Media corporations as centers of power

2015
book section
article
dc.abstract.enWith the production of information considered as a market products, with the understanding that information is a commodity, and not merely a reflection of reality and with personnel ties to government corporations, connects the basic issue of social impact and potential of the media impact of the transnational corporations.pl
dc.abstract.plZ wytwarzaniem informacji traktowanych jako rynkowe produkty, z założeniem, że informacja jest towarem, a nie jedynie odbiciem rzeczywistości i z personalnymi powiązaniami władz korporacji, łączy się podstawowa kwestia ich społecznego oddziaływania i możliwości wykorzystania tego oddziaływania przez medialne korporacje transnarodowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kulturypl
dc.contributor.authorKreft, Jan - 241956 pl
dc.contributor.editorŁosiewicz, Małgorzatapl
dc.contributor.editorRyłko-Kurpiewska, Maria Annapl
dc.date.accessioned2015-07-09T06:00:55Z
dc.date.available2015-07-09T06:00:55Z
dc.date.issued2015pl
dc.description.physical277-296pl
dc.description.publication1pl
dc.description.volume2pl
dc.identifier.isbn978-0-9927953-1-3pl
dc.identifier.isbn978-83-7942-495-5pl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/12180
dc.languageengpl
dc.language.containerengpl
dc.pubinfoKinvara Co. Galway : TrueSignpl
dc.pubinfoGdynia : Novae Respl
dc.rights.licenceBez licencji otwartego dostępu
dc.subject.enmediapl
dc.subject.enpower managementpl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleMedia corporations as centers of powerpl
dc.title.alternativeKorporacje medialne ośrodkami władzypl
dc.title.containerMedia, business, culturepl
dc.title.volumeSocial and political role of the mediapl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
With the production of information considered as a market products, with the understanding that information is a commodity, and not merely a reflection of reality and with personnel ties to government corporations, connects the basic issue of social impact and potential of the media impact of the transnational corporations.
dc.abstract.plpl
Z wytwarzaniem informacji traktowanych jako rynkowe produkty, z założeniem, że informacja jest towarem, a nie jedynie odbiciem rzeczywistości i z personalnymi powiązaniami władz korporacji, łączy się podstawowa kwestia ich społecznego oddziaływania i możliwości wykorzystania tego oddziaływania przez medialne korporacje transnarodowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kultury
dc.contributor.authorpl
Kreft, Jan - 241956
dc.contributor.editorpl
Łosiewicz, Małgorzata
dc.contributor.editorpl
Ryłko-Kurpiewska, Maria Anna
dc.date.accessioned
2015-07-09T06:00:55Z
dc.date.available
2015-07-09T06:00:55Z
dc.date.issuedpl
2015
dc.description.physicalpl
277-296
dc.description.publicationpl
1
dc.description.volumepl
2
dc.identifier.isbnpl
978-0-9927953-1-3
dc.identifier.isbnpl
978-83-7942-495-5
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/12180
dc.languagepl
eng
dc.language.containerpl
eng
dc.pubinfopl
Kinvara Co. Galway : TrueSign
dc.pubinfopl
Gdynia : Novae Res
dc.rights.licence
Bez licencji otwartego dostępu
dc.subject.enpl
media
dc.subject.enpl
power management
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Media corporations as centers of power
dc.title.alternativepl
Korporacje medialne ośrodkami władzy
dc.title.containerpl
Media, business, culture
dc.title.volumepl
Social and political role of the media
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
13
Views per month
Views per city
Des Moines
6
Wroclaw
2
Dublin
1
Shanghai
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available