Współczesne formy promocji na polskim rynku książki

licenciate
dc.abstract.enThe thesis concerns modern forms of book marketing in the light of market and cultural changes. It describes the latest report on reading in Poland and its impact on publishing companies' marketing actions; analyses how publishers prepare the book as a product and also analyses the actions of publishing houses in conventional and social media.pl
dc.abstract.plPraca porusza problem działań marketingowych na polskim ryku książki w świetle zachodzących przemian rynkowych, a także kulturowych. Opisuje stan czytelnictwa w Polsce oraz jego wpływ na działania promocyjne wydawnictw, analizuje proces przygotowania książki jako produktu, a także analizuje użycie mediów tradycyjnych oraz społecznościowych w kontekście promowania książki.pl
dc.affiliationWydział Polonistykipl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorNowakowski, Andrzej - 131051 pl
dc.contributor.authorKurzawa, Anitapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WP4pl
dc.contributor.reviewerGruchała, Janusz - 128187 pl
dc.contributor.reviewerNowakowski, Andrzej - 131051 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T10:37:24Z
dc.date.available2020-07-27T10:37:24Z
dc.date.submitted2017-09-11pl
dc.fieldofstudyedytorstwopl
dc.identifier.apddiploma-118076-194235pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/223194
dc.languagepolpl
dc.subject.enbook, advertising, marketing, conventional media, social mediapl
dc.subject.plksiążka, reklama, marketing, media tradycyjne, media społecznościowepl
dc.titleWspółczesne formy promocji na polskim rynku książkipl
dc.title.alternativeModern ways of book marketing on the Polish book marketpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis concerns modern forms of book marketing in the light of market and cultural changes. It describes the latest report on reading in Poland and its impact on publishing companies' marketing actions; analyses how publishers prepare the book as a product and also analyses the actions of publishing houses in conventional and social media.
dc.abstract.plpl
Praca porusza problem działań marketingowych na polskim ryku książki w świetle zachodzących przemian rynkowych, a także kulturowych. Opisuje stan czytelnictwa w Polsce oraz jego wpływ na działania promocyjne wydawnictw, analizuje proces przygotowania książki jako produktu, a także analizuje użycie mediów tradycyjnych oraz społecznościowych w kontekście promowania książki.
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Nowakowski, Andrzej - 131051
dc.contributor.authorpl
Kurzawa, Anita
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WP4
dc.contributor.reviewerpl
Gruchała, Janusz - 128187
dc.contributor.reviewerpl
Nowakowski, Andrzej - 131051
dc.date.accessioned
2020-07-27T10:37:24Z
dc.date.available
2020-07-27T10:37:24Z
dc.date.submittedpl
2017-09-11
dc.fieldofstudypl
edytorstwo
dc.identifier.apdpl
diploma-118076-194235
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/223194
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
book, advertising, marketing, conventional media, social media
dc.subject.plpl
książka, reklama, marketing, media tradycyjne, media społecznościowe
dc.titlepl
Współczesne formy promocji na polskim rynku książki
dc.title.alternativepl
Modern ways of book marketing on the Polish book market
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
106
Views per month
Views per city
Warsaw
21
Wroclaw
16
Krakow
13
Poznan
4
Katowice
3
Szczecin
3
Zielona Góra
3
Bydgoszcz
2
Kęty
2
Lodz
2

No access

No Thumbnail Available