analiza dostępnych na rynku silników przeznaczonych do tworzenia gier oraz opis urządzenia Oculus Rift. Następnie napisany został Game Design Document - dokument opisujący i planujący powstawanie tworzonej gry. Kolejny rozdział dotyczy opisu tworzenia assetów i budowy poziomu z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania. Następnie opisana została implementacja skryptów i sztucznej inteligencji w silniku gry oraz proces integracji projektu z okularami Oculus Rift. Praca zakończona jest podsumowaniem, w którym potwierdzone są wcześniej przyjęte założenia. | pl |
dc.affiliation | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Węgrzyn, Paweł - 100441 | pl |
dc.contributor.author | Ratusznik, Radosław | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WFAIS | pl |
dc.contributor.reviewer | Argasiński, Jan - 105948 | pl |
dc.contributor.reviewer | Węgrzyn, Paweł - 100441 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T18:58:30Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T18:58:30Z | |
dc.date.submitted | 2015-10-28 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka stosowana | pl |
dc.identifier.apd | diploma-101879-166450 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208847 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | UNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - ARTIFICIAL INTELLIGENCE - 3D ASSETS | pl |
dc.subject.pl | UNITY 3D - OCULUS RIFT - GRA WIDEO - SZTUCZNA INTELIGENCJA - GRAFIKA 3D | pl |
dc.title | Stworzenie gry z wykorzystaniem Unity 3D i Oculus Rift | pl |
dc.title.alternative | Creating a game using Unity 3D and Oculus Rift | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |