Media społecznościowe z chińską charakterystyką

licenciate
dc.abstract.enThe paper aims to present the social media landscape in China and to show the difference between social media use in the People's Republic of China and Western countries. The author first discusses social networks in China and then proceeds to show the cultural and political aspects of the interaction between netizens and social media in China.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest przybliżenie tematu mediów społecznościowych w Chinach i wykazanie różnic pomiędzy ich użyciem w Chińskiej Republice Ludowej a w państwach zachodnich. Autorka przedstawia dostępne w Chinach sieci społecznościowe, a następnie przybliża kwestie kulturowe i polityczne związane z aktywnością społeczną Chińczyków w internecie.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznychpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKwieciński, Rafałpl
dc.contributor.authorWojnarowska, Olgapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WSMPpl
dc.contributor.reviewerKwieciński, Rafałpl
dc.contributor.reviewerTrojnar, Ewa - 173764 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T14:15:11Z
dc.date.available2020-07-27T14:15:11Z
dc.date.submitted2019-09-20pl
dc.fieldofstudystudia dalekowschodniepl
dc.identifier.apddiploma-121645-144742pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/226154
dc.languagepolpl
dc.subject.enChina, PRC, People's Republic of China, internet, netizens, social media, Facebook, WeChat, censorship, discussion forumpl
dc.subject.plChiny, ChRL, Chińska Republika Ludowa, internet, media społecznościowe, internauci, Facebook, WeChat, cenzura, forum dyskusyjnepl
dc.titleMedia społecznościowe z chińską charakterystykąpl
dc.title.alternativeSocial Media with Chinese Characteristicspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The paper aims to present the social media landscape in China and to show the difference between social media use in the People's Republic of China and Western countries. The author first discusses social networks in China and then proceeds to show the cultural and political aspects of the interaction between netizens and social media in China.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest przybliżenie tematu mediów społecznościowych w Chinach i wykazanie różnic pomiędzy ich użyciem w Chińskiej Republice Ludowej a w państwach zachodnich. Autorka przedstawia dostępne w Chinach sieci społecznościowe, a następnie przybliża kwestie kulturowe i polityczne związane z aktywnością społeczną Chińczyków w internecie.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kwieciński, Rafał
dc.contributor.authorpl
Wojnarowska, Olga
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WSMP
dc.contributor.reviewerpl
Kwieciński, Rafał
dc.contributor.reviewerpl
Trojnar, Ewa - 173764
dc.date.accessioned
2020-07-27T14:15:11Z
dc.date.available
2020-07-27T14:15:11Z
dc.date.submittedpl
2019-09-20
dc.fieldofstudypl
studia dalekowschodnie
dc.identifier.apdpl
diploma-121645-144742
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/226154
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
China, PRC, People's Republic of China, internet, netizens, social media, Facebook, WeChat, censorship, discussion forum
dc.subject.plpl
Chiny, ChRL, Chińska Republika Ludowa, internet, media społecznościowe, internauci, Facebook, WeChat, cenzura, forum dyskusyjne
dc.titlepl
Media społecznościowe z chińską charakterystyką
dc.title.alternativepl
Social Media with Chinese Characteristics
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available