INSTRUMENTY PROMOCJI USŁUG BANKOWYCH WRAZ Z OCENĄ ICH SKUTECZNOŚCI.

master
dc.abstract.enThis work describes the instruments of banking services promotion and their effectiveness.The first chapter contains a theoritical reflection about marketing. It is a base for further discussions. We can find here definitions and kinds of marketing.The second chapter describes services promotion. It shows it as a form of communication with the public and how to properly create a promotion strategy.The third chapter is the analysis of promotion instruments: advertising, direct marketing, personal selling, public relations, sales promotion, sponsorship and informal forms of communication.The most important point of these work is the fourth chapter. It is a study on the effectiveness of the promotion instruments.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca analizuje instrumenty promocji usług bankowych i ocenia skuteczność każdego z nich. W pierwszym rozdziale znajdują się teoretyczne aspekty dotyczące marketingu. Rozdział ten stanowi bazę do dalszych rozważań. Przedstawiono tu definicje marketingu i jego rodzaje. W drugim rozdziale analizie poddana została promocja usług. Ukazano ją jako formę komunikacji ze społeczeństwem, przedstawiono jakie funkcje powinna spełniać oraz jak prawidłowo stworzyć strategię promocji.W trzecim rozdziale dokonano szczegółowej analizy instrumentów promocji. Były to: reklama, marketing bezpośredni, sprzedaż osobista, public relations, promocja sprzedaży, sponsoring oraz nieformalne formy komunikacji. Najważniejszym punktem pracy jest rozdział czwarty, w którym to znalazły się badania na temat skuteczności instrumentów promocji usług bankowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorGlazer, Sylwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerMiklaszewska, Ewa - 130599 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T06:11:16Z
dc.date.available2020-07-25T06:11:16Z
dc.date.submitted2014-10-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-92505-166986pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200645
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing – promotion – promotion instrumentspl
dc.subject.plinstrumenty promocji – marketing – promocjapl
dc.titleINSTRUMENTY PROMOCJI USŁUG BANKOWYCH WRAZ Z OCENĄ ICH SKUTECZNOŚCI.pl
dc.title.alternativeChannels of banking services promotion and their effectivenesspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work describes the instruments of banking services promotion and their effectiveness.The first chapter contains a theoritical reflection about marketing. It is a base for further discussions. We can find here definitions and kinds of marketing.The second chapter describes services promotion. It shows it as a form of communication with the public and how to properly create a promotion strategy.The third chapter is the analysis of promotion instruments: advertising, direct marketing, personal selling, public relations, sales promotion, sponsorship and informal forms of communication.The most important point of these work is the fourth chapter. It is a study on the effectiveness of the promotion instruments.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca analizuje instrumenty promocji usług bankowych i ocenia skuteczność każdego z nich. W pierwszym rozdziale znajdują się teoretyczne aspekty dotyczące marketingu. Rozdział ten stanowi bazę do dalszych rozważań. Przedstawiono tu definicje marketingu i jego rodzaje. W drugim rozdziale analizie poddana została promocja usług. Ukazano ją jako formę komunikacji ze społeczeństwem, przedstawiono jakie funkcje powinna spełniać oraz jak prawidłowo stworzyć strategię promocji.W trzecim rozdziale dokonano szczegółowej analizy instrumentów promocji. Były to: reklama, marketing bezpośredni, sprzedaż osobista, public relations, promocja sprzedaży, sponsoring oraz nieformalne formy komunikacji. Najważniejszym punktem pracy jest rozdział czwarty, w którym to znalazły się badania na temat skuteczności instrumentów promocji usług bankowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Glazer, Sylwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Miklaszewska, Ewa - 130599
dc.date.accessioned
2020-07-25T06:11:16Z
dc.date.available
2020-07-25T06:11:16Z
dc.date.submittedpl
2014-10-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-92505-166986
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200645
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing – promotion – promotion instruments
dc.subject.plpl
instrumenty promocji – marketing – promocja
dc.titlepl
INSTRUMENTY PROMOCJI USŁUG BANKOWYCH WRAZ Z OCENĄ ICH SKUTECZNOŚCI.
dc.title.alternativepl
Channels of banking services promotion and their effectiveness
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
60
Views per month
Views per city
Warsaw
12
Poznan
8
Krakow
4
Legnica
3
Bialystok
2
Dublin
2
Lodz
2
Lublin
2
Rzeszów
2
Wroclaw
2

No access

No Thumbnail Available