Wizerunek marki IKEA na podstawie wybranych spotów reklamowych

master
dc.abstract.enThe aim of the work is to present ways of creating the IKEA brand image on the basis of selected advertising spots. Symbols, motifs, word associations, images, sounds, ways of arguing, and promises are highlighted in the analysis. It is proven that IKEA deliberately creates its image by focusing on the value of the family; emphasizes the high quality of the products in relation to their price, tries to show an individual approach to the customer and shows the variety of the offered range.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest przedstawienie sposobów kreowania wizerunku marki IKEA na podstawie wybranych spotów reklamowych. W analizie zwrócona zostaje uwaga na symbole, motywy, związki wyrazowe, obrazy, dźwięki, sposoby argumentacji i obietnice. Udowodnione zostaje, że przedsiębiorstwo IKEA świadomie kreuje swój wizerunek skupiając się na wartości, jaką jest rodzina; podkreśla wysoką jakość produktów w stosunku do ich ceny, stara się ukazać indywidualne podejście do klienta oraz pokazuje różnorodność oferowanego asortymentu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.contributor.authorPolit, Oliwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2020-07-27T08:30:15Z
dc.date.available2020-07-27T08:30:15Z
dc.date.submitted2017-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-115976-215330pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221304
dc.languagepolpl
dc.subject.enADVERTISEMENT, ADVERTISING SPOT, BRAND, IKEA, IMAGE, PROMOTIONpl
dc.subject.plIKEA MARKA, PROMOCJA, REKLAMA, SPOT REKLAMOWY, WIZERUNEKpl
dc.titleWizerunek marki IKEA na podstawie wybranych spotów reklamowychpl
dc.title.alternativeIKEA brand image based on selected advertising spotspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is to present ways of creating the IKEA brand image on the basis of selected advertising spots. Symbols, motifs, word associations, images, sounds, ways of arguing, and promises are highlighted in the analysis. It is proven that IKEA deliberately creates its image by focusing on the value of the family; emphasizes the high quality of the products in relation to their price, tries to show an individual approach to the customer and shows the variety of the offered range.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest przedstawienie sposobów kreowania wizerunku marki IKEA na podstawie wybranych spotów reklamowych. W analizie zwrócona zostaje uwaga na symbole, motywy, związki wyrazowe, obrazy, dźwięki, sposoby argumentacji i obietnice. Udowodnione zostaje, że przedsiębiorstwo IKEA świadomie kreuje swój wizerunek skupiając się na wartości, jaką jest rodzina; podkreśla wysoką jakość produktów w stosunku do ich ceny, stara się ukazać indywidualne podejście do klienta oraz pokazuje różnorodność oferowanego asortymentu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.contributor.authorpl
Polit, Oliwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2020-07-27T08:30:15Z
dc.date.available
2020-07-27T08:30:15Z
dc.date.submittedpl
2017-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-115976-215330
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221304
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ADVERTISEMENT, ADVERTISING SPOT, BRAND, IKEA, IMAGE, PROMOTION
dc.subject.plpl
IKEA MARKA, PROMOCJA, REKLAMA, SPOT REKLAMOWY, WIZERUNEK
dc.titlepl
Wizerunek marki IKEA na podstawie wybranych spotów reklamowych
dc.title.alternativepl
IKEA brand image based on selected advertising spots
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available