Kulturowe uwarunkowania negocjacji w biznesie międzynarodowym

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to present and analyze the most important cultural factors as determinants of the negotiations process conducted by representatives of a diverse cultures. In this bachelor thesis we interpret the concept and essence of both negotiation and culture. Further we describe how cultural traits of selected countries influence the negotiations. An important aspect of the whole process of negotiation in international business is to understand the cultural differences between the parties, and then matching the given culture and appropriate ways to negotiate. Bachelor thesis emphasizes the important problems arising from cultural differences and affecting the process of negotiations.pl
dc.abstract.plCel niniejszej pracy licencjackiej to zaprezentowanie oraz przeanalizowanie najistotniejszych czynników kulturowych, które są determinantami procesu negocjacyjnego prowadzonego przez reprezentantów zdywersyfikowanych grup kulturowych. W swojej pracy zinterpretuje pojęcie oraz istotę zarówno negocjacji jak i kultury. Opisany zostanie także sam proces negocjacji i wymiary kulturowe wybranych krajów, które mają na niego wpływ. Istotnym elementem całego procesu negocjacyjnego w biznesie międzynarodowym jest przede wszystkim zrozumienie występujących różnic kulturowych pomiędzy stronami, a następnie dobranie do danej kultury odpowiednich sposobów prowadzenia negocjacji. Praca ta akcentuje znaczenie ważnych problemów wynikających z różnic kulturowych wpływających na proces negocjacji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.authorBajek, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T19:24:13Z
dc.date.available2020-07-24T19:24:13Z
dc.date.submitted2013-09-16pl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-78223-155968pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/190658
dc.languagepolpl
dc.subject.enbusiness – community – culture – international – negotiationspl
dc.subject.plbiznes – kultura – międzynarodowość – negocjacje - społeczeństwopl
dc.titleKulturowe uwarunkowania negocjacji w biznesie międzynarodowympl
dc.title.alternativeCultural factors in international business negotiationspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this bachelor thesis is to present and analyze the most important cultural factors as determinants of the negotiations process conducted by representatives of a diverse cultures. In this bachelor thesis we interpret the concept and essence of both negotiation and culture. Further we describe how cultural traits of selected countries influence the negotiations. An important aspect of the whole process of negotiation in international business is to understand the cultural differences between the parties, and then matching the given culture and appropriate ways to negotiate. Bachelor thesis emphasizes the important problems arising from cultural differences and affecting the process of negotiations.
dc.abstract.plpl
Cel niniejszej pracy licencjackiej to zaprezentowanie oraz przeanalizowanie najistotniejszych czynników kulturowych, które są determinantami procesu negocjacyjnego prowadzonego przez reprezentantów zdywersyfikowanych grup kulturowych. W swojej pracy zinterpretuje pojęcie oraz istotę zarówno negocjacji jak i kultury. Opisany zostanie także sam proces negocjacji i wymiary kulturowe wybranych krajów, które mają na niego wpływ. Istotnym elementem całego procesu negocjacyjnego w biznesie międzynarodowym jest przede wszystkim zrozumienie występujących różnic kulturowych pomiędzy stronami, a następnie dobranie do danej kultury odpowiednich sposobów prowadzenia negocjacji. Praca ta akcentuje znaczenie ważnych problemów wynikających z różnic kulturowych wpływających na proces negocjacji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.authorpl
Bajek, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-24T19:24:13Z
dc.date.available
2020-07-24T19:24:13Z
dc.date.submittedpl
2013-09-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-78223-155968
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/190658
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
business – community – culture – international – negotiations
dc.subject.plpl
biznes – kultura – międzynarodowość – negocjacje - społeczeństwo
dc.titlepl
Kulturowe uwarunkowania negocjacji w biznesie międzynarodowym
dc.title.alternativepl
Cultural factors in international business negotiations
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
132
Views per month
Views per city
Warsaw
30
Krakow
21
Lodz
13
Wroclaw
12
Gdansk
5
Lublin
5
Poznan
5
Bydgoszcz
4
Katowice
4
Rzeszów
3

No access

No Thumbnail Available