Współczesne znaczenie kryzysu w kontekście social media na podstawie firmy Maspex

master
dc.abstract.enSocial media are crucial for companies which operate and communicate with customers via Internet sites and applications. It’s important that companies give social media the same amount of attention as they give to traditional media. Maspex the owner of Tiger brand have learnt that lesson in 2017. The tesis of this master’s dissertation is a question whether Maspex reacted correctly and fast enough during the Tiger brand crisis. This dissertation is based on data collected from Maspex employees via questionnaire.pl
dc.abstract.plMedia społecznościowe, są bardzo istotne jeżeli chodzi o komunikację marki w sieci. Nie należy traktować ich jako niszowych. Przekonała się o tym firma Maspex, która jest właścicielem marki Tiger. Podstawowe pytanie, jakiemu przyświeca podjęte tu rozważanie, odnosi się do tego czy firma zareagowała skutecznie i prawidłowo w zakresie komunikacji kryzysowej. W pracy zostały przeanalizowane wypowiedzi pracowników.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.authorGągola, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:50:54Z
dc.date.available2020-07-27T23:50:54Z
dc.date.submitted2019-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-132561-251401pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234982
dc.languagepolpl
dc.subject.encrisis – social media – Instagram – Maspex – Tigerpl
dc.subject.plkryzys – media społecznościowe – Instagram – Maspex – Tigerpl
dc.titleWspółczesne znaczenie kryzysu w kontekście social media na podstawie firmy Maspexpl
dc.title.alternativeThe significance of the crisis in the context of social media based on Maspexpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social media are crucial for companies which operate and communicate with customers via Internet sites and applications. It’s important that companies give social media the same amount of attention as they give to traditional media. Maspex the owner of Tiger brand have learnt that lesson in 2017. The tesis of this master’s dissertation is a question whether Maspex reacted correctly and fast enough during the Tiger brand crisis. This dissertation is based on data collected from Maspex employees via questionnaire.
dc.abstract.plpl
Media społecznościowe, są bardzo istotne jeżeli chodzi o komunikację marki w sieci. Nie należy traktować ich jako niszowych. Przekonała się o tym firma Maspex, która jest właścicielem marki Tiger. Podstawowe pytanie, jakiemu przyświeca podjęte tu rozważanie, odnosi się do tego czy firma zareagowała skutecznie i prawidłowo w zakresie komunikacji kryzysowej. W pracy zostały przeanalizowane wypowiedzi pracowników.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.authorpl
Gągola, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:50:54Z
dc.date.available
2020-07-27T23:50:54Z
dc.date.submittedpl
2019-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-132561-251401
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234982
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
crisis – social media – Instagram – Maspex – Tiger
dc.subject.plpl
kryzys – media społecznościowe – Instagram – Maspex – Tiger
dc.titlepl
Współczesne znaczenie kryzysu w kontekście social media na podstawie firmy Maspex
dc.title.alternativepl
The significance of the crisis in the context of social media based on Maspex
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
21
Views per month
Views per city
Wroclaw
4
Warsaw
3
Poznan
2
Bielsko-Biala
1
Dublin
1
Gorzów Wielkopolski
1
Krakow
1
Połczyno
1
Ruda Śląska
1
Wielogłowy
1

No access

No Thumbnail Available