Techniki motywacyjne stosowane w Call Center

licenciate
dc.abstract.enThis work focused on approximating the phenomenon of motivation, and on what motivation factors are used in a company from the Call Center industry. The first chapter explains the concept of motivation and motivation, presents a review of the theory of motivation, and the concept of a motivational system together with the principles of remuneration strategy. The second chapter describes the Call Center industry - what it does and how it divides, what the motivation cycle of a consultant working in the sales department looks like, and non-payroll incentives used in one of such companies. The last chapter was devoted to presenting the results of the survey carried out in a company operating in the Call Center industry and the final conclusions resulting from the responses in the survey.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca skoncentrowana została na przybliżeniu zjawiska motywacji oraz na tym jakie czynniki motywacji stosowane są w firmie z branży Call Center. W rozdziale pierwszym wytłumaczone jest pojęcie motywacji i motywowania, przedstawiony jest przegląd teorii motywowania, oraz pojęcie systemu motywacyjnego wraz z zasadami strategii wynagrodzenia. W drugim rozdziale opisane została branża Call Center – czym się zajmuje i jak się dzieli, jak wygląda cykl motywacji konsultanta pracującego w dziale sprzedaży, oraz pozapłacowe czynniki motywacyjne stosowane w jednej z takich firm. Ostatni rozdział poświęcony został przedstawieniu wyników przeprowadzonej ankiety w firmie działającej w branży Call Center oraz wnioskom końcowym wynikającym z odpowiedzi w ankiecie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.authorSzostak, Dominikpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2020-11-12T10:21:53Z
dc.date.available2020-11-12T10:21:53Z
dc.date.submitted2020-11-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-131774-203091pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/253587
dc.languagepolpl
dc.subject.enCall Center - motivation - motivational system - motivation theoriespl
dc.subject.plCall Center – motywacja –system motywacyjny – teorie motywacjipl
dc.titleTechniki motywacyjne stosowane w Call Centerpl
dc.title.alternativeMotivational techniques used in the Call Centerpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work focused on approximating the phenomenon of motivation, and on what motivation factors are used in a company from the Call Center industry. The first chapter explains the concept of motivation and motivation, presents a review of the theory of motivation, and the concept of a motivational system together with the principles of remuneration strategy. The second chapter describes the Call Center industry - what it does and how it divides, what the motivation cycle of a consultant working in the sales department looks like, and non-payroll incentives used in one of such companies. The last chapter was devoted to presenting the results of the survey carried out in a company operating in the Call Center industry and the final conclusions resulting from the responses in the survey.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca skoncentrowana została na przybliżeniu zjawiska motywacji oraz na tym jakie czynniki motywacji stosowane są w firmie z branży Call Center. W rozdziale pierwszym wytłumaczone jest pojęcie motywacji i motywowania, przedstawiony jest przegląd teorii motywowania, oraz pojęcie systemu motywacyjnego wraz z zasadami strategii wynagrodzenia. W drugim rozdziale opisane została branża Call Center – czym się zajmuje i jak się dzieli, jak wygląda cykl motywacji konsultanta pracującego w dziale sprzedaży, oraz pozapłacowe czynniki motywacyjne stosowane w jednej z takich firm. Ostatni rozdział poświęcony został przedstawieniu wyników przeprowadzonej ankiety w firmie działającej w branży Call Center oraz wnioskom końcowym wynikającym z odpowiedzi w ankiecie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.authorpl
Szostak, Dominik
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2020-11-12T10:21:53Z
dc.date.available
2020-11-12T10:21:53Z
dc.date.submittedpl
2020-11-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-131774-203091
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/253587
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Call Center - motivation - motivational system - motivation theories
dc.subject.plpl
Call Center – motywacja –system motywacyjny – teorie motywacji
dc.titlepl
Techniki motywacyjne stosowane w Call Center
dc.title.alternativepl
Motivational techniques used in the Call Center
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
81
Views per month
Views per city
Warsaw
10
Krakow
9
Poznan
6
Wroclaw
4
Dobrzejewice
2
Dresden
2
Dublin
2
Katowice
2
Lodz
2
Sambir
2

No access

No Thumbnail Available