REKLAMA JAKO INSTRUMENT PROMOCJI NA PRZYKŁADZIE MARKI NIKE

master
dc.abstract.enThe main aim of the master's thesis was to introduce the effectiveness of promotional activities brand Nike. With this end in view detailed analysis has been done regarding the promotions itself. Thereafter was made characteristics of promotion tools. Off them all the most widely discussed advertising. Was included also informations about the brand Nike, product offer and advertising operations. Fifty people have been surveyed to see their knowledge about Nike's advertising, corporate products and also about shopping preferences. The results of the survey confirmed the hypotheses of this thesis and also allowed to draw conclusions. Results showed high efficiency of advertising company Nike. Contributed to this recognizable slogan, image of the winner which was created at advertising. This efficiency manifested by an increased number of customers who visited Nike stores and also an increased product sales, of products not covered by the advertising.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy było określenie efektywności działań promocyjnych marki Nike za pomocą narzędzia jakim jest reklama. Aby móc to określić dokonano analizy promocji jako takiej. Następnie dokonano charakterystyki poszczególnych narzędzi promocji, spośród których najszerzej omówiona została reklama. W pracy uwzględniono również charakterystykę firmy Nike, jej ofertę produktową, jak i podejmowane działania reklamowe. Przeprowadzono badanie ankietowe, na grupie pięćdziesięciu osób, dotyczące znajomości reklam Nike, firmowych produktów, a także preferencji zakupowych. Celem badania była weryfikacja hipotez postawionych we wstępie pracy, odnoszących się do efektywności działań promocyjnych Nike. Na podstawie wyników badania sformułowano wnioski służące potwierdzeniu hipotez. Wynik badania wskazuje jednoznacznie na wysoką efektywność działań reklamowych firmy Nike. Przyczyniają się do tego w dużej mierze szeroko rozpoznawalny slogan marki, wizerunek zwycięzcy kreowany w reklamach Nike, a także ogólny pozytywny wizerunek marki. Efektywność ta przejawia się zwiększoną liczbą klientów sklepów Nike, oraz zwiększoną sprzedażą produktów, także tych nie objętych reklamą.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorMruk, Roksanapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T05:41:25Z
dc.date.available2020-07-25T05:41:25Z
dc.date.submitted2014-10-29pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-92006-150462pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200179
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertisement – brand image – Nike – promotion – the effectiveness of promotional activitiespl
dc.subject.plefektywność działań promocyjnych – Nike – promocja – reklama – wizerunek markipl
dc.titleREKLAMA JAKO INSTRUMENT PROMOCJI NA PRZYKŁADZIE MARKI NIKEpl
dc.title.alternativeAdvertising as an instrument of promotions the example of Nike's brandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main aim of the master's thesis was to introduce the effectiveness of promotional activities brand Nike. With this end in view detailed analysis has been done regarding the promotions itself. Thereafter was made characteristics of promotion tools. Off them all the most widely discussed advertising. Was included also informations about the brand Nike, product offer and advertising operations. Fifty people have been surveyed to see their knowledge about Nike's advertising, corporate products and also about shopping preferences. The results of the survey confirmed the hypotheses of this thesis and also allowed to draw conclusions. Results showed high efficiency of advertising company Nike. Contributed to this recognizable slogan, image of the winner which was created at advertising. This efficiency manifested by an increased number of customers who visited Nike stores and also an increased product sales, of products not covered by the advertising.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy było określenie efektywności działań promocyjnych marki Nike za pomocą narzędzia jakim jest reklama. Aby móc to określić dokonano analizy promocji jako takiej. Następnie dokonano charakterystyki poszczególnych narzędzi promocji, spośród których najszerzej omówiona została reklama. W pracy uwzględniono również charakterystykę firmy Nike, jej ofertę produktową, jak i podejmowane działania reklamowe. Przeprowadzono badanie ankietowe, na grupie pięćdziesięciu osób, dotyczące znajomości reklam Nike, firmowych produktów, a także preferencji zakupowych. Celem badania była weryfikacja hipotez postawionych we wstępie pracy, odnoszących się do efektywności działań promocyjnych Nike. Na podstawie wyników badania sformułowano wnioski służące potwierdzeniu hipotez. Wynik badania wskazuje jednoznacznie na wysoką efektywność działań reklamowych firmy Nike. Przyczyniają się do tego w dużej mierze szeroko rozpoznawalny slogan marki, wizerunek zwycięzcy kreowany w reklamach Nike, a także ogólny pozytywny wizerunek marki. Efektywność ta przejawia się zwiększoną liczbą klientów sklepów Nike, oraz zwiększoną sprzedażą produktów, także tych nie objętych reklamą.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Mruk, Roksana
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-25T05:41:25Z
dc.date.available
2020-07-25T05:41:25Z
dc.date.submittedpl
2014-10-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-92006-150462
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200179
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertisement – brand image – Nike – promotion – the effectiveness of promotional activities
dc.subject.plpl
efektywność działań promocyjnych – Nike – promocja – reklama – wizerunek marki
dc.titlepl
REKLAMA JAKO INSTRUMENT PROMOCJI NA PRZYKŁADZIE MARKI NIKE
dc.title.alternativepl
Advertising as an instrument of promotions the example of Nike's brand
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
108
Views per month
Views per city
Krakow
15
Poznan
11
Warsaw
11
Wroclaw
11
Bierawa
5
Legnica
5
Torun
5
Gdansk
4
Klaipėda
4
Bialystok
3

No access

No Thumbnail Available