Czynniki motywujące do pracy pierwsze pokolenie cyfrowe Millennium

2016
book section
article
dc.abstract.enThe article contains an assessment of the motivation of the first generation of the digital Millennials. This is a group of people born in the years 1983-1997. This is a generation that is looking for quick fixes and the availability of modern technology makes them very efficient staff. Modern Internet technology has become a strategy of life, survival and development of humanity in the twenty-first century. Empirical studies have been conducted on a group of people in Poland and the United States in 2016. Used in research methods multicriteria. The results show the similarities and differences in motivation to work of young people in Poland and the USA. The most important factors motivating young people to work are: money, (the Americans and Poles), professional development (Poles), carried out the task (the Americans).pl
dc.abstract.plArtykuł zawiera ocenę motywacji pierwszego pokolenia cyfrowego Millennium. To grupa ludzi urodzonych w latach 1983-1997. Jest to pokolenie, które szuka szybkich rozwiązań, a dostępność do nowoczesnych technologii powoduje, że są bardzo wydajnymi pracownikami. Nowoczesna technologia internetowa stała się strategią życia, przeżycia i rozwoju ludzkości w XXI wieku. Badania empiryczne zostały przeprowadzone na grupie osób w Polsce i USA w 2016 roku. Wykorzystano w badaniach metody wielokryterialne. Wyniki badań wskazują na podobieństwa i różnice w motywacji do pracy młodych osób w Polsce i USA. Najważniejszymi czynnikami motywującymi młodych ludzi do pracy są: pieniądze, (Amerykanie i Polacy), rozwój zawodowy (Polacy), realizowane zadania (Amerykanie).pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzaniapl
dc.contributor.authorAdamus, Wiktor - 102333 pl
dc.contributor.authorPietraszek, Annapl
dc.contributor.editorWawak, Tadeusz - 132557 pl
dc.date.accessioned2017-02-13T09:31:32Z
dc.date.available2017-02-13T09:31:32Z
dc.date.issued2016pl
dc.date.openaccess36
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.additionalBibliogr. s. 279. Strona wydawcy: https://www.wuj.plpl
dc.description.physical272-281pl
dc.description.publication0,6pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-233-4252-6pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/37758
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek utworów chronionych*
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf*
dc.share.typeotwarte repozytorium
dc.subject.enmotivationpl
dc.subject.enMillennialspl
dc.subject.enPolish Generations Ypl
dc.subject.enAmerican Generations Ypl
dc.subject.plmotywacjapl
dc.subject.plpokolenie Millenniumpl
dc.subject.plPolska generacja Ypl
dc.subject.plAmerykańska generacja Ypl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleCzynniki motywujące do pracy pierwsze pokolenie cyfrowe Millenniumpl
dc.title.alternativeFactors motivating to work the first generation of digital Millennialspl
dc.title.containerZarządzanie w szkołach wyższych i innowacje w gospodarcepl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The article contains an assessment of the motivation of the first generation of the digital Millennials. This is a group of people born in the years 1983-1997. This is a generation that is looking for quick fixes and the availability of modern technology makes them very efficient staff. Modern Internet technology has become a strategy of life, survival and development of humanity in the twenty-first century. Empirical studies have been conducted on a group of people in Poland and the United States in 2016. Used in research methods multicriteria. The results show the similarities and differences in motivation to work of young people in Poland and the USA. The most important factors motivating young people to work are: money, (the Americans and Poles), professional development (Poles), carried out the task (the Americans).
dc.abstract.plpl
Artykuł zawiera ocenę motywacji pierwszego pokolenia cyfrowego Millennium. To grupa ludzi urodzonych w latach 1983-1997. Jest to pokolenie, które szuka szybkich rozwiązań, a dostępność do nowoczesnych technologii powoduje, że są bardzo wydajnymi pracownikami. Nowoczesna technologia internetowa stała się strategią życia, przeżycia i rozwoju ludzkości w XXI wieku. Badania empiryczne zostały przeprowadzone na grupie osób w Polsce i USA w 2016 roku. Wykorzystano w badaniach metody wielokryterialne. Wyniki badań wskazują na podobieństwa i różnice w motywacji do pracy młodych osób w Polsce i USA. Najważniejszymi czynnikami motywującymi młodych ludzi do pracy są: pieniądze, (Amerykanie i Polacy), rozwój zawodowy (Polacy), realizowane zadania (Amerykanie).
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
dc.contributor.authorpl
Adamus, Wiktor - 102333
dc.contributor.authorpl
Pietraszek, Anna
dc.contributor.editorpl
Wawak, Tadeusz - 132557
dc.date.accessioned
2017-02-13T09:31:32Z
dc.date.available
2017-02-13T09:31:32Z
dc.date.issuedpl
2016
dc.date.openaccess
36
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 279. Strona wydawcy: https://www.wuj.pl
dc.description.physicalpl
272-281
dc.description.publicationpl
0,6
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-233-4252-6
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/37758
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.rights*
Dozwolony użytek utworów chronionych
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
dc.share.type
otwarte repozytorium
dc.subject.enpl
motivation
dc.subject.enpl
Millennials
dc.subject.enpl
Polish Generations Y
dc.subject.enpl
American Generations Y
dc.subject.plpl
motywacja
dc.subject.plpl
pokolenie Millennium
dc.subject.plpl
Polska generacja Y
dc.subject.plpl
Amerykańska generacja Y
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Czynniki motywujące do pracy pierwsze pokolenie cyfrowe Millennium
dc.title.alternativepl
Factors motivating to work the first generation of digital Millennials
dc.title.containerpl
Zarządzanie w szkołach wyższych i innowacje w gospodarce
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
35
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Krakow
6
Wroclaw
4
Rzeszów
2
Bielsk Podlaski
1
Częstochowa
1
Darżlubie
1
Gdynia
1
Jaworzno
1
Katowice
1
Downloads
adamus_pietraszek_czynniki_motywujace_do_pracy_2016.pdf
112
adamus_pietraszek_czynniki_motywujace_do_pracy_2016.odt
60