Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Stworzenie prototypu gry z wykorzystaniem zjawiska biofeedbacku
Creating video game prototype which incorporates biofeedback
gra video prototyp biofeedback sensory biosensory bitalino
video game prototype biofeedback sensors biosensors bitalino
Celem niniejszej pracy magisterskiej było stworzenie prototypu gry wykorzystującej biofeedback. Powstał on poprzez zastosowanie urządzenia do komunikacji z sensorami BITalino oraz silnika gier Unity. Do rozgrywki wykorzystane zostały dwa moduły: EDA i EMG, sprawdzające potliwość skóry dłoni oraz monitorujące impulsy elektryczne podczas napięcia mięśni ramienia. Gra została podzielona na cztery sceny, z których każda miała specyficzne założenia i cele do osiągnięcia. Poprzez wykorzystanie języka skryptowego C# zaimplementowany został szereg mechanik, mających na celu wzbudzenie w graczu specyficznych emocji lub zachowań. Zostało to osiągnięte poprzez odpowiednie zaprojektowanie poziomów oraz wybrane efekty audiowizualne. Ukończona aplikacja została przetestowana przez małą grupę badawczą składającą się z 5 osób. Rezultatem były wyniki odczytane z sensorów zapisane podczas działania programu oraz ogólne obserwacje dotyczące zarówno prototypu, jak i samego BITalino.
The purpose of this master’s thesis was to create a video game prototype which incorporates biofeedback. It was made using a device communicating with sensors - BITalino, and game engine Unity. Two modules were used in the gameplay: EDA and EMG, which were checking skin conductance level and monitoring electrical impulses flowing through an arm. Game was divided into four scenes, each having its own assumptions and goals. Using scripting language C#, an array of mechanics was implemented, with intention of inducing specific emotions or reactions in the player . It was achieved by adequate level design and audio-visual effects. The application was tested by a small group of 5 individuals. The result came in the form of data gathered through biosensors during gameplay and overall observations of the prototype and BITalino itself.
dc.abstract.en | The purpose of this master’s thesis was to create a video game prototype which incorporates biofeedback. It was made using a device communicating with sensors - BITalino, and game engine Unity. Two modules were used in the gameplay: EDA and EMG, which were checking skin conductance level and monitoring electrical impulses flowing through an arm. Game was divided into four scenes, each having its own assumptions and goals. Using scripting language C#, an array of mechanics was implemented, with intention of inducing specific emotions or reactions in the player . It was achieved by adequate level design and audio-visual effects. The application was tested by a small group of 5 individuals. The result came in the form of data gathered through biosensors during gameplay and overall observations of the prototype and BITalino itself. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy magisterskiej było stworzenie prototypu gry wykorzystującej biofeedback. Powstał on poprzez zastosowanie urządzenia do komunikacji z sensorami BITalino oraz silnika gier Unity. Do rozgrywki wykorzystane zostały dwa moduły: EDA i EMG, sprawdzające potliwość skóry dłoni oraz monitorujące impulsy elektryczne podczas napięcia mięśni ramienia. Gra została podzielona na cztery sceny, z których każda miała specyficzne założenia i cele do osiągnięcia. Poprzez wykorzystanie języka skryptowego C# zaimplementowany został szereg mechanik, mających na celu wzbudzenie w graczu specyficznych emocji lub zachowań. Zostało to osiągnięte poprzez odpowiednie zaprojektowanie poziomów oraz wybrane efekty audiowizualne. Ukończona aplikacja została przetestowana przez małą grupę badawczą składającą się z 5 osób. Rezultatem były wyniki odczytane z sensorów zapisane podczas działania programu oraz ogólne obserwacje dotyczące zarówno prototypu, jak i samego BITalino. | pl |
dc.affiliation | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Argasiński, Jan - 105948 | pl |
dc.contributor.author | Oborowski, Dominik | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WFAIS | pl |
dc.contributor.reviewer | Argasiński, Jan - 105948 | pl |
dc.contributor.reviewer | Białas, Piotr - 127296 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T20:36:37Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T20:36:37Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-18 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka stosowana | pl |
dc.identifier.apd | diploma-128210-231634 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231999 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | video game prototype biofeedback sensors biosensors bitalino | pl |
dc.subject.pl | gra video prototyp biofeedback sensory biosensory bitalino | pl |
dc.title | Stworzenie prototypu gry z wykorzystaniem zjawiska biofeedbacku | pl |
dc.title.alternative | Creating video game prototype which incorporates biofeedback | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |