Implementacja gry "Dots and Boxes" ("Szewc") jako przykładu gry logicznej

licenciate
dc.abstract.enThis thesis presents the game "Dots and Boxes" implemented using the Java technology. The first chapter is a description of the technologies and tools employed. The second chapter goes into the details of the application - the rules of the game and their representation in the program's structure, the graphical user's interface and the AI engine.pl
dc.abstract.plPraca przedstawia grę "Dots and Boxes" zaimplementowaną w technologii Java. W pierwszym rozdziale pracy opisane są wykorzystane technologie i narzędzia. Rozdział drugi omawia szczegóły aplikacji - zasady gry i ich odwzorowanie w strukturze aplikacji, interfejs graficzny oraz silnik AI.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorRomańczukiewicz, Tomasz - 147959 pl
dc.contributor.authorPodsiadło, Janpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerCieśla, Michał - 101020 pl
dc.contributor.reviewerRomańczukiewicz, Tomasz - 147959 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T12:00:59Z
dc.date.available2020-07-27T12:00:59Z
dc.date.submitted2017-09-29pl
dc.fieldofstudyinformatykapl
dc.identifier.apddiploma-119472-193544pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224463
dc.languagepolpl
dc.subject.engame, program, Java, JavaFXpl
dc.subject.plgra, program, Java, JavaFXpl
dc.titleImplementacja gry "Dots and Boxes" ("Szewc") jako przykładu gry logicznejpl
dc.title.alternativeImplementation of the game "Dots and Boxes" as an example of a puzzle gamepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis presents the game "Dots and Boxes" implemented using the Java technology. The first chapter is a description of the technologies and tools employed. The second chapter goes into the details of the application - the rules of the game and their representation in the program's structure, the graphical user's interface and the AI engine.
dc.abstract.plpl
Praca przedstawia grę "Dots and Boxes" zaimplementowaną w technologii Java. W pierwszym rozdziale pracy opisane są wykorzystane technologie i narzędzia. Rozdział drugi omawia szczegóły aplikacji - zasady gry i ich odwzorowanie w strukturze aplikacji, interfejs graficzny oraz silnik AI.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Romańczukiewicz, Tomasz - 147959
dc.contributor.authorpl
Podsiadło, Jan
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Cieśla, Michał - 101020
dc.contributor.reviewerpl
Romańczukiewicz, Tomasz - 147959
dc.date.accessioned
2020-07-27T12:00:59Z
dc.date.available
2020-07-27T12:00:59Z
dc.date.submittedpl
2017-09-29
dc.fieldofstudypl
informatyka
dc.identifier.apdpl
diploma-119472-193544
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224463
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
game, program, Java, JavaFX
dc.subject.plpl
gra, program, Java, JavaFX
dc.titlepl
Implementacja gry "Dots and Boxes" ("Szewc") jako przykładu gry logicznej
dc.title.alternativepl
Implementation of the game "Dots and Boxes" as an example of a puzzle game
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available