Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wybrane metody interaktywnych wizualizacji modeli 3D w aplikacjach na platformę Android
Selected methods of interactive visualization of 3D models in applications for the Android platform
Android, model 3D, Blender, Android Studio, LibGDX, Gradle, Scrum, Java, JUnit, UML, biblioteka, smartfon, tablet, aplikacja, kolizja, kierowcy, wypadek, samochód
Android, 3D model, Blender, Android Studio, LibGDX, Gradle, Scrum, Java, JUnit, UML, library, smartphone, tablet, application, collision, drivers, accident, car
Wzrastająca obecnie liczba samochodów pociąga za sobą wielkie ryzyko kolizji. W tej sytuacji kierowcy zmuszeni są do uzupełniania powypadkowego protokołu dla ubezpieczyciela. Wielkim ułatwieniem zarówno dla kierowców jak i firm ubezpieczeniowych byłaby możliwość natychmiastowego przesłania raportu o szkodzie przy pomocy telefonu komórkowego. Dlatego powstała nasza aplikacja. Jej celem jest udostępnienie ogólnodostępnej biblioteki dla urządzeń mobilnych z system operacyjnym Android. Biblioteka pozwala nanieść zniszczenia na interaktywny, trójwymiarowy model samochodu i je przesłać. Projekt powstał we współpracy z amerykańską firmą Pegasystems, która zamierza wykorzystać bibliotekę dla swoich klientów. Tworząc aplikację wykorzystywaliśmy metodologię Scrum oraz technologie takie jak Gradle, Java, LibGDX. W dalszej części pracy opisane zostały różne rodzaje diagramów, przedstawiające nasz projekt.
Nowadays, increasing number of vehicles is strongly connected with great risk of collision. In this situation drivers are forced to complete a post-accident protocol for insurer. It would be significant facilitation if participant of accident would have possibility to immediately send report about damages using cell phone. That is the reason why our application has been created. It will make public library for devices with Android operating system available. Library allows mark damages on interactive, three-dimensional model of a car and send them. Project has been created with help of american company Pegasystems, which is going to use itfor their clients. We have been creating our application using agile framework Scrum and such technologies like Gradle, Java, LibGDX. In the following part of thesis different king of UML diagrams, which shows our project, were described, too.
dc.abstract.en | Nowadays, increasing number of vehicles is strongly connected with great risk of collision. In this situation drivers are forced to complete a post-accident protocol for insurer. It would be significant facilitation if participant of accident would have possibility to immediately send report about damages using cell phone. That is the reason why our application has been created. It will make public library for devices with Android operating system available. Library allows mark damages on interactive, three-dimensional model of a car and send them. Project has been created with help of american company Pegasystems, which is going to use itfor their clients. We have been creating our application using agile framework Scrum and such technologies like Gradle, Java, LibGDX. In the following part of thesis different king of UML diagrams, which shows our project, were described, too. | pl |
dc.abstract.pl | Wzrastająca obecnie liczba samochodów pociąga za sobą wielkie ryzyko kolizji. W tej sytuacji kierowcy zmuszeni są do uzupełniania powypadkowego protokołu dla ubezpieczyciela. Wielkim ułatwieniem zarówno dla kierowców jak i firm ubezpieczeniowych byłaby możliwość natychmiastowego przesłania raportu o szkodzie przy pomocy telefonu komórkowego. Dlatego powstała nasza aplikacja. Jej celem jest udostępnienie ogólnodostępnej biblioteki dla urządzeń mobilnych z system operacyjnym Android. Biblioteka pozwala nanieść zniszczenia na interaktywny, trójwymiarowy model samochodu i je przesłać. Projekt powstał we współpracy z amerykańską firmą Pegasystems, która zamierza wykorzystać bibliotekę dla swoich klientów. Tworząc aplikację wykorzystywaliśmy metodologię Scrum oraz technologie takie jak Gradle, Java, LibGDX. W dalszej części pracy opisane zostały różne rodzaje diagramów, przedstawiające nasz projekt. | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Żelawski, Marcin - 132962 | pl |
dc.contributor.author | Szypura, Karolina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Żelawski, Marcin - 132962 | pl |
dc.contributor.reviewer | Szczypka, Edward - 132225 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T00:01:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T00:01:16Z | |
dc.date.submitted | 2019-07-05 | pl |
dc.fieldofstudy | matematyka komputerowa | pl |
dc.identifier.apd | diploma-132735-225309 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235144 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Android, 3D model, Blender, Android Studio, LibGDX, Gradle, Scrum, Java, JUnit, UML, library, smartphone, tablet, application, collision, drivers, accident, car | pl |
dc.subject.pl | Android, model 3D, Blender, Android Studio, LibGDX, Gradle, Scrum, Java, JUnit, UML, biblioteka, smartfon, tablet, aplikacja, kolizja, kierowcy, wypadek, samochód | pl |
dc.title | Wybrane metody interaktywnych wizualizacji modeli 3D w aplikacjach na platformę Android | pl |
dc.title.alternative | Selected methods of interactive visualization of 3D models in applications for the Android platform | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |