Marketing polityczny w social media - analiza profili wybranych partii politycznych.

master
dc.abstract.enThis study presents the issue of political marketing in social media. It compares economic and political marketing, presents the genesis and specifics of political marketing in social media. Later in, the paper focuses on the research on six selected political parties operating on the social networking site Facebook. The aim of the paper is to answer the questions how to effectively manage a political brand in the world of social media and which of the presented parties manage its profile most effectively.pl
dc.abstract.plNiniejsze opracowanie przedstawia zagadnienie marketingu politycznego w mediach społecznościowych. Porównuje marketing gospodarczy oraz polityczny, przedstawia genezę i specyfikę marketingu politycznego w mediach społecznościowych. W dalszej części praca skupia się na badaniach dotyczących sześciu wybranych partii politycznych działających na portalu społecznościowym Facebook. Celem pracy jest odpowiedź na pytania, jak skutecznie zarządzać marką polityczną w świecie mediów społecznościowych oraz która z badanych partii zarządza swoim profilem najskuteczniej.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorKadłubicki, Przemysławpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.date.accessioned2021-10-29T21:43:16Z
dc.date.available2021-10-29T21:43:16Z
dc.date.submitted2021-10-28pl
dc.fieldofstudyzarządzanie - psychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-148804-229751pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282361
dc.languagepolpl
dc.subject.enFacebook – political marketing - political parties - social mediapl
dc.subject.plFacebook – marketing polityczny –media społecznościowe – partie politycznepl
dc.titleMarketing polityczny w social media - analiza profili wybranych partii politycznych.pl
dc.title.alternativePolitical marketing in social media - analysis of profiles of selected political parties.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study presents the issue of political marketing in social media. It compares economic and political marketing, presents the genesis and specifics of political marketing in social media. Later in, the paper focuses on the research on six selected political parties operating on the social networking site Facebook. The aim of the paper is to answer the questions how to effectively manage a political brand in the world of social media and which of the presented parties manage its profile most effectively.
dc.abstract.plpl
Niniejsze opracowanie przedstawia zagadnienie marketingu politycznego w mediach społecznościowych. Porównuje marketing gospodarczy oraz polityczny, przedstawia genezę i specyfikę marketingu politycznego w mediach społecznościowych. W dalszej części praca skupia się na badaniach dotyczących sześciu wybranych partii politycznych działających na portalu społecznościowym Facebook. Celem pracy jest odpowiedź na pytania, jak skutecznie zarządzać marką polityczną w świecie mediów społecznościowych oraz która z badanych partii zarządza swoim profilem najskuteczniej.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Kadłubicki, Przemysław
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.date.accessioned
2021-10-29T21:43:16Z
dc.date.available
2021-10-29T21:43:16Z
dc.date.submittedpl
2021-10-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-148804-229751
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282361
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Facebook – political marketing - political parties - social media
dc.subject.plpl
Facebook – marketing polityczny –media społecznościowe – partie polityczne
dc.titlepl
Marketing polityczny w social media - analiza profili wybranych partii politycznych.
dc.title.alternativepl
Political marketing in social media - analysis of profiles of selected political parties.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
149
Views per month
Views per city
Warsaw
39
Krakow
27
Wroclaw
11
Gdynia
4
Lodz
4
Bochnia
3
Gora Kalwaria
3
Lublin
3
Bydgoszcz
2
Gdansk
2

No access

No Thumbnail Available