Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie serialu Rodzinka.pl

licenciate
dc.abstract.enIn the past few years can be observed a steady decline in the effectiveness of advertising in the traditional form of advertising . This problem was also recognized by Polish manufacturers. Frequent interruption of television advertising breaks caused long aversion to this form of promotion . In addition, large saturation media coverage led marketing communications that producers are unable to reach the consumer with advertising message in the traditional form . Adverse impact on the reach of the ad to the recipient is the emergence of new technologies that enable the recipient to avoid traditional advertising messages . The answer to the problems of the producers associated with the promotion of the brand is product placement , which seems to be a much more effective tool and at the same time cheaper than advertising in traditional form.pl
dc.abstract.plW ciągu ostatnich kilku lat zaobserwować można stały spadek skuteczności reklamy w tradycyjnej formie bloków reklamowych. Problem ten został także dostrzeżony przez polskich producentów. Częste przerywanie programów telewizyjnych długimi blokami reklamowymi spowodowało niechęć do tej formy promocji. Ponadto duże nasycenie przekazów medialnych informacjami reklamowymi spowodowało, iż producentom trudno jest dotrzeć do konsumenta z przekazem reklamowym w tradycyjnej formie. Niekorzystny wpływ na dotarcie z reklamą do odbiorcy ma pojawienie się nowych technologii, które umożliwiają odbiorcy uniknięcie tradycyjnych przekazów reklamowych. Odpowiedzią na problemy producentów związane z promocją marki jest product placement,który wydaję się być narzędziem znacznie skuteczniejszym i zarazem tańszym od reklamy w tradycyjnej formie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.authorBojdoł, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.reviewerŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T04:47:28Z
dc.date.available2020-07-25T04:47:28Z
dc.date.submitted2014-10-23pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-91115-81183pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199334
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, product placement, television advertising, brand, promotionpl
dc.subject.plreklama, product placement, lokowanie produktów, marka, reklama telewizyjna, promocjapl
dc.titleProduct placement jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie serialu Rodzinka.plpl
dc.title.alternativeProduct placement as a marketing communication tool on the example of the show Rodzinka.plpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In the past few years can be observed a steady decline in the effectiveness of advertising in the traditional form of advertising . This problem was also recognized by Polish manufacturers. Frequent interruption of television advertising breaks caused long aversion to this form of promotion . In addition, large saturation media coverage led marketing communications that producers are unable to reach the consumer with advertising message in the traditional form . Adverse impact on the reach of the ad to the recipient is the emergence of new technologies that enable the recipient to avoid traditional advertising messages . The answer to the problems of the producers associated with the promotion of the brand is product placement , which seems to be a much more effective tool and at the same time cheaper than advertising in traditional form.
dc.abstract.plpl
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwować można stały spadek skuteczności reklamy w tradycyjnej formie bloków reklamowych. Problem ten został także dostrzeżony przez polskich producentów. Częste przerywanie programów telewizyjnych długimi blokami reklamowymi spowodowało niechęć do tej formy promocji. Ponadto duże nasycenie przekazów medialnych informacjami reklamowymi spowodowało, iż producentom trudno jest dotrzeć do konsumenta z przekazem reklamowym w tradycyjnej formie. Niekorzystny wpływ na dotarcie z reklamą do odbiorcy ma pojawienie się nowych technologii, które umożliwiają odbiorcy uniknięcie tradycyjnych przekazów reklamowych. Odpowiedzią na problemy producentów związane z promocją marki jest product placement,który wydaję się być narzędziem znacznie skuteczniejszym i zarazem tańszym od reklamy w tradycyjnej formie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.authorpl
Bojdoł, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.reviewerpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.date.accessioned
2020-07-25T04:47:28Z
dc.date.available
2020-07-25T04:47:28Z
dc.date.submittedpl
2014-10-23
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-91115-81183
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199334
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, product placement, television advertising, brand, promotion
dc.subject.plpl
reklama, product placement, lokowanie produktów, marka, reklama telewizyjna, promocja
dc.titlepl
Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie serialu Rodzinka.pl
dc.title.alternativepl
Product placement as a marketing communication tool on the example of the show Rodzinka.pl
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
22
Views per month
Views per city
Mysłowice
6
Wroclaw
3
Des Moines
2
Poznan
2
Warsaw
2
Babice Nowe
1
Bydgoszcz
1
Dublin
1
Gdansk
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available