Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR. Analiza zawartości treści publikowanych na Facebooku przez polskie przedsiębiorstwo odzieżowe LPP

master
dc.abstract.enThe diploma work focuses on the issue of corporate social responsibility (CSR) in the fashion industry. There is a growing interest in this issue nowadays. The aim of the research was to answer the question: how does LPP S.A. present its activities on Facebook as a socially responsible business? The content analysis included posts published by LPP S.A. from January 1, 2019 to December 31, 2020. The research chapter was preceded by an extensive theoretical part focused on fashion and ethics in business in particular. Research has shown that LPP S.A. shapes its image on Facebook as a socially responsible company.pl
dc.abstract.plPraca dyplomowa koncentruje się na zagadnieniu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w branży odzieżowej. Zainteresowanie tą koncepcją jest w obecnych czasach coraz większe. Celem przeprowadzonych badań było uzyskanie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób LPP S.A. jako firma odpowiedzialna społecznie prezentuje swoje działania na Facebooku? Analizie zawartości poddano posty opublikowane przez LPP S.A. na oficjalnym profilu w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2020 roku. Rozdział badawczy został poprzedzony częścią teoretyczną dotyczącą w szczególności mody i etyki w biznesie. Badania pokazały, iż LPP S.A. kształtuje na Facebooku wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie, która realizuje ideę zrównoważonego rozwoju.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.authorStasiak, Jagodapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2021-10-29T21:40:59Z
dc.date.available2021-10-29T21:40:59Z
dc.date.submitted2021-10-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-148111-266620pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282346
dc.languagepolpl
dc.subject.enBUSINESS ETHICS - SUSTAINABILITY - CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY - FASHION INDUSTRY - FACEBOOKpl
dc.subject.plETYKA BIZNESU - FACEBOOK - PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJpl
dc.titleKoncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR. Analiza zawartości treści publikowanych na Facebooku przez polskie przedsiębiorstwo odzieżowe LPPpl
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibility (CSR) as a concept of self-regulation in business. Content analysis published on Facebook by Polish fashion enterprise LPP S.A.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The diploma work focuses on the issue of corporate social responsibility (CSR) in the fashion industry. There is a growing interest in this issue nowadays. The aim of the research was to answer the question: how does LPP S.A. present its activities on Facebook as a socially responsible business? The content analysis included posts published by LPP S.A. from January 1, 2019 to December 31, 2020. The research chapter was preceded by an extensive theoretical part focused on fashion and ethics in business in particular. Research has shown that LPP S.A. shapes its image on Facebook as a socially responsible company.
dc.abstract.plpl
Praca dyplomowa koncentruje się na zagadnieniu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w branży odzieżowej. Zainteresowanie tą koncepcją jest w obecnych czasach coraz większe. Celem przeprowadzonych badań było uzyskanie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób LPP S.A. jako firma odpowiedzialna społecznie prezentuje swoje działania na Facebooku? Analizie zawartości poddano posty opublikowane przez LPP S.A. na oficjalnym profilu w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2020 roku. Rozdział badawczy został poprzedzony częścią teoretyczną dotyczącą w szczególności mody i etyki w biznesie. Badania pokazały, iż LPP S.A. kształtuje na Facebooku wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie, która realizuje ideę zrównoważonego rozwoju.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.authorpl
Stasiak, Jagoda
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2021-10-29T21:40:59Z
dc.date.available
2021-10-29T21:40:59Z
dc.date.submittedpl
2021-10-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-148111-266620
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282346
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BUSINESS ETHICS - SUSTAINABILITY - CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY - FASHION INDUSTRY - FACEBOOK
dc.subject.plpl
ETYKA BIZNESU - FACEBOOK - PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
dc.titlepl
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR. Analiza zawartości treści publikowanych na Facebooku przez polskie przedsiębiorstwo odzieżowe LPP
dc.title.alternativepl
Corporate Social Responsibility (CSR) as a concept of self-regulation in business. Content analysis published on Facebook by Polish fashion enterprise LPP S.A.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
158
Views per month
Views per city
Warsaw
31
Krakow
21
Wroclaw
20
Gdansk
13
Poznan
12
Olsztyn
7
Szczecin
5
Lodz
3
Bydgoszcz
2
Chorzów
2

No access

No Thumbnail Available