Customer Relationship Management (CRM) a marketing tradycyjny

licenciate
dc.abstract.enThe subject of this thesis is a theoretical insight into a Customer Relationship Management (CRM). The main aim is a comparison between traditional marketing and a new approach to marketing which is headed to building long-lasting relations with customer. To achieve this goal there was used literature and available professional journals. This paper shows also practical applications of CRM concept (case studies).pl
dc.abstract.otherPrzedmiotem pracy jest teoretyczne przybliżenie tematu zarządzania relacjami z klientem- Customer Relationship Management (CRM). Głównym celem pracy jest porównanie marketingu tradycyjnego z nowym podejściem do marketingu, nastawionym na budowanie trwałych relacji z klientem. W celu opracowania tematu wykorzystano głównie literaturę przedmiotu oraz dostępne czasopisma branżowe. Praca pokazuje także praktyczne zastosowania koncepcji CRM (case studies).pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorBreksa, Anetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-20T16:52:40Z
dc.date.available2020-07-20T16:52:40Z
dc.date.submitted2011-09-20pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-59816-62503pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/173459
dc.subject.enrelations- client- marketing mixpl
dc.subject.otherrelacje- klient- marketing mixpl
dc.titleCustomer Relationship Management (CRM) a marketing tradycyjnypl
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management (CRM) versus tradictional marketing.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of this thesis is a theoretical insight into a Customer Relationship Management (CRM). The main aim is a comparison between traditional marketing and a new approach to marketing which is headed to building long-lasting relations with customer. To achieve this goal there was used literature and available professional journals. This paper shows also practical applications of CRM concept (case studies).
dc.abstract.otherpl
Przedmiotem pracy jest teoretyczne przybliżenie tematu zarządzania relacjami z klientem- Customer Relationship Management (CRM). Głównym celem pracy jest porównanie marketingu tradycyjnego z nowym podejściem do marketingu, nastawionym na budowanie trwałych relacji z klientem. W celu opracowania tematu wykorzystano głównie literaturę przedmiotu oraz dostępne czasopisma branżowe. Praca pokazuje także praktyczne zastosowania koncepcji CRM (case studies).
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Breksa, Aneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-20T16:52:40Z
dc.date.available
2020-07-20T16:52:40Z
dc.date.submittedpl
2011-09-20
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-59816-62503
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/173459
dc.subject.enpl
relations- client- marketing mix
dc.subject.otherpl
relacje- klient- marketing mix
dc.titlepl
Customer Relationship Management (CRM) a marketing tradycyjny
dc.title.alternativepl
Customer Relationship Management (CRM) versus tradictional marketing.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
79
Views per month
Views per city
Warsaw
22
Krakow
7
Poznan
7
Wroclaw
5
Torun
4
Gdansk
3
Bialystok
2
Gdynia
2
Lodz
2
Lublin
2

No access

No Thumbnail Available