Systemy CRM w zarządzaniu relacjami z klientam.

licenciate
dc.abstract.enCustomer reletionship management is a key process in organizations wanting to succeeed on the market. A bad customer relationship managment can cost a company its success. That is why the operations must be systematized and planned to get new clients to the organisation and to create a base of loyal ones as well. This bachelor‘s thesis defines a correct customer relationship managment and characterize tools necessary to achieve the success – IT CRM systems, with examples of case studies of CRM Vision and GoNet CRM Support Sustem.pl
dc.abstract.plZarządzanie relacjami z klientem jest kluczowym procesem w organizacjach chcących osiągnąć sukces na rynku. Zła polityka zarządzania relacjami z klientem może kosztować firmę jej sukces. Dlatego tak ważne są działania usystematyzowane i zaplanowane mające na celu przyciągnięcie nowych klientów do organizacji oraz tworzenie bazy klientów lojalnych. Niniejsza praca definiuje poprawne zarządzanie relacjami z klientem oraz charakteryzuje narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu – systemy informatyczne CRM, na przykładzie studium przypadku systemów CRM Vision i GoNet CRM Support Sustem.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorGrześkowiak, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:54:06Z
dc.date.available2020-07-25T01:54:06Z
dc.date.submitted2014-06-27pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-88198-142148pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196715
dc.languagepolpl
dc.subject.enclient – system – modulepl
dc.subject.plklient – system – modułpl
dc.titleSystemy CRM w zarządzaniu relacjami z klientam.pl
dc.title.alternativeCRM Systems in Customer Relationship Managmentpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Customer reletionship management is a key process in organizations wanting to succeeed on the market. A bad customer relationship managment can cost a company its success. That is why the operations must be systematized and planned to get new clients to the organisation and to create a base of loyal ones as well. This bachelor‘s thesis defines a correct customer relationship managment and characterize tools necessary to achieve the success – IT CRM systems, with examples of case studies of CRM Vision and GoNet CRM Support Sustem.
dc.abstract.plpl
Zarządzanie relacjami z klientem jest kluczowym procesem w organizacjach chcących osiągnąć sukces na rynku. Zła polityka zarządzania relacjami z klientem może kosztować firmę jej sukces. Dlatego tak ważne są działania usystematyzowane i zaplanowane mające na celu przyciągnięcie nowych klientów do organizacji oraz tworzenie bazy klientów lojalnych. Niniejsza praca definiuje poprawne zarządzanie relacjami z klientem oraz charakteryzuje narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu – systemy informatyczne CRM, na przykładzie studium przypadku systemów CRM Vision i GoNet CRM Support Sustem.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Grześkowiak, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:54:06Z
dc.date.available
2020-07-25T01:54:06Z
dc.date.submittedpl
2014-06-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-88198-142148
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196715
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
client – system – module
dc.subject.plpl
klient – system – moduł
dc.titlepl
Systemy CRM w zarządzaniu relacjami z klientam.
dc.title.alternativepl
CRM Systems in Customer Relationship Managment
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available