Zastosowanie mediów społecznościowych w budowie wizerunku marki beauty na przykładzie Bielendy

master
dc.abstract.enThe growing importance of social media influences the shaping of brand image and it’s popularity. The main aim of the study was to examine how the Bielenda brand uses social media to manage its image and increase recognition. The analysis identified key social media sites, such as Facebook, Instagram and TikTok, and made it possible to examine the effectiveness of the communication used, which directly influences audience engagement. The research was carried out using the case study method, enabling the brand's activities on different social media platforms to be compared and their importance on brand image to be determined.pl
dc.abstract.plRosnące znaczenie mediów społecznościowych wpływa na kształtowanie wizerunku marek i jej popularność. Główny cel pracy opierał się na zbadaniu, w jaki sposób marka Bielenda wykorzystuje media społecznościowe do zarządzania swoim wizerunkiem oraz zwiększania rozpoznawalności. Analiza pozwoliła na identyfikację kluczowych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok, oraz umożliwiła zbadanie efektywności wykorzystanej komunikacji, która bezpośrednio wpływa na zaangażowanie odbiorców. Badania zostały przeprowadzone za pomocą metody case study, umożliwiającej porównanie działań marki na różnych platformach społecznościowych oraz określenie ich znaczenia na wizerunek marki.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorŁukasik, Natalia - USOS287714 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2024-10-31T23:42:53Z
dc.date.available2024-10-31T23:42:53Z
dc.date.createdat2024-10-31T23:42:53Zen
dc.date.submitted2024-10-29pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-157802-287714pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/459353
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND - BRAND IMAGE - BEAUTY BRAND - SOCIAL MEDIApl
dc.subject.plMARKA - WIZERUNEK MARKI - MARKA BEAUTY - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWEpl
dc.titleZastosowanie mediów społecznościowych w budowie wizerunku marki beauty na przykładzie Bielendypl
dc.title.alternativeThe use of social media in beauty brand image building, using Bielenda as an examplepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The growing importance of social media influences the shaping of brand image and it’s popularity. The main aim of the study was to examine how the Bielenda brand uses social media to manage its image and increase recognition. The analysis identified key social media sites, such as Facebook, Instagram and TikTok, and made it possible to examine the effectiveness of the communication used, which directly influences audience engagement. The research was carried out using the case study method, enabling the brand's activities on different social media platforms to be compared and their importance on brand image to be determined.
dc.abstract.plpl
Rosnące znaczenie mediów społecznościowych wpływa na kształtowanie wizerunku marek i jej popularność. Główny cel pracy opierał się na zbadaniu, w jaki sposób marka Bielenda wykorzystuje media społecznościowe do zarządzania swoim wizerunkiem oraz zwiększania rozpoznawalności. Analiza pozwoliła na identyfikację kluczowych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok, oraz umożliwiła zbadanie efektywności wykorzystanej komunikacji, która bezpośrednio wpływa na zaangażowanie odbiorców. Badania zostały przeprowadzone za pomocą metody case study, umożliwiającej porównanie działań marki na różnych platformach społecznościowych oraz określenie ich znaczenia na wizerunek marki.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Łukasik, Natalia - USOS287714
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2024-10-31T23:42:53Z
dc.date.available
2024-10-31T23:42:53Z
dc.date.createdaten
2024-10-31T23:42:53Z
dc.date.submittedpl
2024-10-29
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-157802-287714
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/459353
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND - BRAND IMAGE - BEAUTY BRAND - SOCIAL MEDIA
dc.subject.plpl
MARKA - WIZERUNEK MARKI - MARKA BEAUTY - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
dc.titlepl
Zastosowanie mediów społecznościowych w budowie wizerunku marki beauty na przykładzie Bielendy
dc.title.alternativepl
The use of social media in beauty brand image building, using Bielenda as an example
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
51
Views per month
Views per city
Warsaw
17
Krakow
3
Wiśniowa
3
Wroclaw
3
Leszno
2
Radom
2
Skawina
2
Bialystok
1
Downers Grove
1
Gorzów Wielkopolski
1

No access

No Thumbnail Available
Collections