Analiza przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Xiaomi

licenciate
dc.abstract.enDue to an intensive development of technology and its popularization and commercial use, tech market has become very big and competitive over the last few decades. A considerable part of tech market is smartphone, Internet of Things and services market. This thesis analyzes the influence of Xiaomi Inc. strategy on its financial results and competitive advantage in hyper-competitive tech market, using methods of strategic analysis. The thesis also describes actions and strategies that led to gaining a stable competitive position of Xiaomi Inc. and the influence of a negative macro-environment and the company’s image crises on its financial results.pl
dc.abstract.plW związku z intensywnym rozwojem technologii oraz jej popularyzacją i komercjalizacją, na przełomie ostatnich dekad rynek technologiczny stał się bardzo dużym i konkurencyjnym rynkiem. Jego znaczną część stanowi rynek smartfonów, urządzeń z kategorii Internet of Things oraz usług. W pracy badano wpływ strategii firmy Xiaomi na jej wyniki finansowe i pozycję rynkową w warunkach hiperkonkurencji przy użyciu metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa. W pracy opisano również działania i strategie firmy, które doprowadziły do uzyskania stabilnej pozycji konkurencyjnej firmy Xiaomi oraz wpływ niekorzystnego makrootoczenia i kryzysów wizerunkowych firmy na jej wyniki finansowe.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKuźniarska, Anetapl
dc.contributor.authorSokołowski, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKuźniarska, Anetapl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2022-07-08T21:48:48Z
dc.date.available2022-07-08T21:48:48Z
dc.date.submitted2022-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-158234-209648pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/295684
dc.languagepolpl
dc.subject.encompetitive advantage – strategic analysis – strategic management – SWOT analysis – technologypl
dc.subject.planaliza strategiczna – analiza SWOT – przewaga konkurencyjna – technologia – zarządzanie strategicznepl
dc.titleAnaliza przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Xiaomipl
dc.title.alternativeThe analysis of competitive advantage based on Xiaomi Inc.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Due to an intensive development of technology and its popularization and commercial use, tech market has become very big and competitive over the last few decades. A considerable part of tech market is smartphone, Internet of Things and services market. This thesis analyzes the influence of Xiaomi Inc. strategy on its financial results and competitive advantage in hyper-competitive tech market, using methods of strategic analysis. The thesis also describes actions and strategies that led to gaining a stable competitive position of Xiaomi Inc. and the influence of a negative macro-environment and the company’s image crises on its financial results.
dc.abstract.plpl
W związku z intensywnym rozwojem technologii oraz jej popularyzacją i komercjalizacją, na przełomie ostatnich dekad rynek technologiczny stał się bardzo dużym i konkurencyjnym rynkiem. Jego znaczną część stanowi rynek smartfonów, urządzeń z kategorii Internet of Things oraz usług. W pracy badano wpływ strategii firmy Xiaomi na jej wyniki finansowe i pozycję rynkową w warunkach hiperkonkurencji przy użyciu metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa. W pracy opisano również działania i strategie firmy, które doprowadziły do uzyskania stabilnej pozycji konkurencyjnej firmy Xiaomi oraz wpływ niekorzystnego makrootoczenia i kryzysów wizerunkowych firmy na jej wyniki finansowe.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kuźniarska, Aneta
dc.contributor.authorpl
Sokołowski, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kuźniarska, Aneta
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2022-07-08T21:48:48Z
dc.date.available
2022-07-08T21:48:48Z
dc.date.submittedpl
2022-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-158234-209648
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/295684
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
competitive advantage – strategic analysis – strategic management – SWOT analysis – technology
dc.subject.plpl
analiza strategiczna – analiza SWOT – przewaga konkurencyjna – technologia – zarządzanie strategiczne
dc.titlepl
Analiza przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Xiaomi
dc.title.alternativepl
The analysis of competitive advantage based on Xiaomi Inc.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
40
Views per month
Views per city
Warsaw
11
Wroclaw
8
Krakow
5
Lodz
3
Poznan
2
Bielsko-Biala
1
Bydgoszcz
1
George Town
1
Gospodarz
1
Kuala Lumpur
1

No access

No Thumbnail Available