Pozycjonowanie nowej marki na rynku na przykładzie portalu turystycznego www.turystyka-podhale.pl

licenciate
dc.abstract.enThe aim of the work is to show the positioning of the new brand on the market on the example website www.turystyka-podhale.pl. The first chapter describes the basic concepts, based on the literature. In the second chapter was presented a brand image as a subjective image of its functioning in the perception of konsumentów.Trzeci chapter provides information on the specifics of the tourism industry due to the relationship of tourism with raised work zagadnieniami.Rozdział fourth describes the case of brand positioning in the market based on the example of the newly emerging tourist portal www.turystyka-podhale.pl.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest pokazanie pozycjonowania nowej marki na rynku na przykładzie strony internetowej www.turystyka-podhale.pl. W pierwszym rozdziale zostały opisane podstawowe zagadnienia, w oparciu o literaturę. W rozdziale drugim został przedstawiony wizerunek marki jako subiektywny jej obraz funkcjonujący w postrzeganiu przez konsumentów.Trzeci rozdział zawiera informacje dotyczące specyfiki branży turystycznej uwagi na związek turystyki z poruszanymi w pracy zagadnieniami.Rozdział czwarty zawiera opis przypadku pozycjonowania marki na rynku w oparciu o przykład nowo powstającego portalu turystycznego www.turystyka-podhale.pl.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorRodak, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-27T04:09:35Z
dc.date.available2020-07-27T04:09:35Z
dc.date.submitted2016-10-27pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-111379-98309pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217301
dc.languagepolpl
dc.subject.entourism, Podhale, internet, website, stay in the mountains, reservation, new brand, tourist promotion on the new market, the PR, the new company, a trip complex, tourism industry, branding, positioning, brand image,pl
dc.subject.plturystyka, Podhale, portal internetowy, strona internetowa, wypoczynek w górach, rezerwacja, nowa marka, turysta, promocja na nowym rynku, PR, nowa firma, wycieczka kompleksowa, branża turystyczna, budowanie marki, pozycjonowanie, marka, wizerunek,pl
dc.titlePozycjonowanie nowej marki na rynku na przykładzie portalu turystycznego www.turystyka-podhale.plpl
dc.title.alternativePositioning of the new brand on the market on the example website www.turystyka-podhale.plpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is to show the positioning of the new brand on the market on the example website www.turystyka-podhale.pl. The first chapter describes the basic concepts, based on the literature. In the second chapter was presented a brand image as a subjective image of its functioning in the perception of konsumentów.Trzeci chapter provides information on the specifics of the tourism industry due to the relationship of tourism with raised work zagadnieniami.Rozdział fourth describes the case of brand positioning in the market based on the example of the newly emerging tourist portal www.turystyka-podhale.pl.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest pokazanie pozycjonowania nowej marki na rynku na przykładzie strony internetowej www.turystyka-podhale.pl. W pierwszym rozdziale zostały opisane podstawowe zagadnienia, w oparciu o literaturę. W rozdziale drugim został przedstawiony wizerunek marki jako subiektywny jej obraz funkcjonujący w postrzeganiu przez konsumentów.Trzeci rozdział zawiera informacje dotyczące specyfiki branży turystycznej uwagi na związek turystyki z poruszanymi w pracy zagadnieniami.Rozdział czwarty zawiera opis przypadku pozycjonowania marki na rynku w oparciu o przykład nowo powstającego portalu turystycznego www.turystyka-podhale.pl.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Rodak, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-27T04:09:35Z
dc.date.available
2020-07-27T04:09:35Z
dc.date.submittedpl
2016-10-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-111379-98309
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217301
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
tourism, Podhale, internet, website, stay in the mountains, reservation, new brand, tourist promotion on the new market, the PR, the new company, a trip complex, tourism industry, branding, positioning, brand image,
dc.subject.plpl
turystyka, Podhale, portal internetowy, strona internetowa, wypoczynek w górach, rezerwacja, nowa marka, turysta, promocja na nowym rynku, PR, nowa firma, wycieczka kompleksowa, branża turystyczna, budowanie marki, pozycjonowanie, marka, wizerunek,
dc.titlepl
Pozycjonowanie nowej marki na rynku na przykładzie portalu turystycznego www.turystyka-podhale.pl
dc.title.alternativepl
Positioning of the new brand on the market on the example website www.turystyka-podhale.pl
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
40
Views per month
Views per city
Poznan
26
Dublin
2
Krakow
2
Wroclaw
2
Boardman
1
Fayetteville
1
Salo
1
Shanghai
1
Warsaw
1
Wieliczka
1

No access

No Thumbnail Available